פרק 25

3.7K 111 6
                                    

ירדנו מהאוטו ליד מבנה מפואר שנראה מינימום כמו ארמון והסתכלתי על הכל בפליאה ״אמרתי לך שאת תראי עוד הרבה מקומות כאלו״ איאן לחש לי וחייכתי אליו.
הוא החזיק לי את ידי והתחלנו ללכת יחד לכיוון שער גדול שמאחוריו יכלתי לשמוע רעש של אנשים.

שני שומרים פתחו לנו את השער אחרי שעשו בדיקה מהירה על איאן וישר מלא פלאשים של מצלמות סנוורו את עיני ״זה איאן!״ ״היורש למשפחת אלפונסו!״ ״הוא עם מישהי!״ שמעתי מלא קולות מתוך כל הצלמים האלו באנגלית.
אבל איאן פשוט אחז במותני, לבש על פניו את המסיכה הקרה כאילו לפני שניה לא חייך, הוא הוליך אותי על פניהם של כל צלמי הפאפרצי כאילו לא קיימים.

הלכנו לכיוון דלת שנראית כבדה ועוד שני שומרים פתחו אותה. ראיתי מאות עד אלפי אנשים בפנים ואני לא מגזימה.
כולם היו לבושים בבגדים רשמיים ומפוארים כמו שלי ואפילו יותר אבל הייתה אחת שישר תפסה את עיני.

היא עמדה לא כל כך רחוק מהכניסה והיה לה מבט שלא הצלחתי לקרוא. היא הסתכלה עלינו באיבה וקנאה כאילו היא כבר מכירה את איאן וראיתי אותה סורקת כל חלק קטן בגופי.
היה לה שיער בלונדיני ארוך, כמעט עד ישבנה, היא לבשה שמלה בצבע ורוד עתיק שהבליטה את הגוף המושלם שלה וחשפה את המקומות הנכונים ואני מודה- הרגשתי מאויימת ממנה אז נצמדתי לאיתן מנסה לסמן את הטריטוריה שלי.

״איאן!״ שמעתי קול מהצד וראיתי בחור נאה שנראה בערך בגילו של הנסיך שלי מסתכל עלינו ״בראנדון כמה זמן לא ראיתי אותך״ איאן אמר לו והם לחצו ידיים. אפילו ראיתי חיוך קטן מתגנב לפני האבן שלהם ״תכיר בראנדון זאת לי, האישה שלי ולי זה בראנדון, הוא חבר ילדות שלי אנחנו סוג של גדלנו יחד״ איאן אמר לשנינו ולחצנו ידיים.
היה לו שיער חום ועיניים חומות גם. מבנה הגוף שלו היה חזק ושרירי אבל לא כמו של איאן, הוא היה נראה מעולה. בהחלט אחד הגברים החתיכים שראיתי כאן הערב.
דברנו ביננו והוא היה מצחיק, הוא סיפר לי שהוא מאנגליה, יש לו ילדה בת 3 והוא מגדל אותה לבד.
צחקנו קצת איתו ועם עוד אחרים שהגיעו והייתי צריכה לשירותים.

״אני חייבת לשירותים״ לחשתי לאיאן בין כל האנשים ״אני אבוא איתך אחכה לך בחוץ״ הוא אמר והלך איתי. עלינו במדרגות ובדרך ראיתי שוב את האישה הזאת ״מי זאת מה הקטע שלה?״ שאלתי את איאן בזמן שהלכנו וזה כאילו הבין ישר על מי אני מדברת ״סתם פעם יצאנו וזה לא נגמר טוב תתעלמי ממנה. הנה השירותים אני אחכה לך פה״ הוא אמר לי ולא נתן לי להשחיל מילה בנושא של הבחורה.

נאנחתי טיפה כועסת ונכנסתי לשירותים שהיו ענקיים עם מלא תאים. נכנסתי לתא אחד וכשסיימתי באתי לצאת אבל שמעתי שנכנסות בנות והשם של איאן בפיהן, הן דברו באנגלית ״לא ואיך שהיא מסתכלת על איאן והזונה שלו כאילו היא עוד שניה שולפת סכינים היא לא נורמלית בשכל״ שמעתי את אחת אומרת והחלטתי להקשיב.
״אחותי תראי איך בשניה שהיא עזבה אותו לבד אן קפצה עליו זה פשוט מביך״ השניה אמרה ושמעתי את זרם המים נפתח ״את יודעת אני דווקא חושבת שהוא יפול למשחק שלה ויזיין אותה עד סוף הערב״ הקול של הראשונה אמר שוב והרגשתי צביטה קטנה בלב אבל רציתי להאמין שהן מדברות סתם והן צחקקו ״איאן שוכב עם כל אחת שהוא רואה אז זה לא יפתיע אותי אם הוא יחזור לזיין אותה ושוב יפגע בה ואני גם יכולה להתערב איתך שגם הזונה שלו היא רק זונה ולא מעבר״ ״כן היא ממש לא נראית ברמה שלו היא נראית ילדה מופקרת שאיתו לכסף״

כשהן אמרו את המשפטים האלו הרגשתי את הצביטה בלב שלי חזקה יותר ואפילו קצת דקירות ׳די לי הוא השתנה כנראה הן לא באמת מכירות אותך או אותו׳ אמרתי לעצמי בראש ויצאתי החוצה מהתא לא מסתכלת לעברן אפילו.
הן הסתכלו עלי מופתעות אבל התעלמתי מקיומן, שטפתי את ידי, סדרתי קצת את שיערי והלכתי.
״כלבות״ סננתי כשעברתי ליד ויצאתי משם

באתי ללכת לאיאן לספר לו הכל אבל המחזה שראיתי מולי גרם לי פשוט להשתתק.
ראיתי את הבחורה הזאת ממקודם שאמר לי לא לדאוג לגביה שעכשיו אני מבינה שכנראה קוראים לה אן צמודה לקיר שאיאן מולה עם גב אלי צמוד חגופה וקרוב מאוד עם שפתיו לאוזניה ״מה לעזאזל איאן?!״ צעקתי עליו והוא הסתובב אלי בדאגה, דחף את אן ממנו והסתכל על המבט השבור שלי ״לי זה לא כמו שזה נראה״ הוא אמר ואני התעלמתי ממילותיו, הן היו כלום בשבילי.

סובבתי את גבי אליו והתחלתי לרוץ משם מהר מהר במורד המדרגות ׳איך זה עוד יכול להתפרש? למה שהוא יהיה במצב כזה עם הכלבה הזאת? אחרי פחות מעשר דקות שאני בשירותים? אני כאן רק כדי שהיא תקנא? אני כלום בשבילו?׳ מיליון שאלות רצו במוחי כשהדמעות כבר מטשטשות את שדה הראיה שלי ואני עדיין יורדת במדרגות שפתאום היופי שלהן הפך לסחוט כשהן לא נגמרות.

אחרי עוד כמה מדרגות מעדתי כנראה מהשילוב הגרוע של לרדת כל כך מהר ועוד עם עקבים כאלו.
הדרדרתי במדרגות והרגשתי את הראש שלי מטלטל ומקבל מכות מהמדרגות שהחלטתי ״לי!״ שמעתי צעקה רחוקה וראיתי מעורפל יוצר ויותר.
״תזמינו לה אמבולנס!״ ״היא נפלה!״ ״מי זאת?!״ ״זה דם?!״ ״עם מי היא באה?״ ״זאת הבחורה של איאן!״ שמעתי מלא צעקות וקולות של אנשים עד שראיתי שחור לגמרי ולא ראיתי דבר.

אהבה אמיצהWhere stories live. Discover now