פרק 74

1.2K 85 9
                                    

השעות עברו והרגשתי מטומטמת, ישבתי ליד הטלפון ורק חיכיתי שאיאן יענה אבל כלום.
אחרי ששלחתי את התאומים וניסיתי להרדים אותם שמעתי צלצול מהטלפון שישר הקפיץ אותי. הודעה, קבלתי הודעה.
הרמתי מהר את הטלפון אבל כשהסתכלתי רק התעצבנתי יותר, זאת בסך הכל הייתה ג׳ני.

׳😂😂, מותק שלי, עוד לא הבנת שאת הבת שלי ואני מנסה לדאוג לך. מה את צריכה ילדים על הראש בגיל צעיר? יש להם אבא, את יודעת מי האבא וגם אני, שהוא יקח עליהם אחריות. תאמיני לי שהוא יכול לדאוג להם הרבה יותר ממה שאת מאמינה שאת יכולה לדאוג להם
ואל תדאגי מאמי שלי לא משנה כמה תבקשי ממני להתרחק אני לא אתרחק. כל אחת צריכה את אמא שלה לידה❤️׳

קראתי את ההודעה הזאת ורציתי לשבור את הטלפון.
עד שהצלחתי להרגיש טיפה רגועה מכל היום הזה היא באה ומחרבנת שוב הכל, כמו כל דבר שהיא מעורבת בו. מי היא שתגיד שאיאן יהיה יותר טוב להם ממני? מה הם כבר ילמדו ממנו? להיות רוצח, להיות חסרי לב?

הסתכלתי עליהם ישנים ונאנחתי ״אתם תהיו הבני אדם הכי טהורים וטובים שיש ואני אעשה הכל כדי שזה יקרה״ הבטחתי חצי להם וחצי לעצמי.
יצאתי בשקט מהחדר שלהם ונכנסתי לחדר שלי כדי להתקלח.

הורדתי את החולצה ואת המכנס, נשארתי רק עם הלבשה תחתונה והלכתי לארון כדי להוציא ממנו את החלוק שלי ופי׳גמה חמה.
״התגעגעתי כל כך לגוף הזה״ שמעתי קול שהעביר בי צמרמורת ובהלה בו זמנית. הסתובבתי בקפיצה וראיתי אותו יושב שם בישיבת הבוס שלו, בוחן את גופי וגורם לי למהר לכסות את עצמי עם חלוק ״איאן מה אתה עושה פה?״ שאלתי אותו בכעס אחרי שסינן אותי.

״אמרתי לך שבשמונה וחצי אני בא לאסוף אותך ושתדעי שזה ממש מסוכן שאת משאירה ככה את החלון פתוח בחדר שלך״ הוא אמר וכווצתי את עיני ״טוב טוב אל תשרפי אותי רק״ הוא אמר בחיוך מתחכם.
״אולי תורידי את החלוק המעצבן הזה?״ הוא ביקש ומשהו הרגיש לי כאילו היום כולם התאגדו כדי לעצבן אותי.

״אני עוד שניה בועטת אותך מכאן״ אמרתי לו בכעס ״סתם נו אבל די יפה שלי, בבקשה בואי ננסה לא להתעצבן״ הוא ביקש והרגשתי איך הדם שלי זורם מהר יותר ומתלהט ״אתה פשוט טמבל! פשוט טמבל! למה אתה חושב שאתה תסנן אותי יום שלם ואז תופיע פה כמו איזה חי בסרט?״ שאלתי ״כי רציתי להפתיע אותך וכי רציתי להראות לך כמה אכפת לי ממך״  ״ולא יכולת לחשוב על דרך שהיא לא לטפס לי על החלון כמו איזה פדופיל?״ הרמתי גבה והוא גיחך ״את כבר מעל 18  אז אף אחד כבר לא יכול להחשיב אותי פדופיל על זה שהתאהבתי בנסיכה״ הוא אמר מנסה לרכך אותי בנסיון כושל.

הוא נעמד והתקרב אלי ואני עמדתי עם ידיים משולבות ופנים זועפות.
״נו אני באמת מצטער לי״ הוא אמר והסתכל בעיני, הרגשתי שאני מתחילה לטבוע בהן, בעיניים הבהירות והצלולות האלו שבו זמנית גם עוצמתיות ודומיננטיות בטירוף.
״לילו אני מתנהג כמו מטומטם אני מבין את זה לגמרי אבל את באצת חייבת להאמין לי שזה רק כי אני אוהב אותך, זה רק כי אני לא יודע איך להתמודד עם כל זה. אני יודע שאני כמו אש בשבילך, מצד אחד רוצה לחמם אותך, את הלב שלך ולדאוג לך אבל מצד שני נכוית כל כך הרבה שאת מפחדת״ הוא אמר והסיט את שערי מאחורי האוזן.

אהבה אמיצהWhere stories live. Discover now