״תעזוב אותי!״ צרחתי עליו עם דמעות בעיניים מכאב והוא נתן לי בעיטה בבטן ״היי!״ שמעתי צעקה
פרק3-
שמעתי צעקה וראיתי את איאן מתקרב בעצבים ונותן אגרוף לתוך הפנים של משה ״אתה לא נוגע בילדה הזאת יותר לעולם! ואם אני אשמע שנגעת בה עוד פעם אחת״ הוא אמר והרים אותו מהחולצה ״אני אהרוג אותך״ איאן המשיך וראיתי את ליאת מבוהלת ממנו בצד באה להתקרב אבל במבט אחד של איאן היא עצרה.
״זה ברור לך?!״ איאן צעק עליו ומשה היה נראה מפוחד אבל לא היה אכפת לי כי זה הגיע לו ״תענה!״ הוא צרח עליו ומשה הנהן עם הראש ואיאן הפיל אותו על הרצפה, תפס לי את היד ולקח אותי לאוטו בחזרה
״את בסדר?״ איאן שאל אותי ופשוט חבקתי אותו בוכה על חזהו ״אל תבכי הם לא שווים את זה״ הוא לחש לי והסתכל לי לתוך העיניים, מוחה לי את הדמעות מהפנים עם ידיו. אחרי כמה דקות נרגעתי והוא פתח את הדלת של האוטו והתיישבתי בפנים מחכה שהוא יכנס גם ״מי אתה ולמה כולם מפחדים ממך״ שאלתי אותו בשניה שהוא התיישב והוא הסתכל עלי אבל לא ענה, התניע את האוטו והתחיל לנסוע ״תענה לי!״ אמרתי כועסת והוא המשיך להתעלם.
״תספר לי אני מבטיחה שאני לא אשפוט״ אמרתי שוב במהלך הנסיעה מנסה לשכנע אותו ״כשנגיע״ הוא אמר.
אחרי נסיעה שקטה של כמעט 25 דקות הגענו לשער של אחוזה ענקית ״מה זה המקום הזה?״ שאלתימתקדמת לכיוון השער ״זה הבית שלי״ הוא אמר ואחד השומרים ראה אותו פתח לו את השער ונכנסנו.
מאחורי השער הייתה חצר ענקית מכוסה בדשא, מוקפת בחומה עם בריכה ענקית שלידה בר, עוד פינות ישיבה והיה שם גם מןמבנה כזה קטן (מניחה שזה מחסן)
הלכנו לאורך שביל ארוך והוא פתח את דלת האחוזה ״המקום הזה ענק״ אמרתי לו והוא הסתכל עלי ״את חמודה כשאת בהלם״ הוא אמר לי בחיוך קטן והתחיל לעלות במדרגות כשאני אחריו.
בקומה השלישית היו שש דלתות והוא פתח את האחת שנמצאת בקצה של המסדרון ״זה יהיה החדר שלך להלילה , אני בחדר הזה אם תצטרכי משהו״ הוא אמר והצביע על הדלת ממול ונכנס לחדר שלי.
החדר היה גדול וכל הרהיטים שבו היו לבנים, הרצפה הייתה מפרקט בהיר וגם הקירות לבנים.
״אמרת שתגיד לי למה מפחדים ממך״ אמרתי והוא הסתכל עלי ״אני לא רוצה שתגלי וזה יהרוס ביננו״ הוא אמר בשקט ויצא בלי לתת לי לענות ונאנחתי בכעס. ׳אם הוא כל כך מוכר הוא בטח יהיה באינטרנט' חשבתי לעצמי והוצאתי את הטלפון
כתבתי את השם שלו וזה באמת לא היה כל כך קשה. היו מעל עשרים אלף תוצאות רק בעברית.
׳בן ראש המאפיה הספרדית מגיע לישראל׳ זאת הייתה הכתבה הראשונה שראיתי ונכנסתי אליה.
קראתי את הכתבה ועוד כמה כתבות בנושא וגיליתי שהוא הבן של ראש של אחת המאפיות החזקות והאמידות בעולם.
נבהלתי מזה ומהעובדה שיש לו כל כך הרבה כוח ושאם הוא רוצה הוא רק ממצמץ ואני יכולה למות ׳מה אם הואיעשה לי משהו?׳ חשבתי לעצמי מתחילה לפחד ולהכניס את עצמי לסרטים ׳מה יש לו למצוא עם מישהי כמוני? אולי הוא רק רוצה לזיין אותי ולהרוג אותי?׳ חשבתי לעצמי ויצאתי מהחדר מתקרבת בשקט למדרגות כדי לברוח מהמקום הזה
שמעתי צעקות של הקול שלו ועוד מישהו רבים. עמדתי במדרגות וניסיתי להסתכל עליהם להבין מה קורה שם
-איאן-
״אתה לא מבין שאתה לא יכול לצאת עם ישראלית!״ ניק אחי צעק עלי בספרדית ״היא נראית משהו מיוחד והיא שווה את זה!״ צעקתי עליו בחזרה.
״עוד שניה אתה תצטרך לחזור לספרד ומה אז?! איך תמשיך להיות איתה?!״ ״אני לא הולך לחזור לספרד! אין לי מה למצוא שם! אני אשאר כאן ואמשיך לפקח על העניינים שם. גם ככה אחרי שאבא ימות הכל עובר אליך לא אלי!״ צעקתי עליו והבטתי לרגע הצידה וראיתי אותה על המדרגות למעלה מנסה להקשיב לנו.
בשניה שהסתכלתי עליה היא קלטה ונבהלה התחילה לרוץ לחדר שלה. ״אני אחזור עוד מעט״ אמרתי לו בכעס ועליתי אליה לחדר להרגיע אותה ולהבין מה היא נבהלה.
״לי״ אמרתי ונכנסתי לחדר שלה
YOU ARE READING
אהבה אמיצה
Romance״לא! את לא תהיי של אף אחד אחר!״ הוא צעק עלי ועשה צעד לכיווני וישר דחפתי אותו לאחור ״אני לא דברתי על להיות עם מישהו אחר! אני פשוט לא רוצה להיות איתך! זה לא מתאים לי העולם הזה!״ צרחתי עליו עם דמעות בעיניים מכל הסיטואציה הזאת והוא היה נראה כאילו הוא עב...