ארבעה ימים אחרי*
זה היה היום האחרון שלנו ואיאן לקח אותי למתחת למגדל אייפל למסעדה מפוארת לערב האחרון.
הייתי עם חליפה של מכנס קצר לבן, חולצה אפורה ומעליה בלייזר לבן תואם למכנס ועקבים לבנות גם.
״את מהממת״ איאן אמר לי והוא היה עם חליפה אפורה מחוייטת שהשני כפתורים הראשונים של חולצתו פתוחים, שיערו היה מפוזר על ראשו בצורה מושלמת ועל ידו השעון היקר שלו ״מי שמדבר״ אמרתי לו בגיחוך והוא ליטף את ברכי מנתחת לשולחן.
״מעוניינים גם בקינוח?״ המלצרית שאלה אותנו כשפינתה את המנות שאכלנו ״כן תביאי לי את ההכי מומלץ שלכם״ הוא אמר לה והיא הנהנה בחיוך והלכה ״באמת לא אכפת לך מה יביאו?״ שאלתי אותו והסתכלתי בעיניו, הרגשתי שאני פשוט טובעת לתוכן והוא גיחך ״אל תדאגי הכל פה טעים״ אמר וחייך.המלצרית חזרה אלינו כשעל מגשה קופסא לבנה, היא הניחה את הקופסא קרוב אל איאן והסתכלתי עליהם מבולבלת. איאן פתח את הקופסא כל שרק הוא יכל לראות מה יש בתוכה וחייך חיוך מרוצה ״מה ז-״ באתי לשאול אבל הוא כבר סובב את הקופסא אלי ופתח אותה לגמרי, בתוכה הייתה עוגת מוס עם קישוטים של לבבות וטבעת גדולה ורק אז קלטתי את המילים שכתובות
"WILL YOU MARRY ME"הסתכלתי עליה בהלם והתחלתי להרגיש את הדמעות בעיני מהתרגשות, הרמתי את מבטי אל איאן שכבר לא ישב על הכסא אלא כרע על ברכו מולי כשבידו מחזיק קופסא קטנה ואדומה שבתוכה טבעת עם יהלום ענק ״אז מה את אומרת נסיכה שלי? תתחתני איתי?״ הוא שאל אותי ונעמדתי ״תגידי כן!״ שמעתי מישהו אומר והסתכלתי סביב, ראיתי שכבר המוני אנשים נעמדו מסביבנו. הייתי מופתעת מכל הסיטואציה והסתכלתי על איאן בחיוך עם דמעות של אושר ״כן״ אמרתי והנהנתי בראשי והוא ענד את הטבעת על האצבע שלי, נעמד והרים אותי באוויר בזמן שכולם מסביב מריעים לנו ״אני אוהבת אותך״ אמרתי לו בחיוך בלי שום היסוס ״גם אנח אותך״ הוא אמר.
כמה שעות אחרי*
הגענו לשדה תעופה פרטי והטלפון שלי צלצל כשבאנו לעלות למטוס ״לי!!!!״ שמעתי את אמה מהטלפון ״את פאקינג מאורסת?!״ היא צרחה לי באוזן ולא הבנתי איך היא יודעת ״איך את יודעת?״ שאלתי בגיחוך ״אתם נמצאים בכל מקום בחדשות ובאינטרנט, כולם מדברים על זה״ היא אמרה ושמתי אותה על רמקול כדי להכנס לאינטרנט ׳אז מי הבחורה המסתורית שתוך פחות מחודשיים גרמה לאחד מהאנשים המרכזיים והמפחידים בעולם התחתון לרדת על הברך? והאם היא באמת משלנו?׳ ׳הישראלית הצעירה שיוצאת עם אחד מאלפונסו׳ ׳סרטון הצעת הנישואין המרגשת לישראלית שכבשה את לבו של אלפונסו׳ ׳טבעת שחורה? העולם התחתון הולך לקבל לתוכו בחורה חדשה׳
ראיתי את כל הכותרות האלו באינטרנט, באתרי חדשות ורכילות ואפילו באינסטגרם ״אני בהלם לי מתי הספקתם?״ אמה שאלה וראיתי שיש לי עוד ממתינה מעדי ומספרים שלא מוכרים לי ״אמה אני חייבת לעלות למטוס אני אדבר איתך״ אמרתי לה ונתקתי לה ומהר העברתי למצב טיסה כדי להמנע מכל הטלפונים האלו.
