ההווה (חזרה לזמן של פרק 57-58)
״תכווני את הרובה, תסתכלי דרך הקנה״ פביו הדריך אותי בזמן שהאקדח בין ידי.
״בדרך כלל אני יודע שאת לא מפספסת אבל עכשיו המטרות הולכות שוב לזוז כמו באימון הקודם רק מהר יותר, הרבה יותר מהר״ הוא אמר ולחץ על כפתור כלשהו בקיר הבקרה שגרם לכל המטרות שמולי לנוע מהר הרבה יותר.כבר עשיתי מטווחים בעבר עם איאן ועם חסמין והם ניסו להכשיר אותי גם אבל אף אחד מהם לא הכשיר אותי בצורה כזאת.
בחצי שנה האחרונה אנזו החליט להפעיל את הרעיון שלו להפוך אותי לאחת מהחיילות שלו, כמעט כל יום כל מה שאני עושה זה להיות עם אנדרה ובל, לספק אותו ולהתאמן, המון המון אימונים- כוח, ריצות, אגרוף, קרב מגע, כל מיני סוגים של נשק. הוא מנסה להפוך אותי לרוצחת ולאחרונה אני לא מוצאת סיבה למה לא.דרכתי את הנשק והתחלתי להתמקד במטרות ובזמן שהן זזו לי מול העיניים. כל מטרה הייתה קרטון עגול שבמרכזו יש איקס שבו הייתי צריכה לפגוע וכל המטרות זזו במבולגן מולי.
נשמתי עמוק והתחלתי אחת אחרי השניה להוריד אותן וכשנגמרו לי הכדורים במחסנים פביו עצר את המטרות. ״יש לנו הפעם רק עד 14:00 את האימון, שזה עוד עשר דקות אז נעשה את הפענוח וזהו, אנזו אמר שהוא קבע איתך״ הוא אמר בזמן שהתקדם לעבר המטרות וגל של פחד מעול בכעס עטף אותי.
עוד לא חשבתי אפילו איך אני מרדימה את בל ואנדרה בשביל שהשטן יהיה מרוצה.
הוא התחיל לספור את המטרות ולמלא את הטבלה במחברת שלו ולבסוף הסתכל עלי, ״היו לך עשרה כדורים במחסנית, מתוכם שמונה פגעו במטרה, אחד נוסף מאוד קרוב לאיקס והאחרון די רחוק. ביום רגיל היינו מסיימים את האימון מאוחר יותר והיית עושה את זה שוב כמו תמיד עד התוצאה המושלמת אבל אנזו מתעקש על זמנים מדוייקים היום אז פשוט את האימון הבא אנחנו נתחיל בזה״ פביו אמר והנהנתי.״היית מעולה היום ילדה״ הוא המשיך בזמן שהחזרתי לו את האקדח והנהנתי אליו כתודה ״תודה פביו״ אמרתי ויצאתי מחדר המטווחים שהיה במרתף בבית של אנזו.
״לי״ אמיל קרא לי מאחורי והסתובבתי אליו ״אמילל״ קראתי בחיוך קטן והוא עדיין דבק בפרצוף הרציני שמצופה ממנו . ״הוא יפגע בך אם תהיי נחמדה מדי את יודעת את זה לי״ הוא הזכיר לי והנהנתי באנחה .
״אל תדאגי מעכשיו , את הולכת לעלות והוא יזכר שהוא לא יוכל לבזבז את הזמן שלו עלייך במיטה״ אמיל אמר והרמתי גבה.״מה זאת אומרת?״ שאלתי והתחלנו להתהלך לעבר המדרגות. ״עוד יומיים יש איזה שהוא אירוע אירוסין פה בארץ שהרוסים יוזמים״.
״הרוסים? כאן באיטליה?״ שאלתי והוא הנהן ״הם החליטו שהם רוצים לעשות את זה באיטליה כי המשפחה של הבחורה איטלקית במקור וכאן הם גם ככל הנראה הולכים להתחתן. בכל מקרה בגלל האירוע הזה אנזו יהיה עסוק בתקשורת , אבטחה, אסטרטגיה וגם בך אבל נטו בזה שאת צריכה למצוא משהו ללבוש״ אמיל אמר והרגשתי חיוך קטן בלב שלי.
YOU ARE READING
אהבה אמיצה
Romance״לא! את לא תהיי של אף אחד אחר!״ הוא צעק עלי ועשה צעד לכיווני וישר דחפתי אותו לאחור ״אני לא דברתי על להיות עם מישהו אחר! אני פשוט לא רוצה להיות איתך! זה לא מתאים לי העולם הזה!״ צרחתי עליו עם דמעות בעיניים מכל הסיטואציה הזאת והוא היה נראה כאילו הוא עב...