פרק 22

3.9K 110 9
                                    

איאן-
לא הבנתי לאן היא נעלמה לכל כך הרבה זמן אז החלטתי להתקשר אליה.
חייגתי אליה שלוש פעמים שבהן היא לא ענתה וכבר התחלתי להתעצבן ולהכנס ללחץ ״תאתר לי את הטלפון שלה!״ צעקתי על איגור אחד מהעובדים שלי בזמן שאני מנסה לחייג שוב בלחץ.

לבסוף בפעם השישית שהתקשרתי היא ענתה ״לי?! חמה את לא עונה?!״ צעקתי לתוך הטלפון בדאגה ושמעתי אותה בוכה ״לי? את בוכה?״ שאלתי ואיגור בא אלי ״היא בחניון של הבית ספר״ הוא אמר לי והראה לי מיקום. היא לא ענתה לי, רק שמעתי אותה בוכה ״לי תדבר איתי נסיכה שלי מה קרה?״ שאלתי מנסה להשמע רגוע כמה שיותר אבל היא הלחיצה אותי ככה ״הוא א.. אנס א.. אותי״ היא אמרה בקול שבור ופרצה בבכי שוב.
הרגשתי את כל העצבים שלי בגוף עולים לי ״אני בא עכשיו תשארי איתי על הקו!״ אמרתי, לקחתי את המפתחות לאחד הרכבים ונכנסתי עם שניים מהשומרים שלי. ״אני בא לי״ אמרתי לטלפון ונסעתי בפול גז, מתעלם מרמזורים או מצפירות של אנשים מקלל בליבי את מי שלא עשה את זה לנסיכה שלי.

תוך שלוש דקות הגעתי לחניון של הבית ספר וראיתי את הרכב שלי עם הדלת מאחורה פתוחה.
יצאתי מהר מהרכב ורצתי לשם דואג ״לי״ אמרתי וראיתי אותה שוכבת ערומה ובוכה מכונסת בעצמה כשעל המושב מסביבה כתם של דם.
הסתכלתי עליה בהלם, לראות את הנסיכה הקטנה שלי ככה במצב הזה... הרגשתי שאני משתגע.
״לי״ אמרתי והרמתי אותה אלי בעדינות, היא הסתכלה עלי בפרצוף מלא דמעות וחבקתי אותך ״מי שעשה לך את זה ישלם אני מבטיח לך״ אמרתי לה ונשקתי לראשה כשהיא בוכה בין ידי בזמן שבראשי עוברות מיליון דרכים להתעלל בבן זונה שעשה את זה לאישה שלי.
כיסיתי את פלג גופה התחתון בשמיכה שהייתה ברכב מאחורה וראיתי שהיא עדיין מדממת ׳זין׳ חשבתי לעצמי בכעס והרמתי אותה למושב מקדימה, חייגתי לאחד הרופאים שאני הכי סומך עליו והוא ענה לי ״לא אכפת לי מה טתה עושה אתה עכשיו מגיע לבית שלי לטפל באישה שלי!״ אמרתי לו בטון מאיים ״אני באמצע פגישה עם לקוחה אדוני אני מצטער״ ״לא אכפת לי מה אתה עושה! אתה בא עכשיו! אנסו אותה והיא מדממת!״ צעקתי עליו בכעס שגרם ללי לבכות יותר. ״אני אגיע״ הוא אמר לי מיואש ונתקתי לו.

הגענו והרמתי אותה לתוך הבית לחדר שלה. השכבתי אותה והסתכלתי עליה, מכווצת בכאב על המיטה עם עיניים אדומות.
היא לא אמרה מילה אחת מאז שהיא אמרה לי שמישהו אנס אותה ״את רוצה לדבר על זה?״ שאלתי ולטפתי את שערה והיא הנידה בראשה ״לפחות תגידי לי מי המניאק שעשה את זה״ בקשתי ממנה ״הרופא פה״ אחד מהשומרים שלי אמר ונכנס לחדר ״תביאו אותו לכאן מהר״ אמרתי והסתכלתי עליה.
״אתה תהיה איתי פה נכון?״ היא שאלה בקול עדין וצרוד ״ברור יפה שלי אני לא אשאיר אותך לבד״ אמרתי לה ונשקתי את ראשה מחבק אותה.

הרופא נכנס, עשה לה בדיקות בזמן שאני איתה מחזיק את ידה ומחבק אותה.
״יש לך כאן משחה שתצטרכי למרוח פעמיים ביום בעזרת המקל בפנים וכדור לכאבים אם יהיו, לפי איך שזה נראה הדימום ימשיך לעוד כמה ימים אז תשימי פד בדיוק כמו במחזור. תנסי להמנע מללבוש מכנסיים צמודים ואני מבקש להמנע מקיום יחסי מין בשבועיים הקרובים״ הרופא אמר לה והביא לה קופסא עם משחה, כדורים ומקלות כאלו ״תודה״ אמרתי לרופא ״יש לך פה גם גלולות של היום שאחרי. אני לא יודע אם נקלטת או לא כי זה מוקדם מדי לדעת אבל קחי את זה כדי להיות בטוחה״ הוא אמר והגיש לה קופסאת גלולות והוא הלך.

