29- Öğretmen

115 23 1
                                    

Önceki gece geç saatlere kadar forumu okuyan Jiang Chijing, ertesi sabah neredeyse uyuyakalıyordu.

Hızla ayıldıktan sonra buzdolabından o şüpheli, markasız ve ruhsatsız ürünü çıkardı. Bir parça ekmeğin üzerine hızla reçel sürdü ve kahvaltısını ağzında tutarak telaşla kapıdan çıktı.

Jiang Chijing, yolda ilk trafik ışığını beklerken kahvaltısını bitirmek için nihayet bir fırsat buldu. İlk başta bu iki kez işlenmiş çilek reçelinin damak zevkine uygun olmadığını düşünmüştü ama zamanla alışmıştı, hatta fabrika yapımı çilek reçellerinden daha çok sevmeye başlamıştı.

Ekmeği yedikten sonra Jiang Chijing çenesini kaldırdı ve dikiz aynasına baktı. Tabii ki dudaklarının köşelerine biraz reçel bulaşmıştı.

Önce diliyle reçeli yaladı ama ağzını bir mendille silemeden kırmızı ışık yeşile döndü. Aceleyle gaz pedalına bastı ve saat sekizden önce Güney Hapishanesine girmeyi başardı.

Bugün teslim edilecek daha az posta vardı. Jiang Chijing yürüyüş hızını artırdı. Genellikle birkaç mahkumla mektuplarının içeriği hakkında biraz sohbet ederdi ama bugün duygusuz bir posta dağıtım makinesi gibiydi ve bu işi mümkün olan en kısa sürede bitiriyordu.

Jiang Chijing sekiz ellide Zheng Mingyi gelmeden önce aceleyle kütüphaneye döndü ve raflardan Sıfırdan Borsa Ticaretini Öğrenmek adlı bir kitap buldu. Sonra çalışma alanında okuyormuş gibi yaptı.

Zheng Mingyi kütüphaneye gelip çalışma alanınaoturduğunda, Jiang Chijing'e gerçekten de biraz şaşkınlıkla baktı. "Memur Jiang, borsa ticaretini mi öğrenmek istiyorsun?"

"Mmhm." İyi bir ruh halinde olan Jiang Chijing hafifçe mırıldandı.

"Daha önce hiç ilgin yoktu?" diye sordu Zheng Mingyi.

"Fikrimi değiştirdim." Jiang Chijing kitabı kapattı ve Zheng Mingyi'ye baktı. "Bana öğretecek misin?"

Zheng Mingyi hemen cevap vermedi. Önce kitaba, ardından Jiang Chijing'e baktı, belli ki bunu tuhaf bulmuştu.

Jiang Chijing aslında borsa ticaretini öğrenmek istemiyordu. Sadece bir kez olsun Zheng Mingyi'den üstün bir konumda olduğunu görmek istiyordu. Zheng Mingyi, dikkatli hesaplamalarına rağmen Jiang Chijing'in küçük sırrını çoktan öğrendiğini asla tahmin edemezdi.

Jiang Chijing'in ifadesini gözlemleyen Zheng Mingyi konuşmak için yavaşça ağzını açtı. "Borsa ticaretini öğrenmek için kitap okumak zorunda değilsin. Tecrübe biriktirmek daha önemli."

"Kitap okumayacaksam neye bakmalıyım?" Jiang Chijing bir süre düşünceli bir şekilde çenesine dokundu. "Ah, anladım. Gidip forumlara bakmam lazım."

Bunu söyledikten sonra bütün gece dolaştığı borsa ticaret forumunu açmak için dikkatsizce arama motoruna tıkladı.

"Bu forumun daha güvenilir olduğunu duydum. Bunu duymuş muydun?" diye sordu Jiang Chijing.

Zheng Mingyi'nin uyanıklığı anında arttı ve sessizce Jiang Chijing'in hareketlerini inceledi.

Jiang Chijing'in ifadesi Tai Dağı kadar hareketsizdi, gözlerini bulandıran hiçbir şey yoktu, saf ve meraklı bir bakışla parlıyordu. Ama gerçekte içten içe deli gibi gülüyordu.

Sonunda Zheng Mingyi'nin onunla dalga geçmeyi neden bu kadar çok sevdiğini anlamıştı. Biriyle dalga geçmenin ne kadar eğlenceli olduğunu ancak şimdi keşfetmişti.

"Duydum." Zheng Mingyi, ifadesinde herhangi bir değişiklik olmadan konuştu. "Birçok bireysel yatırımcı bu forumda bir araya geliyor."

"Buraya sık girer misin?" Jiang Chijing soru sormaya devam etti.

Restricted AreaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin