איאן-
פתחתי את המעטפה והיו שם שני מכתבים מקופלים שעל אחד היה כתוב ׳לאיאן׳ ועל השני היה כתוב ׳לתומי׳.
הנחתי את המכתב של תומי הזה בחזרה במעטפה והוצאתי את המכתב שמיועד לי.
התיישבתי על הספה, נשמתי עמוק והתפללתי שהמכתב הזה יתן לי תשובות להכל.׳לאיאן,
אני לא יודעת איך המפגש הזה ביננו הולך להסתיים אבל אם אתה קורא את זה אז כנראה שזה לא הלך טוב, לפחות בשבילי.
אני מקווה שאני סתם אוכלת סרטים או שזאת עוד מזימה שלך כמו הזיוף של המוות שלך שכמעט הרג אותי אבל אני כבר לא יודעת מה לחשוב.
בנתיים כנראה שטעיתי ואתה באמת הלכת איתה והשארת אותי מאחור אז החלטתי לכתוב לך את המכתב הזה בעיקר בשביל עצמי, בשביל הלב שלי, בשביל המחשבות שלי וגם בשבילך.אני אף פעם לא אשכח את הפעם הראשונה שראיתי אותך בשולחן במסעדה עם החברים שלך כשעבדתי, שעוד לא הכרת אותי בכלל ולי לא היה מושג מי אתה.
אני זוכרת שתפסת אותי בשירותים ההם מקללת את חבר שלך אחרי שהוא השפיל אותי ואתה הגנת עלי וגרמת לי להרגיש שעוד יש תקווה לבנים בעולם הזה, ואני הכי זוכרת איך בשלוש מילים ״את הטלפון שלך״ שינית לי את החיים ולקחת אותי למסע ארוך איתך של היכרות עם עצמי, עם העולם, עם רגשות שלא הרגשתי לפני, מסע שהרים אותי לפסגה, נתת לי בית, הוצאת אותי מהמקומות הנמוכים בחיים שלי, הגנת עלי ועל תומר ולמדת אותי באמת לאהוב. אתה הראשון שנתן לי באמת משפחה.
אתה נתת לי לראות את הצד היפה והאמיתי שבך, בשבילי אתה הורדת את המגננות ואת כל האלף מסיכות המפחידות של האדם המפחיד והמסוכן שהעולם ראה בך.
וכמובן שלא הרבה זמן אחרי הפכת את עצמך למרכז העולם שלי ולבן אדם הראשון שבו התאהבתי באמת.אתה היית בשבילי תמיד, נתת לי להרגיש שיש לי גב ושיש מישהו שתומך בי.
היית איתי בתקופות טובות וגם בפחות טובות, כשהיה קשה ושהיה נראה שהמצב בנפילה אתה נשארת, נלחמת והגנת עלי רק כדי שאני אראה את הדברים בורוד.
גם כשגילינו שאני בהריון אתה לא הלכת ולא נבהלת. להפך, ידעת להרגיע אותי וגרמת לי להרגיש שהילדים האלו הם הולכים להיות הילדים עם ההכי הרבה מזל בעולם.עכשיו זה מצחיק לחשוב על זה ואולי זה באמת ישמע לך כמו מילים של ילדה קטנה אבל ביום שכרעת ברך אי שם בפריז והצעת לי להיות האישה שלך הייתי בטוחה שהעתיד הוא רק שלנו. הייתי בטוחה שנתחתן, שנקים משפחה גדולה ומאושרת, שיהיה לנו טוב יחד, שנזדקן יחד ונוציא את הנכדים שלנו יחד מהגן ושאף אחד אף פעם לא יוכל להפריד ביננו׳
קראתי את המכתב וכאב ראש חד וחזק גרם לי לפלוט גניחת כאב, לעצור ולאחוז בראשי לרגע. המסעדה, ההריון, זיוף מוות, פריז, כל פסקה הציפה לי את הראש באלפי תמונות ופלשבקים, לאט לאט נבנתה לי בראש תמונה חדה וברורה של החיים שלי לפני התאונה.
״לא לא זה לא יכול להיות! חתיכת זונה!״ מלמלתי והבנתי לאט שאן שקרה לי כל הזמן הזה. נעמדתי ובעטתי בדבר הראשון שראיתי.
YOU ARE READING
אהבה אמיצה
Romance״לא! את לא תהיי של אף אחד אחר!״ הוא צעק עלי ועשה צעד לכיווני וישר דחפתי אותו לאחור ״אני לא דברתי על להיות עם מישהו אחר! אני פשוט לא רוצה להיות איתך! זה לא מתאים לי העולם הזה!״ צרחתי עליו עם דמעות בעיניים מכל הסיטואציה הזאת והוא היה נראה כאילו הוא עב...