״איאן כל האינטרנט עלינו״ אמרתי לו בגיחוך ״אני יודע״ הוא אמר בחיוך צדדי ונישק אותי.את ארבעת הימים האחרעם בצרפת בילינו בנופים המרהיבים, בדיסנילנד, בפארקים, קונדיטוריות, מסעדות יקרות ומוזיאונים.
אני חושבת שהטיול הזה עשה לנו מעולה, הוא קירב בין כולנו יותר, תומר התחבר פי אלף לאיאן ואפילו אלי.
וכמובן איך לא? עכשיו אני מאורסת לגבר הכי מושך בעולם.״אני לא רוצה הביתה!״ תומר אמר כשאיאן חגר אותו במטוס ״אל תדאג אנחנו נטוס שוב בקרוב אני מבטיח״ איאן אמר לו והתיישב לידו.
״היה לך כיף נסיך שלי?״ שאלתי את תומר והתיישבתי לידם גם והוא הנהן בהתלהבות.
״אנחנו מוכנים להמריא״ שמעתי את קול הטייס מהרמקולים ותומר החזיק לנו את היד עד סוף ההמראה.
״תומר יש לי סוד לספר לך״ איאן אמר לו ולתומר נהיה מבט מסוקרן ״מה?״ הוא שאל מנסה ללחוש וזה הצחיק אותי ״אתה יודע שאחותך הולכת להתחתן איתי?״ איאן ענה גם בלחישה והעיניים של תומר נפערו ״באמת???״ הוא שאל בחיוך ואיאן הנהן ״אחותך הסכימה להתחתן איתי״ איאן אמר ותומר הסתכל עלי ״יש!!!״ הוא צרחאחרי 5 שעות-
נחתנו בישראל אחרי טיסה ארוכה וגדושה במחשבות על ההצעה, על החתונה שנצטרך לתכנן, על התינוק שבבטן שלי אם בכלל ללדת אותו או לא?
תומר ישן על איאן ״נטלי את יכולה להרים אותו בעדינות?״ איאן שאל את נטלי והסתכל על תומר במבט אוהב כאילו הוא הבן שלו, חייכתי מהמראה הזה ואיאן הרים את מבטו אלי ״מה את מחייכת ככה״ הוא שאל אותי ונשקתי אותו ״איך אפשר לא לחייך שאתם ככה״ אמרתי מתנתקת מהנשיקה.
נטלי הרימה את תומר מאיאן בעדינות שלא יתעורר ואני ואיאן נעמדנו והלכנו יד ביד ליציאה מהמטוס.
״אני שמח שיש לי אותך לילו״ איאן אמר לי כשיצא מהמטוס ושמעתי יריה.
קפצתי מבהלה והסתכלתי על איאן ״מה זה היה?״ שאלתי לחוצה והוא היה נראה בהלם ״איאן?״ שאלתי אותו והרגשתי כאב חד בבטן ״לי!״ הוא צעק והרים אותי הסתכלתי על בטני וראיתי כתם דם ענק מתפשט עליה ״איאן״ אמרתי בקול מאומץ והרגשתי מעורפלת ״לא לא לי תשארי איתי״ הוא אמר וניסיתי להשאיר את עיני פתוחות במאמץ עד שברקע נשמעה עוד יריה ועוד אחת.
ואני כבר ראיתי שחור.
YOU ARE READING
אהבה אמיצה
Romance״לא! את לא תהיי של אף אחד אחר!״ הוא צעק עלי ועשה צעד לכיווני וישר דחפתי אותו לאחור ״אני לא דברתי על להיות עם מישהו אחר! אני פשוט לא רוצה להיות איתך! זה לא מתאים לי העולם הזה!״ צרחתי עליו עם דמעות בעיניים מכל הסיטואציה הזאת והוא היה נראה כאילו הוא עב...