ירדנו מהמטוס הפרטי בספרד אני, איאן, בראנדון והאנשים שלהם.
בחוץ חיכה לנו רכב גדול שאבא של איאן שלח לנו,
איאן עזר לי לעלות לרכב הגבוה והתיישב לידי שמהצד השני שלי בראנדון.אחרי נסיעה של כמעט ארבעים דקות הגענו לאחוזה של חואן אבא שלו והוא חיכה לנו בחוץ עם השומרים שלו
ירדתי מהאוטו איתם וישר כשירדנו ההבעות של בראנדון ואיאן נהפכו לקרות ואדישות. פנים שאי אפשר לקרוא.לי! מה שלומך?״ חואן אמר כשראה אותי וחייכתי אליו חיוך קטן.
המצב ביני לבינו השתפר אחרי שחשבנו שהוא מת והוא גילה על ההריון.
בהתחלה לא הסכמתי לראות אותו כי עוד כעסתי עליו על מה שהוא עשה לפני וגם על הסיפורים שאיאן סיפר לי אז הוא שלח אנשים שידאגו לי ויטפלו בי.
אחרי הרבה מאוד נסיונות שלו בסוף הסכמתי לראות אותו, הוא התנצל על מה שעשה וגם רחמתי עליו- הוא איבד את שני הבנים שלו מתקופה מאוד קצרה והזכר היחיד לאחד מהם נמצא בבטן שלי ובנוסף להכל הבנתי שהוא גם הולך להיות הסבא היחידי של הילדים.אחרי הפעם הזאת שדברנו הוא בא לבקר אותי אחת לשבוע והקשר ביננו נהיה די טוב.
״אני בסדר״ אמרתי והוא חיבק אותי בעדינות נושק ללחי שלי. הוא הסתכל מאחורי וראה את איאן.
כשראה אותו ישר כמו איאן ובראנדון הבעת הפנים שלו נהייתה אדישה והוא הסתכל על איאן כמעט דקה. למרות האדישות והנסיון לא לשדר שום רגש ראיתי בעיניו דאגה כלשהי ״איאן״ הוא אמר ואיאן התקרב אליו. ״לא חשבתי שאני אראה אותך יותר״ הוא אמר בטון אדיש מסתיר את כל הרגשות ״זה סיפור ארוך אבא אבל כמו שאמרתי בטלפון אני אשמח שנדבר על זה אחרי שנפתור את הבעיה הגדולה״ איאן אמר באותו הטון של חואן והוא רק הנהן ״בואו נכנס, נדבר בפנים״ הוא אמר ובלי לתת לנו להגיב הסתובב והחל ללכת עם השומרים שלו.״איך אתם כולכם מצליחים להיות כל כך אדישים? במיוחד הוא. הוא חשב שאתה מת ואתה חי איך זה כל התגובה שלו לזה?״ אמרתי לאיאן ובראנדון שהיו לידי בשקט והם גכחו ״ככה כולנו גדלנו להתנהג לילו״ איאן אמר והלכנו יחד לכיוון הבית.
אחרי מה שאיאן אמר לי התחלתי לחשוש קצת שגם הילדים שלי יגדלו ככה וילמדו שלהראות רגשות זה לא טוב.נכנסנו לאחוזה והוא הוביל אותנו לחדר הישיבות שלו וכשנכנסנו ישבנו כולנו מסביב לאיזה שהוא שולחן עם עוד כמה אנשים ״אז ככה אני בדקתי את הנושא יותר וגיליתי שאן לא עובדת לבד. היא מוגנת טוב וגרמה לעוד חמישה אנשים חזקים בעולם הפשע לעזור לה ולהיות בצד שלה ככה שאם נפגע רק בה הם יפגעו בכם״ חואן אמר והסתכלתי על איאן ובראנדון בדאגה ״אז מה אפשר לעשות אני לא יכולה לתת לה את הילדים שלי״ אמרתי ונעמדתי ״צריך להפיל אותם אחד אחד בלי שזה יראה חשוד״ בראנדון אמר וחואן הנהן ״הבנת את הראש שלי״ הוא אמר והסתכל עלי ״אני יודע שאת לא בעד להרוג ובכל זאת אנחנו נעשה את זה. זאת בחירה שלך אם לעשות את זה יחד איתנו או לא״ חואן אמר ״היא תהיה חלק מזה״ איאן אמר גם באדישות כאילו זה מובן מאליו.
YOU ARE READING
אהבה אמיצה
Romance״לא! את לא תהיי של אף אחד אחר!״ הוא צעק עלי ועשה צעד לכיווני וישר דחפתי אותו לאחור ״אני לא דברתי על להיות עם מישהו אחר! אני פשוט לא רוצה להיות איתך! זה לא מתאים לי העולם הזה!״ צרחתי עליו עם דמעות בעיניים מכל הסיטואציה הזאת והוא היה נראה כאילו הוא עב...