עדין שנה וקצת לפני-
אמיל הסתכל עלי די אדיש אבל מלא ברחמים ולא הבין ״את מדברת מתוך פגיעות עכשיו אבל את יודעת שזה לא אפשרי״ הוא אמר ומשכתי באפי ״אני לא נשארת כאן אני עוזבת ואתה תעזור לי״ קבעתי והוא ליטף את שיערי כמו שתמיד עשה כדי להרגיע אותי.״איך את רוצה שאני אעזור לך?״ הוא שאל וידעתי שבשביל לעזור לי אמיל יעשה הרבה אבל לא ידעתי אם זה הוגן לבקש ממני את כל זה.
״פעם איאן זייף את המוות שלו כדי לברוח מאן וזה מה שאני אעשה כדי לברוח מאנזו״ אמרתי והסתכלתי בעיניים נוצצות על עיני הדבש שלו.הוא נאנח ״איאן היה מטומטם והוא פגע בך את בטוחה שאת רוצה לעשות את מה שהוא עשה?״ הוא שאל והנהנתי ״אני אעשה את זה חכם יותר״ קבעתי.
״מחר אני אמורה לנסוע לרופא ילדים לביקורת עם התאומים והוא לא יכול להצטרף אז הוא אמר שהוא ישלח אותי ואת אחד השומרים שלו ואנחנו נדאג שזה יהיה אתה. אני אשלם לאחד האויבים שלו למלכד את הרכב ואז אנחנו שניה לפני הפיצוץ נברח ונפוצץ את הרכב מרחוק. הוא יחשוב שאנחנו מתים ואנחנו נברח ויהיה לנו שקט רחוק ממנו״ אמרתי וחיכיתי לתגובה שלו אבל הוא שתק.״את בטוחה לגבי זה?״ הוא שאל והנהנתי בנחרצות ״אוקי אוקי״ הוא אמר והיה נראה שלקח רגע לחשוב ״אז נעשה את זה״ הוא אמר וקמתי לישיבה ״אם אתה לא רוצה להסתכן אני אבין״ ״אני לא רוצה להסתכן אבל אני רוצה לעזור לך. אנחנו נעשה את זה״ הוא אמר בחיוך נחמד וחושף גומות שגרם לי לחייך.
יום לאחר מכן-
״בוקר טוב לי״ שמעתי את קולה של קלריס ואת צליל הסטת הווילונות שירו קרני שמש ישר על פני ״בוקר טוב״ מלמלתי ישנה ופקחתי את עיני משפשפת אותן.
״מה השעה?״ שאלתי והתיישבתי על המיטה מתמתחת ״רק 6 אבל באתי לדבר איתך״ קלריס אמרה והתיישבה על קצה המיטה.זה הדהים אותי שגם בשעות המוקדמות של הבוקר היא נראית מסודרת ועירנית עם שיערה האפור שמתוח לגולגול נמוך והאיפור העדין שיושב על פניה. ״אני שמעתי אותך ואת אמיל אתמול שבאתי לבדוק מה איתך״ היא אמרה והסתכלתי עליה מעט מבועתת ״אני לא אספר לו כלום אל תדאגי אבל אני מפחדת עליך ילדה״ היא אמרה ונאנחה.
״אם אנזו יגלה שאת בחיים או יגלה על התוכנית הוא יפגע בך חזק יותר מותק וזה גם ככה כואב לי לשמוע אותך צועקת בגללו ובוכה בגללו. אני לא רוצה לחשוב מה יהיה אם תעשי משהו גדול כזה״ היא אמרה בעיניים עצובות והושטתי את ידי להחזיק את ידה ״אין לי משהו להפסיד״ אמרתי והרמתי את עיני לעיניה המפוחדות. ״אני מתחננת שתשמרי על עצמך ועליהם ואני אתפלל בשבילכם גם״ היא אמרה וחייכתי אליה חיוך קטן ״אני אוהבת אותך״ אמרתי לה בחיוך והיא הייתה כמו אמא שלי כאן עם הדאגה שלה והיחס שלה אלי ואל הילדים שלי.
היא נשקה את ידי שבידה וחבקה אותי חזק ״אני כל כך מקווה שתצליחי לברוח ממנו״ היא אמרה ונשקה לראשי.
״אני אהיה בסדר. חייב להיות בסדר״ אמרתי לה מעודדת את שתינו והיא הנהנה מנסה להעלות חיוך רגוע.
YOU ARE READING
אהבה אמיצה
Romance״לא! את לא תהיי של אף אחד אחר!״ הוא צעק עלי ועשה צעד לכיווני וישר דחפתי אותו לאחור ״אני לא דברתי על להיות עם מישהו אחר! אני פשוט לא רוצה להיות איתך! זה לא מתאים לי העולם הזה!״ צרחתי עליו עם דמעות בעיניים מכל הסיטואציה הזאת והוא היה נראה כאילו הוא עב...