Ama şu anda yakışıklı erkekleri beğenmenin sırası değildi.
Jiang Chijing, omzuna takılı telsizi çıkarırken hiç acele etmeden bakışlarını Zheng Mingyi'nin yan profilinden Old Nine'a kaydırdı.
Old Nine'ın kütüphanede sorun çıkarmasından korkmuyordu. O adam sorun çıkarırsa hemen devriye ekibini çağırırdı. Bu büyüklükteki bir grubun gardiyanlarla karşı karşıya gelmesi isyan olarak değerlendirilir ve ya başka bir cezaevine nakledilir ya da cezaları arttırılırdı.
Cezasının artırılıp artırılmaması Old Nine için önemli olmayabilirdi, nasıl olsa asla dışarı çıkamayacaktı. Ama yandaşları için cezalarının artırılması katlanılması zor bir cezaydı.
Jiang Chijing yanılmıyorsa aralarında üç yıl içinde hapisten çıkabilecek pek çok kişi vardı.
Yani bu, küçük yağcıların kardeşliklerine mi yoksa kendi çıkarlarına mı daha çok değer verdiğine bağlıydı.
Elbette bu, vicdansız Old Nine'ın kendi bencil arzularını yerine getirmek için onu takip edenlerin geleceğini kullanıp kullanmamasına da bağlıydı.
Jiang Chijing, şu anki durumda bunun olma ihtimalinin düşük olduğunu düşünüyordu.
Onunla Old Nine arasındaki çatışma, herhangi bir şekilde derinlere işlemiş bir acı veya nefret değildi. Küçük bir tartışma için bu kadar çok insanın geleceğini riske atmaya değmezdi. Old Nine, sadece cesareti nedeniyle değil, aynı zamanda en azından biraz da olsa beyni olduğu için hapishane hiyerarşisinde Xu Sheng'ten sonra ikinci olabilirdi.
Satranç, rakibin niyetini tahmin etme oyunuydu. Jiang Chijing, Old Nine'ın amacının sorun çıkarmak olmadığını tahmin etse de, yine de caydırıcı olması için telsizi eline aldı.
Bunun nedeni, satrançta öngörülemeyen durumların gelişebilmesiydi. Old Nine aniden ona saldırmaya karar verirse, bu telsiz onu en azından sakinleşmeye zorlayabilirdi.
Gerçekte, Jiang Chijing hedefin dışında değildi. Biri Old Nine'ı destekledikten sonra, Old Nine diğerinin de harekete geçmesini engelledi. "Sorun yok. Arkanıza yaslanın."
Jiang Chijing telsizi bir uyarı işareti gibi gelişigüzel bir şekilde masanın üzerine yerleştirdi ve Old Nine'ı sorun çıkarmanın sonuçları konusunda uyardı.
Ancak Jiang Chijing, Old Nine'ın buraya sorun çıkarmak için gelmediğini analiz etmiş olsa bile, Old Nine'ın buraya gelme amacını bulamamıştı.
Old Nine'ın buraya birkaç tehditte bulunmak ve kaybettiği itibarını geri kazanmak için bir grup insan getirdikten sonra gideceğini düşünmüştü. Ama olan şuydu ki, Old Nine kışkırtıcı tek bir kelime bile söylememişti, sadece yağcılarıyla oturmuş bakışlarını bir saniye bile ayırmadan Jiang Chijing'e bakıyorlardı.
Bir kalabalığın dik dik ona bakması ürkütücüydü, özellikle de onu ölüm sessizliği içinde izleyen bu insanların yüzlerinde sanki birer kuklaymış gibi herhangi bir ifade olmadığı da düşünülünce...
Bir tek Old Nine iyi bir gösteri izlemek için buradaymış gibi görünüyordu. Jiang Chijing'in tepkisini açıkça tahmin edebiliyordu.
"Gözlerini oyabilir miyim?" Zheng Mingyi başını eğerek sordu.
Bu imkansızdı ama bu soru, bakışlara olan öfkesini açıkça ortaya koyuyordu.
"Sorun değil." dedi Jiang Chijing, "Bırak baksınlar."
Böyle söylemesine rağmen aslında Jiang Chijing de Zheng Mingyi'den iyi bir durumda değildi.
Mahkumlar ses bile çıkarmıyorlardı, bu yüzden Jiang Chijing'in onları kovması için hiçbir sebep yoktu. Buraya okuma niyeti olmadan geldiklerini söylemek bile üstesinden gelinemeyecek bir şey değildi, raflara gidip rastgele bir kitap seçebilirlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Restricted Area
حركة (أكشن)Jiang Chijing, röntgencilik arzusunu doyurmak için mahkumların her hareketini her zaman izlemişti. Ta ki bir güne kadar, son derece tehlikeli bir mahkum hapishaneye girmişti ve Jiang Chijing onu gözetlerken yakalandı. İzleyen, izlenen oldu; avcı, av...