7- Sezgi

184 35 2
                                    

Jiang Chijing cevap veremeden devriye ekibinden bir gardiyan Zheng Mingyi'yi dışarıya çıkardı.

Aslında Jiang Chijing de nasıl cevap vereceğini bilmiyordu.

Hapishanedeki güvenlik kameraları, Jiang Chijing'in kurduğu kameradan farklıydı. Standart beyaz küboid şeklinde ve oldukça dikkat çekiciydiler.

Depo on metrekareden fazla değildi ve tavana bağlı hiçbir şey yoktu. Kurulu herhangi bir güvenlik kamerası olmadığını tek bir bakışta anlamak kolaydı.

Ayrıca depoya güvenlik kameraları yerleştirilse bile bağlantısı kütüphaneye değil, kontrol odasına olurdu.

Jiang Chijing az önce içeri girdiğinde, Zheng Mingyi'nin sırtı kapıya dönüktü. Bu bir yana, iki yağcı kapının hemen önünde duruyor ve içeriyi görmesini engelliyorlardı. Hangi yöne çekmeye çalışırsa çalışsın, Jiang Chijing'in kapıyı açar açmaz döven kişinin Zheng Mingyi olduğunu anlaması mümkün değildi.

Ancak az önce olan şey, Jiang Chijing kapıyı açtığı anda Zheng Mingyi'nin mahkum numarasının ağzından çıkmasından başka bir şey değildi.

Başka bir deyişle, Jiang Chijing daha içeri girmeden depoda neler olduğunu biliyordu.

Jiang Chijing, kendisinin dikkatli ve tedbirli bir insan olduğuna inanıyordu, aksi takdirde yakalanmadan başkalarını gözetleyemezdi. Ancak az önceki olayda gerçekten hata yaptığını kabul etmek zorundaydı.

Az önceki durum o kadar acildi ki, üzerinde fazla düşünmeye zamanı olmamıştı. Şimdi geriye dönüp baktığında aniden başka bir sorunu fark etti, Zheng Mingyi'nin beyni nasıl bu kadar hızlı tepki vermişti?

Belki de bire üç durumunda olduğu ve sürekli olarak arkasında neler olduğuna dikkat ettiği için veya belki de gözetlenme konusunda hassas olduğu için Jiang Chijing'in davranışındaki hataları anında bulabilmişti.

Ama nedeni ne olursa olsun, bu çıkarım düşük IQ'ya sahip birinin mantıksal çıkarımı olamazdı.

Jiang Chijing aniden bir şeyi sezdiğini hissetti, Zheng Mingyi düşündüğü kadar basit fikirli biri gibi değildi.

Rahatsızlığını zorla bastırdı ve sırf küçücük bir şeyi ifşa ettiği için sırrını anlayacak kadar her şeye gücü yeten biri olamayacağı konusunda kendini teselli etti.

***

"Old Nine çok kötü durumda."

Günün sonuna doğru, Luo Hai dışarıdaki hastaneden hapishaneye döndü ve Jiang Chijing ile sohbet ederek vakit geçirmeye geldi.

"Kafa travması bir kenara," dedi Luo Hai ve kendi vücudunda yerleri gösterdi, "Sağ bilek kemiği ve eklemleri yerinden çıkmış ve kırılmış. Nasıl bu kadar ağır hasar aldığını bilmiyorum."

Aslında Jiang Chijing biliyordu. Old Nine, Zheng Mingyi'yi yumruklamaya çalıştığında, Zheng Mingyi küçük bir adım geri atmış ve Old Nine'ın ona attığı yumruğa doğruca bir yumruk atmıştı.

Jiang Chijing bu eylemi daha önce Zheng Mingyi evde kum torbasıyla boks yaparken sayısız kez görmüştü. O zamanlar onun hakkında pek bir izlenimi yoktu. Ancak kulaklıklarında kesilen bir domuzu andıran bir inleme yükseldiğinde, Zheng Mingyi'nin yumruklarının ne kadar korkunç olduğunu fark etmişti.

"İki kelime. Hak etti." dedi Jiang Chijing.

Luo Hai, "Şimdilik Old Nine hakkında konuşmayalım. Üç günden az bir süre olmasına rağmen Zheng Mingyi'yi dövmeye geldiler bile, Michelin restoranı sözünden cayma."

Restricted AreaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin