פרק 4

7.4K 173 19
                                    




-איאן-

נכנסתי לחדר שלה וראיתי אותה בוכה ומבוהלת על המיטה ״אל תהרוג אותי! אני גם ככה לא הבנתי כלום!״ היא צעקה עלי ״על מה את מדברת?! מי בא להרוג אותך?״ שאלתי וחשבתי אולי היא חלמה איזה חלום. ניסיתי להתקרב אליה והיא התרחקה ממני לקצה של המיטה ״אל תהרוג אותי יש לי אח קטן״ היא אמרה ובכתה יותר ״לי תרגעי!״ צעקתי עליה לא מבין והיא קפצה ״אני לא אעשה לך כלום!״ אמרתי לה בטון יותר רגוע והיא הסתכלה עלי ״אני יודעת שאתה הבן של ראש המאפיה הספרדית ואני יודעת שאתה מסוכן ואני יודעת שאתה רוצח אנשים״ היא אמרה לי ונאנחתי בכעס ׳פאק!׳ חשבתי לעצמי בראש והסתכלתי עליה

״לי אני יודע שזה נשמע מפחיד אבל אני באמת לא כזה עם כולם. אני לא אעשה לך כלום. את חשובה לי״ אמרתי לה מסתכל לה בעיניים מתיישב לידה על המיטה ״אני מבטיח שאני לא אפגע בך. להפך אני אדאג לך ולאנשים שקרובים לך תמיד״ אמרתי מחבק אותה והיא הייתה נראית עדיין בלחץ אבל טיפה יותר רגועה.

״למה לא ספרת לי״ היא שאלה בשקט אחרי כמה רגעים של שקט ״בדיוק בגלל זה. עד שסוף סוף מישהי שלא מכירה אותי ולא מפחדת ממני.. לא רציתי שתחשבי שאני מפלצת״ אמרתי לה נאנח והיא הסתכלה עלי ״אתה לא מפלצת״ היא אמרה וזה גרם לי להגניב חיוך קטן.

-לי-
משהו בי אומר לי שאני יכולה לסמוך עליו ושהוא לא משקר לי. אולי זה בגלל המבט שלו? שגורם לי להרגיש שהוא נכנס לי לתוך הראש ואולי זה בגלל היופי שלו והקול העמוק והרציני שלו.

הסתכלתי עליו והייתי כבר יותר רגועה. הוא כבר לא היה נראה לי מפלצת הוא היה נראה לי כמו מישהו שהעולם לט מבין נכון ״סליחה״ אמרתי לו בשקט ושמתי עליו ראש והרגשתי את העיניים שלו עלי, ״זה בסדר״ הוא אמר וליטף לי את השיער ״את נראית עייפה אולי תלכי לישון?״ הוא שאל אותי והנהנתי קמה ממנו ״אבל לא לבד בודד לי במקום הגדול הזה״ אמרתי לו בפלרטטנות מסתכלת עליו והוא חייך

הוא הרים אותי ישר כאילו אני כלה, לקח אותי לחדר שלו ושם אותי על במיטה ״הייתי יכולה ללכת את זה״אמרתי לו צוחקת ״מה אכפת לי מה את יכולה״ הוא אמר והתחיל להוריד את הבגדים שלו כדי להכנס לישון.

כשהוא הוריד את החולצה ראיתי עד כמה באמת הוא נראה טוב. היו לו קעקועים בחזה ובידיים , גוף שרירי עם קוביות והמון צלקות ״אז חתיך?״ הוא שאל מעיר אותי והוא צחק ״כן אני יודע שאני חתיך״ הוא אמר ונשכב לידי ״כן אתה לא רע״ אמרתי בחיוך והסתכלתי עליו ״גם לך לא חסר״ הוא אמר והסתכל לי בעיניים.
״לילה טוב נסיכה״ הוא אמר לי ואחרי כמה דקות נרדמתי.

התעוררתי בבוקר בחדר שלו לבד במיטה, הסתכלתי על הטלפון שלי וראיתי שהשעה כבר 10 ׳שיט תומר׳ חשבתי לעצמי בבהלה וקפצתי מהמיטה.

בדרך כלל לקחת אותו לבית ספר ולהכין לו ארוחת בוקר זה היה התפקיד שלי כי ליאת ומשה לא באמת דאגו לנו, הם לקחו אותנו בשביל הכסף שהם מקבלים על זה.

קפצתי מהמיטה , נעלתי את הנעליים שלי והלכתי מהר ליציאה של הבית ״לי!״ שמעתי את איאן מאחורי ״אני חייבת ללכת לאח שלי״ אמרתי דואגת ושכחתי שאני בלי רכב כאן ״בואי אני אקח אותך אליו״ הוא אמר לי ובא אלי.

הגעתי לבית של ליאת ומשה ואיאן נשאר עם הרכב בחוץ לכל מקרה, נכנסתי לבפנים וראיתי את תומר ישן על הספה ״תומי קום נסיך שלי״ אמרתי וישבתי לידו מלטפת את הראש שלו .

הוא פתח את העיניים שלו והסתכל עלי ״לי חזרת?״ הוא שאל ושקלט שזאת אני ישר חיבק אותי ״אף פעם לא עזבתי״ אמרתי לו צוחקת קצת ״אכלת משהו?״ שאלתי אותו והתיישבתי לידו על הספה

והוא הניד בראשו לשלילה ׳אפילו לאוכל הם לא דואגים לו׳ חשבתי לעצמי בראש בכעס ״לך תתלבש ונלך לאכול משהו בחוץ״ אמרתי לו והוא הלך בהתרגשות.

בזמן שחיכיתי לתומר קבלתי הודעה והסתכלתי בטלפון  ׳ללכת?׳ קראתי וזה היה מאיאן
׳אם אתה רוצה אני הולכת עם אח שלי לאכול, תצטרף אלינו׳
ראיתי שהוא מקליד ואחרי דקה הוא הגיב
׳אני אחכה לכם פה בחוץ❤️׳

הסתכלתי על ההודעה עם הלב וחייכתי לעצמי ׳אז מה אם הוא מאפיונר זה לא אומר שהוא לא יכול לאהוב ובטח אם הוא הורג מישהו יש סיבה מספיק טובה׳ חשבתי לעצמי מנסה לשכנע את עצמי שזה לא חייב להיות אדם רע ״אני מוכן!!״ שמעתי אותו מעיר אותי מהמחשבות שלי וראיתי אותו יורד במדרגות בשמחה וצחקתי.

נתתי לו יד ויצאתי מהבית לכיוון האוטו של איאן ״לי מי זה?״ תומר שאל אותי בשקט כשנכנסנו לאוטו וחשבתי טיפה מה לענות ״אני חבר שלה״ איאן ענה במקומי ״אני איאן ואתה?״ הוא שאל את תומר והוא הסתכל עליו ״אני תומר״ הוא ענה בביישנות כזאת ואיאן צחק מזה.

״מה אתה רוצה לאכול תומי?״ שאלתי אותו והסתכלתי עליו ״אני בוחר??״ הוא שאל בהתרגשות ״כן מה שבאלך״ אמרתי בחיוך ״המבורגר!״ הוא צעק בשמחה וראיתי את איאן מחייך.

אכלנו ביחד שם ובמהלך הארוחה ראיתי באיאן צד רגיש,  ראיתי שהוא מתחבר לתומר ושגם תומר נפתח מאוד כלפיו.
הסתכלתי עליו בזמן שתומר מספר לו על משהו שהיה להם בכיתה והוא היה נראה קשוב כל כך למרות שזה לא עניין אותו וחייכתי לעצמי, הרגשתי שאני מתחילה לפתח כלפיו רגשות ושזה לא הולך להגמר בקרוב.

———————

מקווה שאהבתם ואשמח שתגידו לי מה דעתכם עד עכשיו בתגובות❤️

אהבה אמיצהWhere stories live. Discover now