פרק 9

6.2K 137 7
                                    

פרק 9-
״לי״ שמעתי קול קורא לי ופתחתי את העיניים. הרגשתי שמישהו מלטף את שיערי וראיתי את איאן מעלי ״בוקר טוב״ הוא אמר ונישק אותי ״בוקר טוב״ אמרתי והסתכלתי עליו בחיוך.
״אני צריך לנסוע ליוון לטפל בכמה דברים בעבודה ואני אחזור בערב. המטפלת של תומר לקחה אותה לבית ספר והיא גם תחזיר אותו. אם את רוצה תביאי את חברות שלך שלא יהיה לך משעמם ואם את יוצאת לאנשהו תגידי לי״ הוא אמר והתיישבתי על המיטה ״איך תמצא טיסה ליוון בהתראה כל כך קצרה?״ שאלתי אותו והוא גיחך ״מטוס פרטי״ הוא אמר והסתכלתי עליו מופתעת ״נטוס ביחד בשבת לאנשהו״ הוא אמר לי וחייכתי אליו ״אולי אני אבוא איתך ליוון היום״ ״הייתי רוצה אבל זה לא נסיעה בשבילך״ הוא ענה ונאנחתי ״אתה הולך לרצוח מישהו?״ שאלתי בשקט והסתכלתי עליו ״נו תקח אותי איתך ואני אשאר במלון״ אמרתי ״לא לי אני לא רוצה לקשר אותך לזה״ הוא ענה ״ככה או ככה אם נמשיך לצאת אני לא אצליח לברוח מזה״.

הוא הסתכל עלי ונאנח ״אם את באה איתי את נשארת בדירה עם מאבטחים ואת לא זזה ממנה. זה ברור?״ הוא אמר ״כן!״ צעקתי וקפצתי עליו בחיבוק והרגשתי כאבים בין הרגליים והתקפלתי קצת  ״כואב לך?״ הןא שאל והנהנתי ״סליחה״ הוא אמר וצחקתי קצת ״אל תדאג הכל בסדר״ אמרתי לו בחיוך קטן ״תביאי איתך כמה בגדים להחלפה ותתלבשי יוצאים עוד שעה״ הוא אמר 

ארזתי לי מזוודה קטנה עם איפור, מסרק, כמה בגדים ובגד ים למרות שאנחנו הולכים להיות שם בקושי יום. לבשתי ג׳ינס שחור וגופיה בצבע בז׳. נעלתי ואנס שחורות נמוכות ואספתי את השיער לגולגול.
״אני מוכנה״ אמרתי לאיאן בטיפה התרגשות ״לה את ככה מתרגשת? זאת פעם ראשונה שאת טסה?״ הוא שאל אותי והנהנתי והוא צחק ״בחיים לא טסת???״ הוא שאל שוב והנהנתי ״אל תדאגי אנחנו הולכים לשנות את זה עוד הרבה״ הוא אמר ונשקתי אותו.

הגענו לשדה תעופה ועלינו על מטוס פרטי שהיה שם אני איאן ועוד חמישה עובדים שלו. ישבתי מול איאן ליד החלון ״את רוצה לשתות משהו?״ איאן שאל אותי והנדתי את ראשי לשלילה.
נדלקה מנורה שיש עליה סימן של חגורה ״תחגרי עומדים להמריא״ איאן אמר לי ונתן לי יד. ״מתחילים להמריא בתוך דקה״ שמעתי קול מתוך הרמקולים של המטוס והסתכלתי מהחלון, התחלתי להרגיש שאנחנו זזים והחזקתי לאיאן את היד חזק יותר טיפה בפחד ״תרגעי לי יהיה בסדר״ הוא אמר וחיבק אותי.
הרגשתי שאנחנו זזים מהר יותר ותוך כמה שניות כבר היינו באוויר בשיפוע ממריאים. החזקתי לאיאן את היד חזק ועצמתי את העיניים בפחד והרגשתי את החיבוק שלו .

שמעתי צלצול קטן וראיתי שהמנורה של החגורות נכבתה, הסתכלתי על היד של איאן וראיתי סימנים של הציפורניים שלי מהאחיזה ״סליחה״ אמרתי והוא צחק קצת ״הכל בסדר״ הוא אמר ונישק אותי. הסתכלתי מהחלון וראיתי שאנחנו באוויר ״זהו אנחנו באווויר״ איאן אמר לי.