ישבתי איתה בחדר קולנוע שלי ושמתי לה סרט קומדיה כי אני יודע שהיא אוהבת אותם, בקשתי מהטבחית שתכין לה סטייק כמו שהיא אוהבת.
ראיתי שהיא לא מרוכזת בסרט ושהיא בוהה בו ״איך את מרגישה?״ שאלתי אותה ולטפתי את פניה וראיתי שהעיניים שלה נהיות אדומות מדמעות ״מי זה היה?״ שאלתי והיא הסתכלה עלי ״גיא אבא של ליאור מהכיתה של תומר״ היא אמרה בקול חלוש ״הוא ישלם על זה יפה שלי הוא יקבל את העונש שלו אני מבטיח לך״ אמרתי לה ברוגע משולב עם ארסיות וחבקתי אותה.

׳אני צריך אצלי בבית גיא אחד הוא אבא של ילד בשם ליאור, ליאור לומד בא3 בבית ספר ארזים. תביאו אותו בחיים ותקשרו לי אותו במרתף כמו שאני אוהב׳ כתבתי לרוי, העובד הנאמן ביותר שלי ונאנחתי.

בערב בערך ב20 ישבנו בשולחן אוכל אני לי ותומר וראיתי שלי לא אכלה כמעט כלום היום. אפילו הסטייק שבדרך כלל היא קופצת עליו היא לא נגעה בו.
״תאכלי משהו לי לא אכלת כל היום״ לחשתי לה כדי שתומר לא ישמע ״אכלתי מקודם״ היא אמרה בחיוך קטן ומזוייף ״א-״ באתי לדבר אבל צלצול הטלפון שלי קטע אותי וראיתי שרוי מתקשר ״הוא פה מחכה לך״ הוא אמר בקצרה ״יופי אני מגיע עכשיו״ אמרתי וניתקתי.
״אני צריך ללכת רגע לטפל בכמה דברים אני אחזור עוד שעה וחצי בערך״ אמרתי ונשקתי את שפתיה של הנסיכה שלי ״לאן אתה הולך?״ היא שאלה ״למרתף למטה לטפל במשהו שקשור לבתי מלון שקניתי״ שקרתי לה והלכתי.

ירדתי למטה ונכנסתי לחדר העינויים שלי, ראיתי אותו קשור שם באוויר מלוכלך עם פצעים ופנס בעין ״חתיכת בן זונה״ אמרתי לו והתקרבתי בהליכה מאיימת ״אנ.. אנ אני לא ידעתי שזאת חברה שלך״ הוא אמר מגמגם ובעטתי לו בין הרגליים ״מה זה משנה מי זאת?! אתה לא אמור לאנוס אף אחת!״ צעקתי עליו והעפתי לו אגרוף לבטן ״אתה מרגיש גבר עכשיו?!״ שאלתי ואחזתי בפניו מכריח אותו להסתכל לי בעיניים אבל הוא לא ענה ״תענה יזין!״ צרחתי עליו וירקתי לו בפנים.

הרגשתי את כל העצבים עולים לי בגוף רק מלהסתכל עליו ״אל תהרוג אותי אני אבא״ הוא אמר במבט מפוחד וזה רק עצבן אותי אפילו יותר ״זה שאתה אבא זה אומר שאתה יכול לעשות הכל?!״ צרחתי עליו בכעס והעפתי לו אגרוף ועוד אחד ועוד ממש כאילו הוא השק אגרוף שלי.

״לאנשים כמוך לא מגיע לחיות!״ צעקתי עליו וחנקתי אותו. ״אני מצטער באמת אני לא יכלתי לעמוד ב-״ הוא אמר רועד וקטעתי אותו באגרוף לפה שיסתום.
״תביאו לי סכין״ בקשתי מהאנשים שלי והם הביאו לי אחת שאני אוהב. קרעתי מעליו את המכנס ואת התחתונים והתקרבתי עם הסכין לאיברו ״לא בבקשה לא!״ הוא צעק מתחנן ״יש לך עשר שניות לבחור או שאני רוצח אותך או שאתה נפרד מהזין שלך. מה אתה מעדיף?״ שאלתי אותו והוא לא ענה ״תבחר יאפס!״ צרחתי עליו ובעטתי בו ״אל תהרוג אותי ליאור ישאר לבד״ הוא אמר וראיתי דמעות בעיניים שלו.

חתכתי לו את הזין בזמן שהוא זועק לעזרה ומתפתל אבל אותי זה לא עניין ״אם אני אשמע שעוד פעם אחת תגע במישהי בלי שהיא תרצה אני גם אהרוג אותך״ אמרתי לו באיום ״תנקו פה ותעיפו לי אותו מהבית״ אמרתי ויצאתי מהמרתף משאיר אותו שם איתם.

אהבה אמיצהWhere stories live. Discover now