פרק 50

2K 76 13
                                    

לי-
פקחתי את עיני וקרן שמש סינוורה אותי ישר, מתוך אינסטינקט הסתכלתי לצד כדי לברוח מזה וראיתי את העריסות של אנדרה ובל.
ראיתי את שניהם ישנים עדיין כמו שני מלאכים אחרי שהם קמו בלילה לפחות ארבע פעמים.
הסתכלתי עליהם והרגשתי מן מועקה, הם שניהם קבלו את העיניים שלו ועל אנדרה כבר אפשר לראות אפילו מעט מהתווי פנים שלו.

קמתי מהמיטה , התמתחתי בשקט כדי לא להפריע להם והלכתי לשירותים שבחדר כדי לצחצח שיניים ולשטוף פנים.
הסתכלתי על עצמי במראה ונאנחתי בעצב, הייתי נראית כל כך עייפה ומדוכאת, על גופי יכלתי לראות גם סימני חבלה מאנזו והעצבים שלו לדוגמה מאתמול בערב כשלא הסכמתי עדיין לישון לידו בלילה והוא השתגע מזה והשאיר לי חבורה על היד.

שטפתי פנים וצחצחתי את שיני ובשקט הלכתי לכיוון הדלת יציאה מהחדר.
כשפתחתי אותה התחלתי לשמוע צעקןת מלמטה בין אנזו לקלריס וניסיתי להקשיב אבל זה שוב לא היה באנגלית אלא בשפה שלא הבנתי בכלל.

ירדתי למטה לכיוון הצעקות וראיתי את אנזו עצבני, הורידים שלו בלטו, הפנים שלו האדימו והוא היה נראה כולו מתוח. הוא צעק על קלריס שהייתה נראית מפוחדת והיה נראה שהם רבו.
הוא התקרב לכיוונה בצעדים מאיימים וזה היה נראה כאילו הוא בא להרים עליה יד ״אנזו!״ צעקתי בכעס ובהלה והלכתי אליהם מהר.
״חתיכת מפלצת תרגע כבר!״ צעקתי עליו ונעמדתי בינהם , מגנה על קלריס בגופי.

״עופי מפה עכשיו!״ הוא צעק בציווי והסתכלתי עליו בכעס ״עד שלא תתאפס על עצמך אני לא זזה ״ אמרתי וידעתי שזה יעצבן אותו.
״את ממש לא תגידי לי מה לעשות ואיך להתנהג עם העובדים שלי ועכשיו אני אגיד לך פעם אחרונה לפני שזה יהיה מאוחר מדי בשבילך״ הוא איים והסתכלתי על קלריס ״היא עושה בשבילך הכל! היא הבן אדם היחיד שמאמין שיש בך משהו טוב בכל החרא שאתה וחוץ מזה היא יכולה להיות אמא שלך! אז תתאפס על עצמך ותלמד כבר להתנהג כמו בן אדם ולא כמו בהמה!״ צעקתי עליו דורסת את כל מה שהוא אמר והוא רק איגרף את ידיו עוד יותר מעצבים.

הוא התקרב אלי והרגשתי את הנשימות שלו על פני ״את פשוט סתומה״ הוא מלמל בחריקת שיניים ובשניה אחת בקלילות הוא הרים אותי על הכתף שלו ״תעזוב אותי!״ צעקתי בכעס והתחלתי לבעוט בו.
הוא נכנס לאחד החדרים וזרק אותי על המיטה בעצבים.
פחדתי, לא ידעתי מה הוא הולך לעשות עכשיו במצב הזה אבל הוא רק התרחק מהמיטה והסתכל עלי בעצבים.

״את עד כדי כך טיפשה?!״ הוא צעק ״הפעם היחידה שאני כן מנסה להתחשב בך וזה מה שאת עושה חתיכת מטומטמת!״ הוא המשיך לצעוק ולא הבנתי כלום.

״בזמן שאת כל כך אובססיבית למטומטם הזה ומגנה ככה על קלריס הוא מתכנן איך לפגוע בך ולקחת את הילדים שלך והיא חושבת שזה הדבר הנכון לעשות להפריד אותך מהם את יודעת את זה?!״ הוא שאל בעצבים והסתכל עלי וישר המשיך לדבר ״ואני יודע טוב מאוד מה זה יעשה. זה פאקינג יהרוג אותך אם יקחו לך אותם גם ככה אין לך כלום חוץ מאח שלך! אבל לא אכפת לך את מנסה להיות הצודקת איפה שאת לא כמו סתומה!״ הוא צעק.
הסתכלתי עליו באדישות ולא האמנתי לו ״אתה משקר״ מלמלתי וקמתי מהמיטה הזאת.

