איאן-
״לפתור אחד על אחד?״ שאלתי בהרמת גבה מתנשאת בידיעה שהיא לא יכולה עלי ״אחד על אחד״ היא אמרה בחיוך מתגרה.
הסתכלתי על אבא שלי וסמנתי לו עם הראש לצאת ״איאן תזהר ממלכודות״ הוא אמר לי בשקט והנהנתי ״בהצלחה״ הוא אמר באדישות ויצא אחריי כל האנשים שלי ושל אן.
כשהם יצאו אן לקחה לגימה אחרונה מהיין והניחה את הכוס על שידה שעמדה שם ליד ״התגעגעתי להיות ככה איתך רק שנינו לבד״ היא אמרה בעדינות והתקרבה אלי עד שעמדה ממש קרוב אלי.
״די עם השטויות אן. תביני אני לא אוהב אותך יותר וזה נגמר ממזמן וטוב שנגמר״ אמרתי בקרירות ״אתה יודע שאיתי אתה לא צריך להשאר במסיכה הקרה הזאת, אני כבר ראיתי את מי שאתה באמת״ היא אמרה והניחה את ידה על החזה שלי.
ישר תפסתי את ידה בחוזקה והסתכלתי עליה במבט רצחני ומלא זעם ״שלא תעזי לגעת בי שוב!״ אמרתי ומבטה הפך למפוחד וכאוב ״איאן אתה מכאיב..״ היא אמרה בשקט ודחפתי אותה ממני.
״תזהרי ממני אן תפסיקי לשחק באש״ אמרתי והיא שוב כמו משוגעת רק חייכה אלי ״אתה כזה סקסי שאתה כועס״ היא אמרה והסתכלה עלי בעיניים הכחולות והגדולות שלה.״אתה תהיה הגבר שלי שוב אל תדאג״ קולה נשמע בטוח מאוד בעצמו והרמתי גבה ״את חייבת טיפול״ אמרתי באדישות והיא שוב התקרבה אלי ״טיפול כמו שאתה יודע לתת?״ היא שאלה בגיחוך ונשכה את שפתיה התחתונות בהתגרות שכבר עצבנה אותי.
״די!״ צעקתי עליה ודחפתי אותה לקיר כשידי על גרונה בחוזקה ״כלום פה לא יהיה שלך תכניסי את זה כבר למוח! אני לא אוהב אותך! אני אפילו שונא אותך על כל מה שאת גורמת לי ולמשפחה שלי! תתגברי על זה כבר מטורפת!״ המשכתי לצעוק בקול חזק ומאיים ונשקתי יותר ויותר את האחיזה על גרונה והיא רק חייכה בזמן שפניה נהיות אדומות.
״כשתקום יהיה לנו טוב יותר יחד״ היא אמרה חנוקה, שלפה משהו מהכיס ותוך שניה הרגשתי דקירה קטנה בצוואר שגרמה לי לשחרר את האחיזה בה ולהתחיל להרגיש מסוחרר.
״אני מצטערת״ היא אמרה ולקחה נשימה עמוקה מנסה להסדיר את נשימתה ״אל תדאג זה לא הסוף״ היא אמרה ונעמדה מולי מסדרת את שיערה שהתבלגן.
לאט לאט התחלתי לראות שחור והכל מסביבי נהיה מעומעם עד שאבדתי את השיווי משקל, נפלתי, הרגשתי כאב חד בראש וראיתי שחור.שש שעות אחרי*
פקחתי את עיני לאט לאט והסתכלתי סביבי על החדר הגדול והחא מוכר שאני נמצא בו קמתי מהמיטה כדי להעמד ופתאום הרגשתי כאב חד בראשי שגרם לי לחזור לשבת.
״אצה צריך לנוח אל תתאמץ יותר מדי״ שמעתי את אן והסתכלתי על פתח הדלת.
YOU ARE READING
אהבה אמיצה
Romance״לא! את לא תהיי של אף אחד אחר!״ הוא צעק עלי ועשה צעד לכיווני וישר דחפתי אותו לאחור ״אני לא דברתי על להיות עם מישהו אחר! אני פשוט לא רוצה להיות איתך! זה לא מתאים לי העולם הזה!״ צרחתי עליו עם דמעות בעיניים מכל הסיטואציה הזאת והוא היה נראה כאילו הוא עב...