***ג׳ני זאת אמא של לי ותומר
״תעני לי!״ הוא דרש בכעס ״למה התקשרת לאמיל ולא אלי?״ הוא שאל.
״את אוהבת אותו? את רוצה אותו? ״ הוא המשיך והנדתי בראשי לשלילה.
״אז למה? למה שלא תתקשרי אלי? זה הילדים שלי! את צריכה לסמוך עלי! לרצות שאני אהיה הגב שלך! את הבחורה שלי!״ הוא צעק וגכחתי.״תעצור איאן״ עצרתי אותו ״אני לא שלך! תצא מהסרט הזה. אני הייתי שלך לפני שנה ואני יודעת שזאת לא אשמתך אבל אתה שוכח שאני לא מכירה אותך אז תתן לי להכיר אותך שוב. אתה זה לא מי שאני הכרתי ואני בטוחה בזה ואני זה לא מי שאתה הכרת וגם בזה אני בטוחה״ אמרתי בקצת כעס.
״תפסיקי כבר לדבר שטויות! אני זה בדיוק מי שהייתי!״ הוא התפרץ וגרם גם לי ״אז תתן לי להבין את זה!״ צעקתי ״אתה מצפה שאחרי שנה של סיוטים ואחרי שנה בלעדיך במצמוץ אחד אתה תחזיר לי טבעת לאצבע! שפתאום שוב אתה תהיה כל מה שאני מכירה ושוב אתה תהיה העוגן שלי ושוב אני אצטרך אותך בכל צעד שלי אבל חלאס! תפסיק לצפות לזה כי תבין שזה לא יקרה״ הוצאתי את הכל ונשמתי.
״אני לא רוצה יותר להיות תלויה במישהו שהוא לא אני! כן התקשרתי לאמיל כי אמיל הוא הבן אדם היחיד שאני באמת יודעת לסמוך עליו! הוא היחיד שתמך בי ולא גרם לי להרגיש נבגדת, אז כן! התקשרתי לאמיל ולא אליך וזה לא קשור לרומנטיקה וזה לא קשור לכלום! תתן למה שלא יהיה ביני לבינך להבנות לאט ותפסיק ללחוץ על זה ככה״ בקשתי והדגשתי את התפסיק.
הוא לקח נשימה עמוקה וביחד איתה הוא גם לקח צעד אחורה ״אני מקווה שתביני שאני לא נגדך. אני בסך הכל רוצה את המשפחה שלנו שלמה, רוצה להיות אבא לילדים שלי, רוצה להיות נשוי לאישה שאני אוהב ואני אמרתי לך אני אחכה אבל אני לא יודע כמה אני יכול להלחם אם זה רק אני במערכה״ הוא אמר והרגשתי את הגוף שלי עוד יותר מתחמם ״על מה אתה מדבר לעזאזל? אתה לא לבד בשום דבר! כמו שאתה מנסה להתקרב אלי גם אני מנסה אליך פשוט בדרכים שלי!״ ניסיתי להסביר לו והוא גיחך.
״מהרגע שראיתי אותך וראיתי שאת בחיים אני היחיד שנלחם, אני היחיד שנאבק ומראה רצון לקשר הזה ואת את מתנהגת כאילו זה מובן מאליו! את קרה אלי, גורמת לי לרדוף אחריך כאילו שכחת את כל מה שהיה ביננו, כאילו לא אכפת לך מהילדים שלך ומזה שאני אבא שלהם, מצידך שיגדלו רק איתך את בכלל לא חושבת על החסכים שיהיה להם בלעדי ומזה שאני רוצה לקחת חלק בחיים שלכם ו-״ הוא בא להמשיך והמילים שלו פגעו בי ״תלך מכאן״ קטעתי אותו.
אם הוא כל כך בטוח שאני לא עושה כלום אני לא רוצה אותו כאן, אם הוא חושב שלא אכפת לי ממנו ולא אכפת לי מהילדים שלי, אם הוא לא מצליח להסתכל על מה שאני עברתי, להתחשב בי ולתת לי את הזמן שלי הוא יכול ללכת להזדיין גם מבחינתי.
״אתה כל כך שקוע בתחת של עצמך ובכמה שלך קשה שאתה אפילו לא שם לב למילים שלך אז פשוט תלך״ אמרתי לו במסיכת קרח.
YOU ARE READING
אהבה אמיצה
Romance״לא! את לא תהיי של אף אחד אחר!״ הוא צעק עלי ועשה צעד לכיווני וישר דחפתי אותו לאחור ״אני לא דברתי על להיות עם מישהו אחר! אני פשוט לא רוצה להיות איתך! זה לא מתאים לי העולם הזה!״ צרחתי עליו עם דמעות בעיניים מכל הסיטואציה הזאת והוא היה נראה כאילו הוא עב...