איאן-
היא הייתה כל כך מתוקה שהיא הייתה ככה לחוצה בהמראה וכשהיינו באוויר כבר היא הייתה נראית פתאום שלווה , היא הסתכלה מהחלון בעיניים גדולות וזה היה נראה שהיא אוהבת את מב שהיא רואה.
״אז זאת הישראלית שלא נותנת לך לחזור הביתה״ שמעתי קול מוכר מאחורי בספרדית והסתובבתי. זה היה אבא שלי ״מה אתה עושה על המטוס שלי?״ שאלתי אותו בספרדית מתחיל להתעצבן וקמתי מולו
״ניק אמר לי שאתה לא מתכוון לחזור לספרד אז עניין אותי לראות אם היא שווה את זה״ הוא אמר בטון מתנשא ״הכל בסדר?״ לי שאלה אותי והסתכלתי על רוי, אחד העובדים ״תקח אותה לחדר ותשארו שם עד שאני אגיד״ פקדתי בכעס בעברית ״לא רוצה תגיד לי מה העניין?״ היא שאלה בעברית וזה עצבן אותי שהיא לא מקשיבה לי ״תפסיקי להתווכח ותלכי!״ צעקתי עליה ״תרגע ואל תצעק עלי!״ היא צעקה עלי וזה עצבן אותי אז סמנתי לרוי לקחת אותה והוא משך אותה לחדר.

״אתה נותן לאישה הזאת לצעוק עליך? באמת?״ אבא שלי שאל אותי בספרדית ״תסתום ותגיד לי מה אתה רוצה מאיתנו״ שאלתי אותו כועס ״אמרתי לך כבר אני רוצה לבדוק שהסיבות שלך מוצדקות ולהכיר את הבחורה שלך״ הוא אמר והתיישב באחד התאים ״זאת בדיוק הסיבה שאנחנו טסים לספרד עכשיו ולא ליוון״ הוא אמר ושם רגל על רגל ״אנחנו לא טסים לספרד אנחנו טסים ליוון״ אמרתי לו כעובדה והוא גיחך ״נחכה ונראה איפה ננחת״ הוא אמר ״אתה חתיכת זין של בן אדם! עד שאני במקום שטוב לי אתה רק מחרב! אני כבר לא ילד אני לא צריך את הפיקוח שלך ואת האישורים שלך תבין את זה כבר!״ צעקתי עליו בעצבים והוא נתן לי אגרוף״ אל תשכח שאתה עדיין עובד תחתי ושמילה אחת שלי והפרינססה הזאת שלך כבר לא תתקיים ומה בכלל מצאת בה? חשפנית ועניה. היא רוצה אותך בשביל הכסף״ הוא אמר ״אם לא היינו עכשיו על מטוס אני הייתי קובר אותך״ אמרתי לו מאיים והלכתי לחדר שלי הייתה בו.

-לי-
הוא נכנס לחדר הזה והסתכלתי עליו כועסת ״תעוף מכאן״ אמרתי לו וישבתי על מושב שהיה גם מיטה ליד חלון ״תפסיקי להגיד לי מה לעשות! ותפסיקי להגיד לי לא!״ הוא אמר לי כועס והתקרב אלי בהליכה עצבנית ״כל דבר שאני אומר אני אומר מסיבה! אז תתחילי להקשיב לי. את לא הולכת להיות הראשונה שלא מקשיבה לי!״ הוא צעק עלי והסתכלתי עליו טיפה נפגעת והבאתי את מבטי ממנו חוזרת להסתכל בחלון ״תעני לי!״ הוא צעק עלי ותפס לי בסנטר מסובב את ראשי אליו ״אל תגע בי חתיכת יצור!״ אמרתי לו בכעס ודחפתי את היד שלו ממני וראיתי איך הלסת שלו מתהדקת ואיך המבט שלו נהיה יותר רצחני ״את עושה טעות ענקית״ הוא אמר לי באיום ויצא.

אהבה אמיצהWhere stories live. Discover now