פרק 21

3.9K 116 10
                                    

פרק 21- *הפרק מכיל בסיומו מין בכפיה

איאן- הגעתי הביתה חזרה וראיתי את החברות האלו שלה ישנות על הספה שלי, התעלמתי מהן ועליתי לחזר שלה .
ראיתי אותה ישנה שמצד אחד שלה תומר מחבק אותה ומהצד השני רובי מחבקת אותה וישא היא גרמה לי לחייך.

אותו היום ב12*
כל היום הייתי אליה יותר נחמד מבדרך כלל בשביל לדבר איתה בערב על הנושא של ספרד ואולי היא תהיה יותר לטובתי.
״אני לא יודעת נראלי הוא היה שם עם מישהי״ שמעתי את לי אומרת החדר שלה בבכי ואני התקרבתי יותר לחדר לראות על מה היא מדברת וראיתי אותה חושבת על המיטה בוכה בטלפון ״הוא מתנהג מוזר, כאילו הוא עשה משהו שהוא מתחרט עליו ואני לא יודעת״ היא אמרה ומשכה באפה ואני נאנחתי, כאב לי לחשוב שזה מה שהיא חושבת ״טוב אני אדבר איתך כבר״ היא אמרה ונתקה את השיחה.

נכנסתי לחדר שלה בשקט וחבקתי אותה מאחורה והיא נבהלה ״אני בחיים לא אבגוד בך לי״ אמרתי לה בקול חושני והתחלתי לנשק לה את הצוואר. שמתי לב שגרמתי לצמרמורת בגופה ואהבתי את ההשפעה שלי עליה ״אז מה עובר עליך? למה אתה מתנהג מוזר מהשניה שחזרת?״ היא שאלה מנסה להתחמק מהנשיקות שלי והסתכלתי עליה ״בגלל שניק מת אני זה שהולך לרשת את אבא שלי״ אמרתי לה והיא הייתה נראית טיפה מבולבלת ״זה אומר שעוד בערך שלוש שנים אני צריך לחזור לספרד ולקחת את התפקיד שלו ״ אמרתי והורדתי את המבט ממנה ״מה זה אומר לגבינו?״ היא שאלה בשקט והרגשתי את המבט שלה עלי.
״אני רוצה אותך איתי בזה לי״ אמרתי בטון רציני והסתכלתי עליה בחזרה ״אתה רוצה שאני אעבור איתך לשם?״ היא שאלה בטון טיפה מהורהר והנהנתי ״אבל השפה״ היא אמרה והסתכלתי עליה לא מבין ״רק השפה זה מה שימנע ממך לבוא איתי?״ שאלתי באופטימיות ״השפה שלי ושל תומר. חוץ מזה אין לי פה באמת משהו״ היא אמרה וחייכה כשראתה את ההתרגשות על פני.
קפצתי עליה ככה שעכשיו היא שכובה על המיטה ואני מעליה, דבר שגרם לה לצחוק צחוק מושלם כזה ״אני אלמד אותך את השפה״ אמרתי והתחלתי לנשק את פיה ולרדת לכיוון צווארה, הרגשתי איך עורה מסתמר מתחתי ונהנתי מזה.

באתי להוריד את חולצתה אך צלצול הטלפון נשמע ועצר בעדי. היא קמה ממתחתי ולקחה את הטלפון שלה וענתה.

לי-
ראיתי על הצג שזה הבית ספר של תומר ועניתי ״היי לי?״ שמעתי אישה מדברת ״היי כן״ אמרתי והסתכלתי על איאן ששיחק בשערי מנסה לתפוס את תשומת הלב שלי.
״מדברת שני המחנכת  של תומר״ היא אמרה וטיפה נבהלתי ״הכל בסדר עם תומר?״ שאלתי וקמתי לישיבה על המיטה ״דבר ראשון כן תומר בסדר גמור אבל אני אצטרך שאחד ההורים יגיע לשיחה בבית הספר איתי, עם המנהלת ועם ההורים של ליאור. הוא היה מעורב באלימות״ היא אמרה ונאנחתי ״ההורים שלנו לא מעורבים זה רק אני. מה קרה?״ עניתי בדאגה,
״תומר התחיל להרביץ לליאור ודחף אותו על שולחן ולליאור נפתח הראש״ היא אמרה בטון מרחם שלא סבלתי אבל ברגע הזה זה לא עניין אותי הטונים שלה.
עניין אותי מה שתומר עשה כי הוא בדרך כלל ילד טוב וכנראה משהו משמעותי קרה שגרם לו לעשות את זה.

אהבה אמיצהWhere stories live. Discover now