01
Resmi olarak ilk tanışmamız. Beni şaşırttı, çömez mahkumların yetiştirilmesinden komşumun sorumlu olmasını beklemiyordum.Görünüşü bu işe hiç uymuyor. Eğer tüm gardiyanlar ona benzeseydi insanların onlara zorbalık yapma isteğini uyandırmaktan başka bir işe yaramazdı.
Ah, jopu çıkardı... güzel.
02
Hayal mi görüyorum bilmiyorum ama o diğer hapishane gardiyanlarından oldukça farklı.Daha yakından baktığımda üniformasının özel olarak beline göre dikildiğini fark ettim. Vücudu çok ince görünüyor, en küçük hareketinden bile gözlerimi alamıyorum.
Bir insan bir üniformayı nasıl bu kadar güzel gösterebilir?
03
Beni tanımıyormuş gibi davranıyor. Gerçekten acımasız. Günlük seyir keyfi için vücudunu sergileyen kimdi?Birbirimizi gerçekten tanımıyor olsaydık bile yine de ufak bir bağlantımız olurdu diye düşündüm.
Bakalım bu işi daha ne kadar sürdürebilecek.
Hapishanede vakit geçirmenin bir yolunu buldum galiba.
04
Hapishane hayatı sandığımdan çok daha sıkıcı. Eğer yeniden seçme şansım olsaydı...Yine hapishaneyi seçerdim.
Burası dışarıya göre çok daha güvenli. Düşünmek için yeterince zamanım var. Benimle kavga etmeye gelenler aptalın teki, onlarla başa çıkmak için yumruklarıma güvenebilirim. Müdürü tanımak da kolay. Ona hisse senedi alım satım taktikleri verdiğim sürece benim için işleri kolaylaştıracak.
Sonuç olarak o kadar da kısıtlayıcı değil. Ona gelince ise...
Gerçekten çok tatlı. O kadar basit bir sudokuyu hesaplamak için bile zaman harcıyor, ona direkt cevabı söylediğimde de mutsuz oluyor.
Tam bir kedi gibi.
Hatta tam olarak gözetleyen Tom.
Gözlerindeki arzuyu saklamayı ne zaman öğrenecek?
Gözleriyle beni soyduğunun ne kadar belli olduğunun farkında değil mi?
Ben ondan farklıyım. Aklıma bir fikir gelirse uygularım.
Bugün mesela. Çilek dikmeyi bilmediğimi söyleyince görsün diye hemen bir tane diktim.
05
Bazen beynimin diğer insanlardan farklı şekilde programlandığını hissediyorum.Belki ben tuhafımdır. Ama bugün onun beyninin de oldukça tuhaf olduğunu fark ettim.
Üzerine çilek diktim ve ilk tepkisi "bunu toplum içinde nasıl yaparsın" oldu. Yani bunu gizlice yapmanın sorun olmayacağını mı kastediyor?
Görünüşe göre onu depoya götürmek için bir şans bulmam gerekiyor.
06
Bir ziyaretçiyi tuvalete götürdü. Çok geçmeden dışarıda bir kargaşa çıktı.Çilek kulübesinden çıktığımda Old Nine'ı çok güzel bir şekilde omuzunun üzerinden fırlattığını gördüm.
Dayanamıyorum. Dövüşürken çok iyi görünüyor.
Nasıl olduysa zihnimde otomatik olarak bir ton iştah açıcı pis şey belirdi. Açıkçası onunla tanışmadan önce böyle bir insan değildim.
Bekle bir dakika. Kelepçelerini nasıl Old Nine'da kullanabilir?!
07
Kaligrafiyle uğraşmanın karakteri geliştirdiğini duydum. Bu arada, kağıda adımı yazdı, ben de kopyalayacağım bir model olarak kullanmak üzere onu hücreme getirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Restricted Area
AçãoJiang Chijing, röntgencilik arzusunu doyurmak için mahkumların her hareketini her zaman izlemişti. Ta ki bir güne kadar, son derece tehlikeli bir mahkum hapishaneye girmişti ve Jiang Chijing onu gözetlerken yakalandı. İzleyen, izlenen oldu; avcı, av...