״לא לי! תתעוררי ותקשיבי! איאן ואן רוצים את הילדים שלהם וקלריס חושבת שזה יעשה לך טוב לחיות חיים של ילדה נורמלית בת 18 בלי ילדים!״ הוא אמר בכעס ודחף אותי שוב לשבת על המיטה.
״הם מתכננים להגיע לפה היום או מחר ולקחת אותם. אן רוצה שזה יקרה לפני החתונה שלהם כדי שהחבר הדביל שלך יהיה רגוע ביום הגדול״ הוא המשיך והרגשתי שאבן נפלה לי על הלב.

״דבר ראשון זה לא הילדים שלהם, אלו הילדים שלי. ודבר שני שיבוא״ אמרתי מנסה להתנהג כמה שיותר באדישות בזמן שבמוח שלי נרקמת תוכנית אחרת לגמרי ״מה?״ אנזו שאל מבולבל ונעמדתי שוב. ״שיבוא! שיבוא ויתן לי תשובות להכל. אני רוצה להבין מה גורם לבן אדם להתנהג ככה, אני רוצה לדעת למה הוא החליט לשחק בי, למה הוא החליט פשוט לשנות לי את כל החיים ולזרוק אותי אצל איזה פסיכופט אחד! אני רוצה שהוא יבוא ויתן לי תשובות!״ אמרתי בכעס והוא גיכך בציניות.

״הוא יכול להרוג אותך את מבינה את זה נכון? את מבינה שהאבא של הילדים שלך זה לא בן אדם רגיל? אני חושב שאת בטוחה שנכנסת למשחק עם איך שאת מתנהגת לידנו״ הוא אמר והסתכלתי לו בעיניים ״אתם בסך הכל אנשים עם אגו ענק, מליון מסכות, הרבה כסף ופוזה אבל מתחת לכל זה כל אחד ואחד מכם כלום״ אמרתי והוא התחיל לצחוק.

״את משחקת באש ילדה״ הוא אמר והסתובב לכיוון הדלת של החדר ובשניה אחת הסתובב חזרה אלי ״ויודעת מה? אם את חושבת שאת גיבורה מול האש הזאת אז אני אתן לך להחליט ואני לא אכפה עלייך כלום. אני מציע לך עכשיו לברוח איתי ואיתם מכאן ולהתחבא, כמובן שזה יעלה לך אבל תזכרי שלפי המודיעין שלי חבר שלך וארוסתו הולכים להיות פה עוד הערב. תעשי את ההחלטות שלך בעצמך את ילדה גדולה בייב״ הוא אמר בטון מזלזל ובטוח ויצא.

הייתה לי תוכנית אחרת ממה שהוא הציע שאולי לא בטיחותית בשבילי כמו ששלו כן אבל היא כן תתן לי את התשובות שאני צריכה והיא כן מבטיחה בטחון לילדים שזה מה שבא חשוב לי. הרגשתי כל כך אשמה שהם נכנסו לעולם הזה, שאני הכנסתי אותם לעולם הזה שמלא ברוע בכל פינה
״חכה״ אמרתי ועצרתי את אנזו מלצאת מהחדר.

״יש לי רעיון יותר טוב״ אמרתי והוא הרים גבה  ״נו בואי נשמע״ הוא אמר ונשען על הקיר. ״אני אשאר פה להתמודד עם איאן ולקבל את התשובות שלי ואתה תקח איתך את הילדים, את תומר ואת נטלי ותתחבא איתם במקום רחוק״ אמרתי והתחלתי לצעוד בעדינות לכיוונו כשכל צעד שאני עושה הרגשתי את הדופק שלי מאיץ ״בתמורה אתה תקבל את הלילות שאתה רוצה ואתה גם תחליט מה יהיה בהם בדיוק״ אמרתי והסתכלתי עליו ״אני אהיה שלך״.

״למה שאני אסמוך על נחשה כמוך שלא תעשי שטויות ותפרי את ההסכם הזה?״ הוא שאל בהרמת גבה ונאנחתי ״כי אני רוצה שהם יהיו בטוחים ואני הולכת להפקיד אותם בידיים שלך. אני לא הולכת לקחת את הסיכון שהם יפגעו ואני סומכת עליך שתשמור עליהם ועל זה אתה תקבל בדיוק את מה שיגיע לך״ אמרתי ונצמדתי אליו אם גופי, מניחה את ידי על חזהו ולאט לאט מתחילה להוריד אותה במורד גופו.

חיוך זומם הופיע על פניו והוא הרים את סנטרי ככה שיהיה מבט ישיר לעיניו.
״לי את בחורה מאוד אמיצה״ הוא אמר והסתכל לי בעיניים ״זה אומר שכן?״ שאלתי בחיוך מתוק והיד שלי כבר לטפה לו את האוהל שנוצר והוא הניח נשיקה קטנה על שפתי ״עכשיו זה אומר שכן״ הוא אמר בנצחון ונישק אותי שוב רק שהפעם הוא העמיק את הנשיקה ודחף אותי לקיר כדי שאני אהיה צמודה אליו והשליטה תהיה שלו. ואני, לא רציתי להתנגד כדי שהכל ילך לי כמו שצריך.

אהבה אמיצהWhere stories live. Discover now