45- Günaydın

109 20 0
                                    

Cuma günü, birçok finans haber kanalı sektörün önemli bir haberine yer verdi. ABC Teknolojileri yönetim kurulu müdürünün metresi kamu fonlarını zimmetine geçirmişti. Yurt dışına kaçmaya çalışırken havaalanı göçmen kontrol noktasında polis tarafından durdurulmuştu.

"...Direktör Dong, sanıkla hiçbir ilişkisinin olmadığını ancak kamuoyunun duyarlılığı nedeniyle görevinden ayrıldığını açıkladı."

Jiang Chijing haberi okumayı bitirdi ve yanındaki Zheng Mingyi'ye bakarak web sayfasını kapattı. "Guan Wei'nin sana gelmesinin nedeni bu mu?" diye sordu.

Kundaklamanın üzerinden bir hafta geçmişti. Yangını başlatan adam tüm suçu üstlenmiş ve başka bir hapishaneye nakledilmişti, Old Nine ise hücre hapsinden serbest bırakılmıştı. Hapishane tecriti kaldırarak ziyaretlere ve yazışmalara devam etmişti.

Guan Wei, Zheng Mingyi ile bir görüşme talep etmek için erkenden Güney Hapishanesine geldi. Ayrıca bu yüzden, Zheng Mingyi bugünki öğle yemeği molasında kütüphaneye biraz geç gelmişti.

Zheng Mingyi, "Oldukça hızlı davrandı ve birkaç gün içinde bu konuyu araştırdı." dedi. "Direktör Dong uzağa kaçamaz. Yakalanması an meselesi."

Jiang Chijing düşünceli bir şekilde başını salladı, "O zaman şirketin hisseleri düşecek mi?"

Zheng Mingyi, Jiang Chijing'e baktı. Sağ elini havaya kaldırdığı anda Jiang Chijing onu tutup indirdi.

Jiang Chijing sert bir şekilde "Yüzümü çimdiklemene izin yok." dedi. Çoktan Zheng Mingyi'nin hareketlerini öğrenmişti, bu adam ne zaman onu övmek ya da sakinleştirmek istese yüzünü çimdiklemekten hoşlanırdı. Ancak Jiang Chijing, mesai saatleri içinde Zheng Mingyi ile aşırı yakın temasta bulunmaktan hoşlanmıyordu.

Zheng Mingyi boş bir tavırla elini geri çekti ve çenesini ovuşturarak, "Kesinlikle düşer. Şirketin hisselerini kontrol et."

Jiang Chijing şirketin adını girdi ve enter tuşuna bastı. Ekranda uzun kırmızı bir çizgi bulunan bir mum grafiği belirdi ve yanında hisse senedinin çok fazla düştüğünü ve ticaretin geçici olarak durdurulduğunu belirten bir bildirim belirdi.

"%10'u aşan bir düşüş, ticaretin durmasına neden olur." Zheng Mingyi açıklarken yaklaştı ve sağ eli doğal bir şekilde Jiang Chijing'in beline uzandı.

Jiang Chijing, bakışlarını ekrandan hiç ayırmadan, "Elini çek." dedi.

Zheng Mingyi, Jiang Chijing'in sözlerine aldırış etmeden konuşmaya devam etti, "Bu şirketin hisse senedi fiyatındaki düşüş, Old Timepiece'in hissesini de etkileyecek."

Jiang Chijing sinirle nefesini verdi ve Zheng Mingyi ile uğraşmaktan vazgeçerek Old Timepiece'i aramaya girip çizelgesini çıkardı. Az önceki trend çizgisinin aksine, Old Timepiece'in hisse senedi fiyatı keskin bir şekilde yeni bir tarihi seviyeye yükseldi.

"Old Timepiece neden bu kadar arttı?" Jiang Chijing şaşkınlıkla yanındaki Zheng Mingyi'ye sordu.

"İlk olarak, insanlar bu sektörün hisse senetlerinin yükseldiğini görebiliyor. Ellerindeki ABC Teknolojileri hisselerini sattıklarında, fazla stoklarını aynı sektördeki hisseleri satın almak için kullanma eğiliminde oluyorlar." Zheng Mingyi duraksadı, ardından devam etti, "İkincisi, perakende yatırımcıları güncel olanı takip etmeyi seviyor. Old Timepiece'in son zamanlardaki popülerliği ve ABC Teknolojileri'nin karıştığı skandalla birlikte çok sayıda perakende yatırımcı bu hisse senedine akın etti."

Jiang Chijing başını salladı, hala Zheng Mingyi'nin sözlerini zihninde sindirmeye çalışırken Zheng Mingyi'nin, "Öğretmen Zheng'in açıklaması yeterince açık mıydı?" dediğini duydu.

Restricted AreaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin