26- Nyan

128 32 7
                                    

"Seni ilgilendirmiyor."

Jiang Chijing, Luo Hai cevap veremeden Zheng Mingyi'nin kolundan çekerek onu kütüphane kapısına getirdi.

Saat henüz iki olmadığı için kütüphanedeki mahkumlar gitmemişti. Jiang Chijing, nöbet tutmasına yardım eden ve kapıda duran gardiyana haber verdi. İçerideki mahkumları izlerken Zheng Mingyi'ye az önce soramadığı soruyu sordu. "Xu Sheng'in güç uygulamadığını nereden biliyorsun?"

Zheng Mingyi'nin dudaklarının kenarı yarılmıştı. Cidden pek kendini tutmuş gibi görünmüyordu.

"Ben hissediyorum." Zheng Mingyi cevap verdikten sonra hızla devam etti, "Sen ve Doktor Luo daha önce çıktınız mı?"

Zheng Mingyi bu soruyu zaten üç kez sormuştu. Jiang Chijing bunu geçiştirmenin bir yolu olmadığını biliyordu, bu yüzden hızla "Evet." diyerek cevap verdi ve tekrar sordu, "Güç uygulamadığı zaman o kadar hissediliyor mu?"

"Çok." dedi Zheng Mingyi ifadesiz bir şekilde. "Ne kadar zaman önce çıkıyordunuz?"

Jiang Chijing, "Birkaç yıl önce." dedi. "Xu Sheng neden sana yumuşak davransın ki?"

"Bilmiyorum." dedi Zheng Mingyi. "Ne kadar süre sevgili oldunuz?"

Jiang Chijing bilinçsizce bir cevap vermeye hazırlandı, sonra aniden bu konuşmanın temposunda tuhaf bir şeyler olduğunu fark etti. Yanıtı yanıtla değiş tokuş ederek bir casusluk oyunu oynamıyorlardı, neden sohbetleri ilerledikçe iki ayrı şey hakkındaki bir sohbete dönüşmüştü?

"Zheng Mingyi." Jiang Chijing kasıtlı olarak hızlarını yavaşlattı. "Aşk hayatımla çok mu ilgileniyorsun?"

"Daha önce ne söylediğini unuttun mu?" Önceden Zheng Mingyi, Jiang Chijing ile konuşurken her cümlesinde 'Memur Jiang' derdi, bu da ciddi ama tam denilemeyecek bir saygı ifadesini belirtiyordu.

Şimdi bırakın saygıyı, sesi hissedilir bir baskı taşıyordu ve sanki Jiang Chijing'i ona karşı yanlış bir şey yapmış gibi gösteriyordu.

"Ne dedim?" diye sordu Jiang Chijing.

Zheng Mingyi, "Bana erkeklerden hoşlanmadığını söyledin." dedi.

Ha. Zheng Mingyi randevusunun cinsiyetini anladığı zaman Jiang Chijing'in rastgele uydurduğu bir şeydi. Bu güne kadar buna takılıp kalacağını kim bilebilirdi?

Bu açıdan bakıldığında Jiang Chijing, blöf yaparken bile bu kadar özensiz olduğu için biraz samimiyetsiz görünmüştü. Ama sorun şu ki, Zheng Mingyi'nin en başta bile buna inandığını düşünmüyordu.

"Sonradan yönelimim değişti, belli değil mi?" Jiang Chijing soğukkanlı ve açık sözlü bir şekilde söyledi.

"O zaman Doktor Luo'nun nesi bu kadar iyi?" diye sordu Zheng Mingyi.

Jiang Chijing'e göre, Luo Hai ile olan flört geçmişi çok uzakta kalmıştı. O zamanlar aşklarının nasıl hissettirdiğine dair en ufak bir anısı bile yoktu artık.

Ayrıca, bunun Zheng Mingyi ile ne alakası vardı?

"Eski erkek arkadaş, yani geçmiş zaman." Jiang Chijing de neden açıklamak zorunda olduğunu anlamıyordu. "Geçmiş zamanın ne anlama geldiğini biliyor musun?"

Restricted AreaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin