פרק 32

3.1K 111 8
                                    

חסמין-
היא יצאה מהחדר שלי ואני הלכתי לחדר אמבטיה ופתחתי את הדלת. הם עמדו שם כשאיאן נשען על הכיור עם ראש בין הידיים ״אתה חייב לדבר איתה זה לא יכול להמשיך וזה לא משנה כמה היא תכעס״ אמרתי לו מנסה להשאר בקור רוח ״אני מתגעגע אליה חסמין״ הוא אמר בלי קשר לדברי ״אז קדימה תפתור את זה איתה, היא עוד צעירה והיא מדהימה , היא בחורה שכל אחד היה רוצה ותאמין לי שהיא לא תחכה לך לנצח ואתה יודע את זה״ אמרתי לו והסתכלתי גם על בראנדון ״שניכם יודעים שאני צודקת״ ״אבל-״ בראנדון בא להגיד וקטעתי אותו ״תשמור עליה מקרוב לא מרחוק. תהיה איתה בזה, תהיה שם בשבילה , בשביל הילדים שלך. תהיה טיפה אמיץ איאן״ אמרתי ונאאנחתי

איאן-
היא צודקת ומה שהכי חרא- אני יודע שהיא צודקת.
אני עדין חושב ויודע שההיעלמות שלי מוצדקת, אם לא הייתי עושה את זה לא הייתה לי הזדמנות להפתיע את אן ולהרוג אותה.
הסתכלתי על חסמין ועל בראנדון ונאנחתי ״אני אלך לדבר איתה״ אמרתי והרגשתי את הבטן שלי טיפה מתהפכת, כנראה מחשש. לא דברתי איתה חודשיים וחצי, היא לא ראתה אותי חודשיים וחצי.

חסמין חבקה אותי ״אתה בטוח בזה?״ בראנדון שאל והנהנתי ״בהצלחה אנחנו נהיה מאחוריך״ חסמין אמרה והנהנתי.
יצאתי מהחדר של חסמין והלכתי לכיוון החדר של לי ״חזרת!״ שמעתי את הקול הקטן של תומר והסתובבתי הצידה. ראיתי אותו ליד דלת חדרו רץ לכיווני.
הוא קפץ עלי והרמתי אותו לחיבוק ״הצלחת לתפוס את הטיסה הזאת!!! התגעגעתי אליך! מצאת לנו מקום לטייל בו???״ הוא שאל בהתלהבות עם ניצוץ בעיניים, לא הבנתי על מה הוא מדבר כנראה משהו שסיפרו לו על למה אני לא פה ״כן בטח. אני אספר לך הכל מחר בבוקר כשתקום אתה מריך לישון״ אמרתי לו בלחישה כי כבר היה לילה וחבקתי אותו ״אז תכסה אותי״ הוא אמר בקול מתוק וחייכתי אליו חיוך קטן.

לקחתי אותו למיטה שלו וראיתי ליד המיטה שידה שעליה תמונה שלי איתו ועוד כמה דברים ונאנחתי. השכבתי אותו במיטה וכיסיתי אותו טוב ״לילה טוב תומי״ אמרתי לו והוא הסתכל עלי ״אבל איאן״ הוא אמר והסתובבתי אליו ״אל תלך שוב להרבה זמן זה עושה את לי עצובה טוב?״ הוא שאל והנהנתי ״אל תדאג אני פה עכשיו״ אמרתי בחיוך קטן והסתובבתי לצאת מהחדר מכבה אחרי את האור ״לילה טוב תומר״ אמרתי לו ״לילה טוב״ הוא לחש בשקט ויצאתי משם.

הלכתי לכיוון החדר של לי ונעמדתי מול הדלת נזכר בפעם הראשונה שהכנסתי אותה לחדר הזה.
נשמתי עמוק ודפקתי על הדלת וחיכיתי לתגובה אל לא קבלתי אותה. פתחתי את הדלת בעדינות מצפה ומפחד מהתגובה שלה.
נכנסתי לחדר וראיתי אותה ישנה מתחת לשמיכה כששערה הארוך מבולגן על פניה.
התקרבתי אליה והתיישבתי לידה, כל מה שרציתי באותו הרגע זה לנשק אותה ולחבק אותה לטפתי את שערה למאחורי אוזניה ונשקתי לראשה ״לי״ לחשתי לה והיא זזה טיפה ״לילו״ אמרתי לה טיפה יותר בקול.

אהבה אמיצהWhere stories live. Discover now