איאן-
״אתה יודע כבר מה תהיה התשובה״ היא אמרה לי ונשענה על הכסא נאנחת.
לא רציתי לפספס אותה, לא רציתי לפספס אותם.
אולי לקח לי זמן אבל כן הבנתי שאנחנו לאט לאט מחזירים את מה שהיה ושאנחנו גם נצליח בסוף לשקם את זה לגמרי.אני באמת אוהב אותה ואני לא הייתי נלחם על מישהי שככה סובבה לי את החיים, מישהי שנכנסה לי לחיים והפכה אותם, מישהי שבונה לי משפחה.
נאנחתי והנהנתי ״מתי שתרגישי מוכנה״ אמרתי קצת בבאסה אבל מלאה באהבה.היא הנהנה בחיוך מודה והתאומים שחקו בינהם.
היה לי קשה לקלוט את הסיטואציה שיש לי אשכרה משפחה, הסתכלתי עליהם וראיתי מטרה חדשה, אבל לא מהסוג שאני רגיל אליו.
המטרה שהופיעה מולי הייתה לעשות הכל כדי שלהם יהיה טוב, לדאוג להם, לשמור עליהם ולתת להם הכל גם אם זה יעלה בחיי.״אמיל מתקשר אליך״ לי שברה את המחשבות במוחי והצביעה על הטלפון שלי. חייכתי אליה והחלקתי ימינה ״כן?״ שאלתי ״החיילים של אנזו נכנסו לארץ״ הוא אמר וכווצתי את עיני.
״אני כבר חוזר״ אמרתי ללי והלכתי לחצר בחוץ.״מידע נוסף?״ שאלתי ״בנתיים 10 חיילים, יש זיהוי ומעקב במצלמות בנתיים, הגיעו בנפרד וגם הזמינו מראש מוניות בנפרד בהוראת מישהו בשם גבריאל״ ״ומה אנחנו יודעים על גבריאל?״ המשכתי לתשאל.
״אין עליו הרבה מידע, עדיין מנסים להוציא פה אבל הוא כנראה הסגן של אנזו, הם מכנים אותו קונסיליירי ״ אמיל אמר והנחתי שהוא אמור להכיר אותו.״אז איך אתה לא מכיר אותו?״ שאלתי בחשדנות ״כשאני הייתי הקונסיליירי היה מישהו בשם ראשל והם כנראה ניסו להיות חכמים, פשוט לא מספיק. מצאנו את גבריאל גם על אחת הטיסות אבל הוא עוד לא נחת, כשהוא ינחת אני אוכל לעשות זיהוי ועד אז אנחנו מאתרים צילומים מהשדה באיטליה״ אמיל הסביר ונאנחתי ״אני עשר דקות מגיע״ אמרתי ונתקתי.
״נסיכה שלי אני חייב ללכת״ אמרתי ללי והלכתי לכיוונה. הסתכלתי עליה מעסיקה את התאומים והיא הסתובבה אלי עם החיוך היפה שלה, כאילו היא לא עברה שבעה מדורי גהינום ״לאן?״ היא שאלה ונעמדה ״לעבודה יש מקרה חירום״ אמרתי ונשקתי לשפתיה שירד מהן טיפה החיוך ״אני אחזור אחרי״ המשכתי והיא נאנחה ״תשמור על עצמך״ היא מלמלה לא כל כך מרוצה אבל בנסיון לתת תחושה שהיא בסדר עם זה.
לי-
אחרי שנה עם אנזו שהייתי מקורבת לחיים האלו ולעסק הזה יותר מתמיד, חייתי אותו, גיליתי מה הוא באמת עושה שם, איך באמת הדברים עובדים היה לי מאוד קשה לראות את איאן מתחיל את היום עבודה שלו שם.
היה לי קשה עם הידיעה שהוא הולך להתעסק עם סמים, עם רציחות, זנות וסרסרות ועוד כל מיני דברים כאלו ועוד יותר כשיש לו שם כל כך גדול ומעמד כל כך גבוה.
זה גם מה שיותר ערער אותי לגבי לחזור אליו שהבנתי למי אני באמת חוזרת.אני לגמרי האמנתי שהוא בן אדם טוב מבפנים והוא עושה הכל כי זה מה שהוא מכיר, זה החיים שנכפו עליו וידעתי שהוא אף פעם לא יפגע במישהו אם לא מגיע לו אבל כן בכל זאת יש המון דם על ידיו.
YOU ARE READING
אהבה אמיצה
Romance״לא! את לא תהיי של אף אחד אחר!״ הוא צעק עלי ועשה צעד לכיווני וישר דחפתי אותו לאחור ״אני לא דברתי על להיות עם מישהו אחר! אני פשוט לא רוצה להיות איתך! זה לא מתאים לי העולם הזה!״ צרחתי עליו עם דמעות בעיניים מכל הסיטואציה הזאת והוא היה נראה כאילו הוא עב...