פרק 5-
הוא החזיר אותנו הביתה וכשהגענו תומר חיבק את איאן חזק והיה קשה לו לשחרר וצחקנו
״תודה על הכל איאן״ אמרתי לו בחיוך והוא הסתכל לי בעיניים, כל מה שרציתי באותו הרגע זה אותו, לנשק אותו, לדעת מה הוא מרגיש כלפי ולשבת איתו שעות אבל לא יכלתי להשאיר את תומר שם לבד שוב ״אין על מה״ הוא אמר וחייך מעיר אותי מהמחשבות שלי ״נדבר יותר מאוחר״ אמרתי לו ויצאתי מהאוטו.נכנסתי הביתה עם תומר וראיתי את משה יושב בסלון רואה טלוויזיה עם חבורות מהמכות של איאן.
״חתיכת זונה!״ הוא צעק איך שהוא ראה אותי ״תומי תעלה לחדר שלך לשחק במשהו״ אמרתי לו והוא רץ ללמעלה.״הכל בגללך חתיכת טיפשה!״ משה צעק וקם מהספה. הוא נתן לי סטירה והעיף אותי הצידה ״תראי מה הוא עשה לי בגללך! יכלתי למות! אני לא יכלתי ללכת לעבודה בגללך!״ הוא צרח ודחף אותי לרצפה מתחיל להרביץ לי בזמן שאני מנסה לדחוף אותו בוכה ״תעזוב אותי פסיכופת!״ צרחתי בכאב.
״משה זה נראלי מספיק היא הבינה״ שמעתי את ליאת בקול מרוצה אומרת והוא קם ממני, נתן לי בעיטה בבטן שגרמה לי להתקפל והלך עם ליאת לסלון משאירים אותי על הרצפה בוכה וכאובה עם מלא חבלות.
״לי?״ שמעתי את הקול העדין של תומר ״את בסדר?״ הוא שאל וישב לידי ״כן תומי אתה יכול להביא לי את הטלפון?״ בקשתי ממנו בקול שבור מנסה כמה שיותר להחזיק את הדמעות בפנים שלא יראה שאני בוכה אבל לא הצלחתי. זה לא פעם ראשונה שאני עוברת את זה וזה לא פעם ראשונה שתומר רואה את זה, משה הוא בחור חזק עם פיוז קצר והוא גם הכלב של ליאת. כל פעם שחטפתי מכות זה היא הורתה לעשות את זה וכשהיא אמרה די אז די, הם כנראה הזוג השנוא עלי בעולם אחרי ההורים שלי.
הוא הביא לי את הטלפון שלי ונכנסתי לצ'אט עם איאן ׳היי אתה רוצה לצאת היום בערב?׳ כתבתי לו וניסיתי לקום מהרצפה בכאב ״תומי תלך לראות טלוויזיה בחדר שלי ואני עוד מעט אבוא לקלח אותך״ אמרתי לו והוא רץ מבוהל לחדר שלי.
שמעתי צלצול של הודעה וראיתי שזה מאיאן ׳כן בטח אני אאסוף אותך בשמונה׳
׳סגור׳
׳ותתלבשי יפה, אני אפתיע׳
׳חחח סבבה׳ כתבתי לו בדמעות ועליתי למקלחת בכאב לראות מה הוא עשה לי ולנסות להסתיר כמה שיותר סימנים.הסתכלתי על עצמי במראה וטיפה נבהלתי מעצמי, העיניים שלי היו אדומות ונפוחות מהבכי, בעין שמאל היה לי פנס, ירד לי דם מהאף ומהפה, היה לי סימן כחול בלחי ובידיים והבנתי למה תומר היה מבוהל.
הרמתי את החולצה שלי טיפה וראיתי בבטן בצד חבורה גדולה כחולה סגולה ונפוחה.נכנסתי להתקלח, לשטוף את הדם מהפנים מנסה להזהר איפה שכואב ולבסוף יצאתי. הסתכלתי על עצמי שוב במראה וכל מה שנשאר זה חבורות וסימנים כחולים והתחלתי להסתיר הכל במייקאפ, סומק, אודם וכל מה שצריך כדי שלא יראו.
הלכתי לחדר שלי עם מגבת עלי, ראיתי שהשעה כבר 18, הוצאתי מהארון הלבשה תחתונה ושמלה אדומה כהה עם כתפיים חשופות, ושרוולים ארוכים עם מחשוף קטן, התלבשתי, נעלתי עקבים שחורים. עשיתי פן כדי לייבש את השיער, השארתי אותו פזור על גבי ולבסוף הסתכלתי שוב במראה כדי לוודא שלא רואים שום סימן.
YOU ARE READING
אהבה אמיצה
Romance״לא! את לא תהיי של אף אחד אחר!״ הוא צעק עלי ועשה צעד לכיווני וישר דחפתי אותו לאחור ״אני לא דברתי על להיות עם מישהו אחר! אני פשוט לא רוצה להיות איתך! זה לא מתאים לי העולם הזה!״ צרחתי עליו עם דמעות בעיניים מכל הסיטואציה הזאת והוא היה נראה כאילו הוא עב...