״כשאני אקום את עדיין תהיי פה?״ תומר שאל אותי בזמן שלטפתי את ראשו וניסיתי להרדים אותו והנהנתי. ״מעכשיו אני לא עוזבת אותך יותר לעולם״ אמרתי לו בחיוך. ״עכשיו תעצום עיניים ותחשוב מה בא לך לחלום בלילה ושתקום תספר לי אם הצלחת״ אמרתי לו ונשקתי את ראשו.
הוא עצם את עיניו חזק חזק וגכחתי ״לילה טוב תומי״ אמרתי לו ויצאתי מהחדר.
״הוא נרדם?״ אמיל שאל אותי כשירדתי במדרגות ״בדרך לשם״ אמרתי והלכתי לסלון.
התיישבתי בסלון לידו וחייכתי לעצמי ״מה קרה?״ אמיל שאל וגכחתי ״זה באמת באמת נגמר״ אמרתי לו והסתכלתי עליו ״הוא מת מבחינתי״ המשכתי וחפשתי תנוחה נוחה בגלל הגב.״מה את מתכננת עכשיו?״ הוא שאל ״אני רוצה ללכת ללמוד, אני רוצה לטייל בעולם עם בל אנדרה ותומר, אני רוצה להרגיש חופש״ אמרתי בעיניים נוצצות והוא חייך.
״ואיאן?״ הוא שאל ואחרי כמה שניות שהחיוך שלי קצת נעלם נאנחתי ומשכתי בכתפי ״אני לא יודעת״ אמרתי והוא הנהן בהבנה.״מה אתה מתכנן?״ שאלתי אותו והוא נאנח, מה שבלבל אותי קצת.
״איאן הציע לי עבודה״ הוא אמר והרמתי את הגבות בהפתעה ״ואתה תקח את זה?״ שאלתי ואמיל הנהן לאט, בהיסוס. ״זה הדבר היחיד שאני מכיר מגיל קטן, אני אנסה בו זמנית ללמוד הנדסת תוכנה אבל אני מעדיף להיות במקום הבטוח״. ״זה קטן עליך להצליח בכל מה שתרצה״ אמרתי לו והוא חייך אלי עם העיניים.״לפני שהלכתי לדבר עם איאן אתה אמרת שאתה רוצה להגיד לי משהו שאולי יבלבל אותי״ הזכרתי לו והסתכלתי עליו״זה לא משנה״ אמיל אמר והתקרבתי אליו ״אם לא תספר לי אני אקפוץ עליך״ צחקתי למרות שלא יכלתי כמעט לזוז עם הגב והוא גיחך אבל זה היה מזויף ״נו תספר לי אני מבטיחה שהכל יהיה בסדר״ בקשתי והוא הניד בראשו.
״זה לא יהיה בסדר לי, אני לא יכול לעשות לך את זה את חשובה לי מדי״ הוא אמר והרמתי גבה ״אני יכולה לנחש?״ שאלתי והוא הניד בראשו שוב לשלילה ״אני לא אתן לך לגלות לעולם״ הוא חתם עם חיוך קטן ונערתי אותו ״נו אתה יודע שאתה חשוב לי עד כדי כך שכל דבר שתגיד לי לא יהרוס את זה״ ניסיתי לשכנע אותו.
״ואם אני אגיד לך שאני אוהב אותך?״ הוא שאל פתאום והסתכלתי עליו בהרמת גבה, מחכה לצחוק שיבוא.
הוא לא יכול לאהוב אותי, הוא יודע שזה יסבך הכל, הוא יודע שאני אוהבת אותו בתור אח שלי, בתור החבר הכי טוב שלי, הוא לא יכול לאהוב אותי בצורה רומנטית.הוא בחן את המבט על פני והתחיל לצחוק או אולי לזייף צחוק? ״את רואה? לא כל דבר שאני אגיד לך לא יהרוס את זה״ הוא אמר ודחף אותי קצת. ״רגע רגע אמיל, אתה אוהב אותי?״ שאלתי ברצינות ״כן מלא! אבל בתור אחותי הקטנה, לי ככה אני אוהב אותך״ הוא אמר ואני לא ידעתי אם להתייחס לזה ברצינות.
גכחתי וחבקתי אותו ״יופי״ אמרתי ושמתי עליו את הראש ״תנסי לישון קצת, לא נחת בכלל מהרגע שחזרנו״ הוא אמר וליטף את ראשי כשאני נשענת עליו. ״אתה גם צריך לישון״ מלמלתי בעייפות והסתכלתי עליו ״אני אצליח לישון כשאת תהיי שלווה״ אמיל אמר והמשיך לשחק לי בשיער כדי לעייף אותי וחייכתי ״אני בסדר עוד שנייה נרדמת״ אמרתי מנומנמת.
YOU ARE READING
אהבה אמיצה
Romance״לא! את לא תהיי של אף אחד אחר!״ הוא צעק עלי ועשה צעד לכיווני וישר דחפתי אותו לאחור ״אני לא דברתי על להיות עם מישהו אחר! אני פשוט לא רוצה להיות איתך! זה לא מתאים לי העולם הזה!״ צרחתי עליו עם דמעות בעיניים מכל הסיטואציה הזאת והוא היה נראה כאילו הוא עב...