17- Fıkra

145 32 4
                                    

Jiang Chijing, kütüphanede o tanıdık figürü görmemeye alışık değildi.

Mahkumlar sık ​​sık cezaevine girip çıkıyordu.  Bugün biri hapishaneden çıkar, yarın başka biri hapishaneye nakledilirdi. Kimse daha az mahkumun olmasını tuhaf bulmazdı.

Ya da belki de Zheng Mingyi biraz özeldi. Ne de olsa, Çilek Dikme Tekniklerini tamamlamalarına sadece birkaç sayfa kalmıştı ve Jiang Chijing, bir şeyi yarım bırakmış gibi hissediyordu.

Son birkaç gündür Yu Guang bahaneler bulup revire geliyordu. Jiang Chijing kaç kez Luo Hai'ye bu çocuğu bu kadar şımartmamasını söylediğini bilmiyordu ama Yu Guang hevesle "Doktor Luo" diye seslendiği anda, Luo Hai bütün kurallara karşı çıkarak bilgisayarı kullanmasına izin veriyordu.

Jiang Chijing, "Onu gerçekten şımartacaksın." dedi. "Ne zamandan beri onun kadar özgür bir mahkum oldu?"

"Onu tanıyorsun. O sadece aptal bir çocuk, kalbinde kötülük yok." Bu, Luo Hai'nin her seferinde söylediği bahaneydi.

Jiang Chijing ne diyeceğini bilemeden iç çekti.
Luo Hai'nin tipi tam olarak küçük erkek kardeş tipiydi, özellikle de ilgilenmesi için ona ihtiyaç duyanlar. Bir insanın tercihleri, kemiklerine kazınmış genler gibiydi, onları değiştirmek o kadar kolay değildi. Jiang Chijing'in de kendi tercihleri ​​vardı, bu yüzden Luo Hai'ye ne yapması gerektiğini söyleyecek durumda olmadığını biliyordu.

"Hadi yaa." Bilgisayarın arkasındaki Yu Guang, üzgün bir şekilde ofis koltuğuna yığıldı, boş gözlerle tavana bakarak, "Go Tanrısı yine ortadan kayboldu." dedi.

"Daha birkaç gün oldu, onu çok mu özledin?" diye sordu Luo Hai.

Yu Guang umutsuzca, "Mesajlarımdan hiçbirine cevap vermedi. Bana hep cevap verirdi, bu sefer ne olduğunu bilmiyorum."

"Belki de idolün seninle uğraşma zahmetine katlanamıyordur." Jiang Chijing, Luo Hai'nin aklından geçenleri biliyordu, Yu Guang'ın başka birine bu kadar odaklandığını görünce, bu nankör veletle dalga geçmekten kendini alamadı.

"Aslında başkalarıyla uğraşamayacak kadar tembel. Ama ben onun eski bir hayranıyım, bana farklı davranıyor." Pekala. Bu çocuğun idolüne olan hayranlığı çok büyüktü. Jiang Chijing teselli olarak Luo Hai'nin omzuna vurdu.

"Kapitalistlerin gözlerini ona dikmiş olmaları kuvvetle muhtemel." Yu Guang oturuşunu dikleştirdi, durumu analiz ederken yüzü asıktı. "Onun gibi cennetin iradesini ifşa eden biri, kapitalistler için bir diken olmalı. Belki de hapse atılmıştır bile."

Yu Guang, bu çocuk, her zaman teorileri sevmişti. Ancak hapsedilmek denilince, şaşırtıcı bir şekilde akla Zheng Mingyi geldi. Stok kızartma işlerinde pek çok büyük tanrı vardı, bu kadar tesadüf olamazdı değil mi? Ama zamanlama uyuyor gibiydi...

"Gerçekten onun saçmalıklarına inanıyor musun?" Luo Hai, Jiang Chijing'e dirsek atarak düşüncelerini bozdu. "İdolü muhtemelen artık forumda olmak istemiyordur."

Herkesin ilgilerine hitap edecek türlü gruplar vardı. Ancak gerçek hayatın araya girerek birinin ilgi düzeyini değiştirmesi mümkündü.

Bir düşününce, Jiang Chijing'in de bir zamanlar çevrim içi arkadaşları vardı, ancak şimdiye kadar neredeyse hepsiyle iletişimini kaybetmişti.

"İdolümün başına bir şey gelmiş olmalı." Yu Guang, Luo Hai'nin söylediklerine katılmıyordu. "Ona yardım etmeliyim."

"Emin misin?" dedi Jiang Chijing. "Uğruna hapse girdiğin görevi unuttun mu?

"Ne görevi?" diye sordu Luo Hai.

Jiang Chijing, Luo Hai'ye anlatacağını söylese de ciddi değildi ve zamanla bu önemsiz şeyi unutmuştu.

Restricted AreaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin