Kalp atışları aniden hızlandı, zihninde bir uğultu vardı. Jiang Chijing, hiçbir uyarı yapılmadan buz gibi deniz suyuna atılmış gibi hissetti.
Aniden kendine geldi. Daha önce hiç arabayı bu kadar hızlı döndürmemişti, arabası yol kenarındaki ağaçlara sürttüğünde bile umursamadı.
Devrilen otobüsle karşılaştırıldığında siyah sedanın yalnızca tamponu kırıktı. Hava yastıkları patlamamıştı, bundan önce kasıtlı olarak değiştirilmiş olmalıydı.
Sürücü, otobüsteki durumu kontrol etmek için arabadan indi, ancak Jiang Chijing'in arabası ona doğru hızlanmaya devam ediyordu. Gözle görülür bir şekilde geri adım attı, bir süre tereddüt ettikten sonra aceleyle arabaya geri döndü.
Jiang Chijing, iki araba arasındaki mesafe kapandıkça sürücüyü yavaş yavaş daha iyi görmeye başladı. Adam siyah bir beyzbol şapkası ve siyah bir ceket giyiyordu, Jiang Chijing'in daha önce gördüğü siyahlı adamla tamamen aynıydı.
Öndeki araba hızla bir dönüş yaptı, belli ki olay yerinden kaçmaya çalışıyordu. Jiang Chijing ilk başta onun peşine takılmayı düşündü ama otobüse yaklaştığında gaz pedalı üzerindeki baskısını azaltmaktan kendini alamadı.
Otobüsün camları kırılmıştı ve rahatsız edici bir aura dışarıya yayılıyordu. Jiang Chijing bilinçsizce nefesini tuttuğunda çevredeki gürültüden izole olmuştu. Gözlerinin önündeki sahne yavaş çekimde kare kare oynuyordu.
Bir çift kelepçeli bilek pencereden dışarı uzandı. Sağ kolda kan görülebiliyordu ve üniforması lekelenmişti. Hemen ardından bir figür sendeleyerek camdan çıktı. Küçük aralıktan geçerken kambur duruyordu. Ayakları üzerinde dengesizce duran figür iki kere sallandı ama yere düşmedi.
Zheng Mingyi'nin hala ayakta durabildiğini görünce boğazında atan kalbi sonunda sakinleşmeyi başardı.
Zheng Mingyi'nin omuzları çökmüştü ve kolları doğal olarak aşağı sarkıyordu. Başını kaldırdı, gözleri Jiang Chijing'in gözleriyle buluştu.
Sahnenin arka planında devrilen otobüs vardı ve görsel olarak bir felaketten kurtulmanın hissiyatını öne çıkarıyordu. Zheng Mingyi'nin gözleri öfke ve vahşilikle doluydu. Siyahlı adamın mahkemeye çıkmasını engellemek amacıyla geldiği belliydi; daha da ileri düşünülürse, o adam muhtemelen bir tanık olan Zheng Mingyi'yi ölümle susturmak için gelmişti.
Ancak Jiang Chijing'i görünce bu duygular anında yok oldu, onu görmek Zheng Mingyi'nin gerilen sinirlerini yatıştırmış gibi görünüyordu.
Başını çevirerek siyahlı adamın kaçtığı yöne baktı. Gözlerindeki kötülük kaybolmuş olsa bile kaşları hala sertçe çatılıydı.
Yavaş çekim bu noktada sona erdi ve çevredeki gürültü yeniden Jiang Chijing'in kulaklarına doldu.
Zheng Mingyi'nin hala hareket edebilmesi onun ağır bir şekilde yaralanmadığının göstergesiydi. Jiang Chijing arabayı durdurmaktan vazgeçip bir kez daha gaz pedalına bastı ve öndeki siyah sedanın peşine takıldı.
İki araba önceden yakınlardı ama artık aralarındaki mesafe açılmıştı. Jiang Chijing, bu kısa zaman diliminde sedana yetişemeyeceğinin farkındaydı, bu yüzden dikkatinin bir kısmını polisi ve ambulansı aramaya verdi.
Hapishanenin çevresindeki yollarda çok araba olmazdı ve genişti. Jiang Chijing gösterge paneline baktı ve hızının çoktan 100'e ulaştığını gördü. Bu hızda direksiyonun sert bir şekilde çekilmesi aracın takla atmasına neden olabilirdi.
Şans eseri önünde şehir merkezinden ilçe merkezine giden bir otoyol göründü. Artan trafik sedanı hızını düşürmeye zorladı.
Sollanan arabalar otomatik olarak sedana yol veriyordu, ancak tüm arabalar bu kadar hızlı tepki veremedi. Bazılarının yol vermesi uzun sürdü, bu da sedanın geride tutulmasını sağladı. Jiang Chijing kararlı bir şekilde arkasından takip etti ve iki araba arasındaki mesafe gözle görülür şekilde kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Restricted Area
ActionJiang Chijing, röntgencilik arzusunu doyurmak için mahkumların her hareketini her zaman izlemişti. Ta ki bir güne kadar, son derece tehlikeli bir mahkum hapishaneye girmişti ve Jiang Chijing onu gözetlerken yakalandı. İzleyen, izlenen oldu; avcı, av...