פרק 16

4.5K 122 7
                                    

הוא תפס את ידי בחוזקה והסתכלתי עליו לא מבינה. הוא הסתובב אלי ונעמד בשניה וראיתי אותו. זה היה איאן.
״מה את חושבת לעצמך שאת עושה?!״ הוא צעק עצבני והסתכלתי עליו מופתעת ״איאן״ אמרתי בשקט והוא היה נראה כל כך עצבני. היה לו את אותה הבעת פנים מהיום האחרון שראיתי אותו ובאיזה שהוא מקום קצת התגעגעתי לפנים שלו.

הוא בחן את כל הגוף שלי מלמטה ללמעלה, סורק את גופי ומנסה לא לפספס אף פרט ״למה את נותנת להם לראות את מה ששיך לי?!״ הוא המשיך לצעוק ודפק את היד שלו בקיר לידי ״מה ששיך לך?!״ צעקתי עליו ודחפתי אותו ״אתה אבדת את הזכות להגיד שמשהו ממני שלך ביום שבלי להגיד כלום פשוט שלחת את חסמין שתודיע לי היא שאתה עוזב אותי ושאתה מגרש אותי מהבית שלך! לא היה לך אפילו ביצים לעשות את זה בעצמך!״ צעקתי עליו והרגשתי את הדמעות עולות לי ״שתדע שאני באתי באותו היום להגיד לך סליחה ושבאיזה שהוא מקום אני מבינה אותך ואז מצאתי אותך עם הזונות האלו! אתה בכלל יודע איך הרגשתי באותה השניה?! אתה פשוט הלכת אליהן בלי להפעיל בכלל את המוח ולחשוב איך זה גורם לי להרגיש!״ המשכתי לצעוק עליו ופה כבר בכיתי, הרגשתי את הכל צף בחזרה, את כל הרגשות, המחשבות, האהבה, הכעס והכל.

הסתכלתי עליו והוא הסתכל לי בעיניים והמבט שלו הפך לטיפה יותר שביר כאילו הבין את הטעות ״זה עדיין לא מצדיק את החזרה שלך לחשפנות״ הוא אמר בטון יותר שקט ובמבט שחודר לי לנשמה כאילו משהו ממה שאמרתי חלחל לו ״אתה לא אני ולא היית פה ואתה לא יודע כלום ממה שהיה בזמן הזה. לא היה לך בכלל אכפת מהחיים שלי אז גם אין לך שום זכות לשפוט. וחוץ מזה מה זאת אומרת החזרה שלי?״ שאלתי אותו ולא הבנתי איך הוא יודע עלזה שהייתי בזה כבר בעבר והוא נאנח ״עוד ביום הראשון שראיתי אותך כבר ידעתי עליך הכל. מה את חושבת שאני אצא עם מישהי בלי להכיר אותה?״ הוא אמר והסתכלתי עליו כועסת, הרגשתי שהוא חדר לי לפרטיות.

״תעוף מכאן איאן״ אמרתי עצבנית ומחיתי את הדמעות מהעיניים ״את לא נשארת כאן את באה איתי״ הוא אמר והקול שלו הפך שוב לרציני ״אני לא יכולה לעזוב אז עכשיו אתה תעזוב אותי ולך מכאן״ אמרתי והטוענים של שנינו היו יותר רגועים ובאיזה שהוא מקום כל מה שרציתי זה לברוח איתו אבל פחדתי.

הוא הסתכל לי בעיניים ואני הסתכלתי עליו ״אחחח לי אין לך מושג כמה התגעגעתי לעיניים האלו״ הוא אמר וכל מה שרציתי זה להרגיש את השפתיים שלו שוב אבל במקום זה ברחתי מזה והסטתי את המבט הצידה ״אני חייבת שתלך איאן אני לא יכולה לבוא איתך״ אמרתי והרגשתי איך המילים שלו צורבות חי ואת הדמעות מחניקות בגרון ״לי אני רואה שאת כן רוצה לבוא אז מה מפריע לך?״ הוא שאל וליטף את שיערי, הניח אותו מאחורי אוזני ואני הרמתי את ראשי מסתכלת על המצלמה שבחדר.

הוא קלט את המבט שלי והסתכל גם על המצלמה ״הם מכריחים אותך?״ הוא שאל אותי ופחדתי לענות לו.
עלתה לי תוכנית לראש איך לצאת מזה והסתכלתי עליו ״איאן פשוט תשב אני אעשה לך את הריקוד ונגמור עם זה״ אמרתי לו והוא הסתכל עלי מבולבל ״תסמוך עלי ותעשה את זה״ אמרתי מפצירה בו ומנסה לרמוז לו לזרום איתי.

הוא התיישב על הכסא וישבתי עליו עם פנים אליו מתחילה לנשק לו את הצוואר ולאט לאט להתקרב לאוזן ״הם אימו עלי שאם אני לא אהיה פה ואעשה עוד כמה דברים הם יפגעו בתומר״ לחשתי לו באוזן וחייכתי כדי שיחשבו שאמרתי לו משהו בנושא. המשכתי לרקוד עליו וראיתי את המבט שלו נהיה עצבני יותר ״אני אהרוג אותם ואני אנקום על זה אני מבטיח לך״ הוא אמר לי בשקט בטון מאיים וירדתי ממנו ״עכשיו תלכי הביתה ותארזי את הדברים שלך ושל תומר. אני לא משאיר אותך לבד״ הוא אמר ובלי להגיד מילה יצא מהחדר.
כמה דקות אחרי נכנסו זיו ואריק ״מה הוא רצה?!״ זיו שאל בכעס והסתכל עלי ״מה שכולם כאן רוצים״ אמרתי אדישות מנסה להשמע אמינה ״הוא לא אמר לך כלום על העבודה שלך?״ אריק שאל ״הוא התעצבן טיפה אבל כמו שאמרתי לכם פעם לא באמת אכפת לו ממני אז הוא פשוט נתן לי להמשיך והלך״ אמרתי והם הסתכלו עלי ״אנחנו יכולים לבדוק את זה״ הם אמרו והסתכלתי עליהם בסטחון ״אתם מוזמנים ועכשיו תתנו לי ללכת אח שלי מחכה לי״ אמרתי ויצאתי מהחדר.

באתי לצאת וזיו תפס בידי ״איך שאני סוגר פה היום אני בא אלייך התגעגעתי לגוף הזה״ הוא אמר ועברה לי צמרמורת בגוף מגועל ״אני במחזור״ שקרתי לו והוא היה נראה עצבני ״גם שבוע שעבר היית במחזור חתיכת כלבה״ הוא אומר ונזכרתי שגם פעם קודמת שקרתי לו עם התירוץ הזה ״אם אני מגיע היום ומגלה שאת משקרת את תקבלי על זה עונש״ הוא אמר בטון מאיים ושחרר לי את היד.
יצאתי משם מהר, לקחתי את הדברים שלי והלכתי הביתה.
אולי זיו הוא גבר באמת נאה. הוא נראה טוב אין מה להגיד אבל הוא לא איאן. הוא לא טוב במיטה כמו איאן, הוא לא נחמד כמו איאן והוא פשוט לא איאן.

אהבה אמיצהWhere stories live. Discover now