פרק 60

1.6K 60 1
                                    

עדיין שנה וקצת לפני-
יצאנו מהרופא בהתרגשות וראיתי את אמיל מחכה ברכב.
חגרתי את התאומים בכסאות שלהם ונכנסתי גם והוא הסתכל עלי ״יש לנו רבע שעה״ הוא אמר והנהנתי ״מה הרופא אמר?״ הוא שאל והסתובבתי אליהם ״התפתחות תקינה, תוצאות מעבדה תקינות, הכל איתם מעולה״ חייכתי והם חייכו אלי גם.

״יופי אני שמח לשמוע״ הוא אמר רגוע והסתכל על הכביש ״לגבי התוכנית הנדסתי אותה טיפה יותר כדי שהסיכויים להצליח יהיו גבוהים יותר, את רואה שם את הבניין הגבוה?״ הוא שאל והצביע על מגדל בהמשך הכביש והנהנתי ״מה איתו?״. ״שם ליד יש תחנת דלק. בתחנת דלק אנחנו נצא בחשאיות במקום שהמצלמות לא רואות אותנו, נכניס לרכב בובות במקומנו, נחליף בגדים ולך גם הבאתי פאה ואז נפעיל את הנהג אוטומטי כדי שהרכב יסע קצת לבד שלא יראה חשוד ואת תבקשי מהבחור שהרכב יתפוצץ וזהו, נגמר. הרכב מתפוצץ, אנחנו בורחים לתוך הבניין ששם בחניון יחכה רכב אחר וזהו״ הוא הריץ את התוכנית ולפתע הכל היה נשמע יותר מלחיץ ולא הגיוני.

״יהיה בסדר נכון?״ שאלתי ונשמתי עמוק והוא הסתכל עלי בחיוך אופטימי ״אני מקווה״ הוא השיב והנהנתי ״ומה שלא יהיה אני רוצה להגיד לך תודה על הכל״ אמרתי והוא חייך בלי לומר מילה.

ראיתי את הבניינים האלן מתקרבים ופתחתי את הטלפון שלי לדבר עם הבחור. ׳היי בערך עוד 5 דקות זה יהיה הטיימינג הנכון ואני אשלח לך סימן, תהיה מוכן׳ שלחתי לו  וישר הוא התחבר והתחיל להקליד ובסוף שלח אימוג׳י של אגודל למעלה ונאנחתי.
כל הבטן שלי התהפכה והרגשתי את החרדה מטפסת על הגב שלי מהפחד להכשל.

הגענו לתחנת דלק ואמיל עצר מאחורה איפה שאין מצלמות. ירדנו מהר מהרכב והוצאתי את התאומים בשקט מחבקת אותם קרוב אלי ובנתיים הוא את התיקים ואת העגלה.
אמיל נכנס חזרה לרכב, הניח את בובות התינוקות מאחורה איפה שהחלונות שקופים ולא שחורים יחד עם הטלפונים שלנו. הוא הפעיל את מצב הנהג האוטומטי והסתכל עלי ״מוכנה?״ שאלתי והנהנתי בהתרגשות.

דרך הטלפון שלי הוא התחיל לשלוט על הרכב שיסע לתוך תחנת התדלוק ויעצור באחד העמדות ושם בדיוק הוא נכנס לשיחה עם האויב של אנזו ושלח לו את הסימן לפוצץ את הרכב. הוא לקח מידי את התאומים וקשר אותם בעגלה ואני עם עיני עקבתי אחרי הרכב מוודאת שאין אף אחד באיזור.

״שיט״ שמעתי את אמיל אומר וראיתי אותו מסתכל על בחור צעיר שיוצא מהשירותים הצדדיים של התחנה לאיזור תחנת הדלק ״לא״ מלמלתי ובאתי ללכת ״לא לי יש 10 שניות את תפגעי!״ הוא צעק עלי ודחפתי את ידו ממני ״הוא לא צריך למות בגלל הבעיות שלי!״ אמרתי לו בכעס ורצתי מהר לבחור ״היי!״ צרחתי והוא הסתכל עלי ונעצר במקומו לא מבין. ״אתה חייב להתרחק לשם!״ אמרתי לו באנגלית והרגשתי את הלחץ והפחד משתלטים עלי והתחלתי למשוך את ידו לכיוון שממנו באתי ללא שום תועלת כי הוא היה חזק ממני בהרבה והתחיל להתנגד .

אהבה אמיצהWhere stories live. Discover now