יום אחד אני מרגישה בפסגה, בטוחה בעצמי. מרגישה שכולם על הזין שלי, שאף אחד לא יכול עלי.
מרגישה שעם כל המצב החרא הזה שאני נמצאת בו, למדתי להיות כלבה, חסרת רגישות וחסרת רחמים. הרגשתי שאם עכשיו יענוד מולי מישהו אני אוכל לירות בו בלי למצמץ.אבל גם יש את הימים האלו, כמו היום שאני מרגישה שאני פשוט לא יכולה לעשות כלום, שאני שייכת לאנזו, שאני הבובה שלו ושהוא שולט בחוטים. מרגישה שאני כל כך נמוכה וכל כך חלשה שאפילו את עצמי אני לא יכולה להציל . ואם עלי אני לא אוכל להגן אז איך על הילדים שלי אני אוכל?
״בוקר טוב״ שמעתי את אמיל בשקט מהדלת ומחיתי את הדמעות מהר.
״היי״ הסתובבתי אליו בשקט עם הכוס קפה בידי. הייתי בחדר של התאומים כי ידעתי שהם אמורים להתעורר בכל רגע.
״איך היה אתמול? הבנתי מקלריס שהיו צעקות ובכי״ הוא אמר מבואס והנהנתי ״אני לא רוצה לדבר על זה״ אמרתי בשקט והוא בא לידי וחיבק אותי.״אני מנסה להדחף לאירוע של היום״ הוא אמר והסתכלתי אליו בעיניים מלאות תקווה ״אני מפחדת ללכת״ אמרתי והיה לו פרצוף מבין.
״אם איאן יבוא? ועוד עם אן?״ שאלתי והוא נאנח ״אז את תגידי לו זין עליך תראה מה פספסת״ הוא אמר ״יש לו את אן הוא לא פספס כלום״ מלמלתי והוא הסתכל עלי בכעס.״אולי אן דוגמנית אבל אן היא לא את את הרבה יותר יפה וטובה ממנה וחוץ מזה איאן בן זונה״ אמיל אמר ולא האמנתי לו שזה מה שהוא באמת חושב
״אנזו אמר לי למסור לך שב18:00 את תצטרכי להתחיל להתארגן כי ב20:00 אתם כבר יוצאים לשם, הוא גם מסר שכדאי לך לא להתנגד לכלום היום״ הוא אמר מבואס והנחתי עליו את הראש.
״אני לא רוצה להיות פה אני רוצה להשתחרר״ מלמלתי ודמעה אחת לטפה את הלחי שלי. ״זה יגיע לילו זה יגיע״ הוא אמר וכבר לא הייתה לי בזה אמונה.״בוקר טוב בלי״ אמרתי לה בחיוך שראיתי אותה עומדת ומסתכלת בחיוך המתוק והתמים שלה עלי ועל אמיל מדברים.
היא סמנה עם הידיים שהיא רוצה שאני ארים אותה ועשיתי את זה. חבקתי אותה ונשקתי אותה כמו שאני פותחת כל בוקר איתם, הם מתעוררים, אני מחבקת אותם כדי להראות להם את כל האהבה שרק אפשר, אחר כך הם אוכלים ארוחת בוקר ואחר כך משחקים ומגלים מלא דברים חדשים.איאן-
״בוקר טוב בוס״ גבריאל אחד מהסגנים שלי אמר כשנכנס לחדר.
היינו בחדר במלון באיטליה, מתכוננים למבצע הכי חשוב שהיה לי בשנים האחרונות.
בחדר הצבנו שולחן מרכזי עם מפה ויזואלית של מקום האירוע, הצבנו לוחות שעליהם יש פירוט של כל צוות והעבודה שלו, עוד שולחן שעליו מזוודות נשק וסמים שממנו כל אחד יקבל את מה שישמש אותו היום, מתלה בגדים, מקום לאיפור ושיער שזה ישמש אותנו כבר יותר מאוחר.״בוקר טוב״ אמרתי עם כוס אספרסו ביד, ״מה עוד נשאר לארגן?״ הוא שאל והסתכלתי מסביב. ״ברגע שכולם יגיעו, חלוקת הוראות ומשימות, הצבה מדוייקת, התאמת נשק, התאמת קשרים- כל צוות יהיה על גל משלו, עדשות מצלמה- לוודא שהן עובדות, אסור שנכשל״ אמרתי בקשיחות והוא הנהן מוציא מהזוודה שלו את הקשרים ונודדות וגם אותם הניח על השולחן נשק.
YOU ARE READING
אהבה אמיצה
Romance״לא! את לא תהיי של אף אחד אחר!״ הוא צעק עלי ועשה צעד לכיווני וישר דחפתי אותו לאחור ״אני לא דברתי על להיות עם מישהו אחר! אני פשוט לא רוצה להיות איתך! זה לא מתאים לי העולם הזה!״ צרחתי עליו עם דמעות בעיניים מכל הסיטואציה הזאת והוא היה נראה כאילו הוא עב...