פרק 78

851 49 10
                                    

״לילו?״ קולו של איאן מאחורי הקפיץ אותי קצת בזמן שבהיתי בילדים משחקים.
״היי״ אמרתי והסתובבתי אליו מזייפת חיוך.
כל היום חשבתי על החלום שהיה לי, על אנזו, על איך אני הולכת לנקום בו ולסגור את המעגל הזה כמו שאמיל אמר.

״מה יש לך? למה את מתוחה כל כך?״ הוא שאל והניח את ידו על כתפי.
״אני לא מתוחה, על מה אתה מדבר?״ שאלתי והרמתי את מבטי אליו בזמן שהוא עמד ליד הספה שעליה ישבתי.

הוא הניח את ידו על הלחי שלי וליטף אותה, ״את לא יכולה לעבוד עלי, אני כבר עשר דקות הולך כאן מאחוריך ואת לא  שמת לב אפילו, מזה מותק שלי אפשר להבין שאו שאת חרדתית לילדים שלנו יתר על המידה או שעובר עליך משהו ואת לא מרוכזת ואני מהמר על האופצה השניה״ הוא אמר ולרגע הוא גרם לי לצחוק שהוא לא הצליח להגיד אופציה כמו שצריך.

״מה את צוחקת מכשפה?״ הוא שאל בחיוך ״אומרים אופציה״ אמרתי והוא דחף אותי בגלגול עיניים ״מתנשאת״ הוא גיחך ״אבל אל תשני נושא לי״ הוא המשיך ומיקד את השיחה חזרה למסלול שהוא רצה.

״אני חושבת שאני צריכה לסגור מעגל כלשהו״ אמרתי באנחה והוא קפץ להתיישב לידי מנסה להבין על מה אני מדברת.
״מעגל?״ הוא שאל והנהנתי ״עם אנזו, אני רוצה את הנקמה שלי, אני רוצה שהוא ימות ואני רוצה לדאוג לזה״ אמרתי בשקט ברצינות שהתאומים לא יקשיבו והסתכלתי לו בעיניים.

״לי״ איאן אמר מודאג ״לא לא אל תגיד לי לי איאן, אתה לא מבין״ אמרתי והחזקתי את ראשי.
״אני כן אבל את לא כזאת, את נשמה טובה, את טהורה, את לא אני, טת לא רוצחת ואת תמצאי דרך אחרת להתגבר על זה, אנחנו נמצא יחד״ הוא אמר והחזיק בידי.

״איזה טהורה איאן?״ שאלתי בגיחוך ״הוא גרם לי לעשות דברים מזעזעים, הוא גרם לי לראות ולחוות את האימה בהתגלמותה והוא עד היום גורם לי. כל לילה אני רואה אותו, כל לילה הוא גורם לי להרגיש אשמה וכאב ואני יודעת שזה לא יפסיק עד שאני אדע שהוא מת״ פרקתי בשקט בעיניים דומעות.

הוא מחה את הדמעות שלטפו את לחיי ״אז תני לי להרוג אותו״ הוא ביקש והנדתי בראשי ישר לשלילה ״זאת המלחמה שלי, בבקשה איאן תן לי״.
הוא התקרב אלי ועטף אותי בזרועותיו החמות.

״אני יודע שכואב לך עדיין ואני יודע שזאת הייתה תקופה מזעזעת בשבילך אבל את כאן עכשיו איתי ואנזו שייך לעבר״ הוא אמר בקול רך ומכיל.
״את יותר טובה ממנו והוא לא שווה את הדם הזה על הידיים היפות שלך״ הוא המשיך ונישק את ראשי.

הרמתי את ראשי אליו ונשקתי את שפתיו ״זה שווה את זה״ מלמלתי והוא הניד בראשו ״זה לא״ הוא חתם את השיחה והסיט את מבטו לתאומים שהתגלגלו מצחוק בזמן שהם מתמסרים בינהם עם כדור.

יותר מאוחר אמה ועדי הגיעו לשמור על הילדים בשבילי ולי הייתה מטרה אחת מול העיניים.
איאן הולך לכעוס, אני יודעת את זה אבל הוא יתמודד, הוא יהיה חייב להבין אותי ואת מה שאני הולכת לעשות. וכן אולי הוא יראה אותי בדרך שונה ואולי הוא יפסיק לראות אותי ״טהורה״ כמו שהוא קורא לזה אבל אני מאמינה שאם הוא באמת אוהב אותי הוא יתגבר על כל הרגשות האלה.

אהבה אמיצהWhere stories live. Discover now