הסתכלתי על העמוד וראיתי את הפרצוף של זיו הופך לטיפה יותר רציני ״קדימה קדימה״ הוא אמר והלכתי לכיוון העמוד.
עליתי עליו והתחלתי לרקוד עליו כמו שזכרתי. בהשפעת האלכוהול זה היה הרבה ייצר קל, הבלטתי את החלקים הטובים ביותר בגוף שלי, זזתי מסביבו בחושניות ודואגת לתת הופעה טובה ״וואו היא מטורפת״ שמעתי את זיו לוחש לאריק ״כן כלבה כלבה אבל מטורפת״ הוא ענה לו ״רדי אני רוצה לראות מה עוד את יודעת״ זיו אמר וירדתי.
ראיתי אותו בוחן אותי ונושך שפתיים ״תרקדי על אריק״ הוא אמר לי והסתכלתי על אריק שכבר פיסק את רגליו וישב במן ישיבה גברית כזאת.
׳לאן הכנסתי את עצמי׳ חשבתי לעצמי ונאנחתי והלכתי ל אחוריו מתחילה ללטף את הגב שחו ואז את הכתפיים ואת בחזה ובתנועה אחת העברתי את הרגל מעליו וישבתי מולו מתחילה לעשות עליו גלים ולרקוד עליו.
התחלתי להרגיש מתחתי טת איברו יותר אבל ניסיתי כמה שיותר להתעלם.
״אוקי זה מספיק״ אריק אמר והוריד אותי ממנו ״היא הולכת לעבוד הרבה כאן״ זיו אמר ונאנחתי בייאוש ומבוכה.חודש אחרי*
איאן-
כל הזמן הזה שעבר לא יכלתי להפסיק לחשוב על הילדה הזאת, כמה שלא ניסיתי לחפש בנות אחרות, לשכב עם אחרות היא עדיין הייתה שם אבל ידעתי שאני רק עושה לה רע.
ידעתי שהיא לא בנויה לעצבים שלי והיא לא בנויה לעולם הזה. היא רגישה ועדינה מדי בשביל זה.קבלתי טלפון מגיא חבר טוב שלי שעובד איתי צמוד ועניתי לו יושב על המיטה עם כוס וויסקי ביד ״איאן מה איתך לא רואים אותך יותר?״ הוא שאל והסתכלתי על הטלוויזיה ״אני עסוק את האמת עכשיו״ אמרתי והרגשתי שטעיתי איתה ופספסתי אותה ״די די לזיין ת׳שכל. תתארגן זריז עוד שעה יוצאים למועדון ״איזה?״ שאלתי אותו באדישות ״לקרייזי רוז״ הוא אמר ושמעתי על המועדון הזה פעם, מועדון חשפניות במרכז.
מועדון יוקרתי שבדרך כלל רק עשירים ואנשים במעמד גבוה מגיעים אליו ״יאללה איאן לא יזיק לך קצת הסחה״ גיא אמר ונאנחתי ״טוב אחי אני אגיע לשם ב21 אני אפגוש אתכם שם״ אמרתי והתקנו.קמתי מהמיטה והסתכלתי על החדר שלי, הרבה דברים חדשים כי הרוב שברתי מעצבים אחרי שעזבתי.
היה חסר לי הצחוק שלה ואפילו של אח שלה.
בעטתי בעצבים בקיר ונאנחתי ׳חתיכת מטומטם׳ חשבתי לעצמי והחזקתי את עצמי לא לשלוח לה הודעה ולהחזיר אותה לחיים שלי.הערב הגיע והתחלתי להתלבש, לבשתי חליפה רשמית כחולה, סרקתי את השיער וסדרתי אותו קצת, התזתי על עצמי בושם, שמתי אקדח במכנס מאחורה, חבילת סיגריות וארנק וישר יצאתי.
הגעתי למועדון עם הרכב ונתתי לאחד האנשים להחנות אותו.
כולם הסתכלו עלי במבט טיפה מוזר כאילו הם לא הבינו למה אני שם אבל במבט אחד הרתעתי אותם.
״איאן!״ שמעתי את גיא קורא לי ומתקרב אליו במבט שנראה די מוטרד ״בוא אחי נראלי עדיף שנלך למקום אחר המקום הזה גרוע״ הוא אמר וראיתי עליו שהוא משקר ״מה יש גיא?״ שאלתי אותו ובאתי להתקדם לעבר הכניסה למועדון ״איאן אני לא חושב שאתה רוצה להכנס״ הוא אמר ושם לי חד על החזה כדי למנוע ממני להתקדם אבל אני בתגובה העפתי לו את היד ולא הבנתי מה עובר על כולם פתאום. הלכתי מהר לכיוון הכניסה למועדון והמאבטח ישר הכניס אותי.
YOU ARE READING
אהבה אמיצה
Romance״לא! את לא תהיי של אף אחד אחר!״ הוא צעק עלי ועשה צעד לכיווני וישר דחפתי אותו לאחור ״אני לא דברתי על להיות עם מישהו אחר! אני פשוט לא רוצה להיות איתך! זה לא מתאים לי העולם הזה!״ צרחתי עליו עם דמעות בעיניים מכל הסיטואציה הזאת והוא היה נראה כאילו הוא עב...