פרק 37

3K 97 6
                                    

היום שאחרי-
נשארנו לישון אצל חואן כולנו ובבוקר כשהתעוררתי ראיתי את איאן לידי ישן נראה רגוע ושליו כל כך וחייכתי לעצמי למראה הזה מייחלת לעצמי לראות אותו עד היום האחרון שלי.

קמתי מהמיטה בעדינות ובשקט מנסה לא להעיר אותו והלכתי לחדר אמבטיה לשטוף פנים ולצחצח שניים.
כשסיימתי יצאתי מהחדר והלכתי לחצר לבראנדון שבדיוק דיבר עם הלני ״בוקר טוב״ הוא אמר בחיוך קטן ועייף ״בוקר טוב״ אמרתי בחזרה.
״איפה איאן?״ הלני שאלה ״עדיין ישן״ ״לי!״ שמעתי קול מאחורי והסתובבתי, זה היה חואן ״את יכולה לבוא רגע לדבר?״ הוא שאל והנהנתי הולכת אליו.

״איך ישנתם?״ הוא שאל במבט וטון אדיש האופייניים לו ״מעולה מה איתך?״ שאלתי ״רגיל״ הוא אמר קצר רוח ונאנח ״אז אני לא אבזבז מזמנך ואני אגיע לעיקר״ הוא אמר ואחרי עצירה קטנה המשיך כשאני מסתכלת עליו בהרמת גבה מסוקרנת ״אתם הולכים לעבור לגור כאן״ הוא אמר בהחלטיות וקביעות ״מתישהו בעתיד כנראה שכן״ אמרתי בחיוך קטן מנסה להוציא ממנו איזה שהיא הבעה ״אני לא מדבר על העתיד יקירה. אני מדבר על השבוע״ הוא אמר בבטחון וידעתי שזה לא משהו שיוכל לקרות. ״אני לא חושבת שאנחנו כל כך מוכנים לעבור עכשיו״ אמרתי והסתכלתי עליו ופתאום ראיתי כמה העיניים שלו ושל איאן זהות ״בישראל אתם לא בטוחים ואני צריך את איאן כאן שיתחיל להתקדם בעסקים אז אתם הולכים לעבור לכאן״ הוא אמר והדרך שהוא אמר את זה והטון הזה כאילו כולנו בובות במשחק שלו עצבנה אותי ״אני לא מכירה את השפה וגם תומר לא אז מה אתה מצפה שנעשה כל היום? וחוץ מזה לתומר יש שם חברים הוא לא ירצה לעזוב אותם״ אמרתי בטון טיפה יותר עצבני וקצר רוח ״תלמדו כל היום את השפה , אני אדאג לכם למורה מצוין ותומר ילד קטן הוא יתמודד״ הוא ענה לי ״אני אדבר על זה עם איאן ואנחנו נחליט ביחד״ אמרתי ובלי לתת לו לענות עליתי חזרה לחדר טיפה עצבנית מהשיחה הזאת.

נכנסתי חזרה לחדר וראיתי את איאן בדיוק מתלבש כשאת גופו האלוהי מכסה רק בוקסר.
הסתכלתי עליו ונשכתי את שפתי התחתונה מהמראה הזה.
התגעגעתי לגוף שלו, להרגיש אותו בתוכי אבל זה הרגיש לי לא נכון בגלל ההריון. הרגשתי מובכת מאיך שאני נראית כמו איזה פילה עם הבטן הזאת אז גם לא נתתי לאיאן לראות את הגוף שלי לא משנה כמה הוא רצה.
״אוהבת את מה שאת רואה?״ הוא שאל אותי מעיר אותי מהבהיה כמו שעשה כל פעם שראה שהסתכלתי עליו ״מאוד אוהבת״ אמרתי בחיוך והוא הסתכל לי על השפתיים  הוא התקרב אלי וליטף את שערי בזמן שמעביר את עיניו משפתי לעיני לסירוגין ובתוך כמה שניות שפתיו נחתו על שפתי. הוא נשך את שפתי התחתונה כדי לפתוח את פי והרגשתי איך לשונו נפגשתי עם שלי.
הרגשתי את ידיו על גבי יורדות למטה לשולי חולצתי והוא בא להרים אותה. ישר התנתקתי ועצרתי אותו עם מבט שיבין ״בסדר מתי שתרגישי מוכנה אבל שתדעי שאת מושלמת גם בהריון״ הוא אמר וחייכתי חיוך קטן ״תודה״ מלמלתי והנחתי על שפתיו עוד נשיקה קטנה.

אהבה אמיצהWhere stories live. Discover now