12- Parfüm

153 35 3
                                    

Jiang Chijing ve Luo Hai uzun yıllardır birbirlerini tanıyorlardı. Tam anlamıyla birbirlerini tanıyor olmasalar da, hala birbirlerinin huylarına son derece aşinaydılar.

Barışçıl bir şekilde ayrılmayı başarmış ve ayrıldıktan sonra bile arkadaş kalabilmişlerdi çünkü ikisi de romantik bir ilişki için uyumlu olmadıklarını biliyorlardı.

Luo Hai, Jiang Chijing'den iki yaş büyüktü. Sevgililerine karşı ebeveyn tavrı vardı ve Jiang Chijing'in ona bağlı olmasını umuyordu. Jiang Chijing'e sabahın erken saatlerinde ılık su içmesini ve çok uzun süredir okumak gibi görsel olarak yorucu aktiviteler yapıyorsa ara vermesini hatırlatırdı.

Jiang Chijing, Luo Hai'nin sevgilisiyle erkek kardeşiyle ilgilenirmiş gibi ilgilenmeyi sevdiğini çok erkenden fark etmişti. Bu nedenle, hapishaneye ilk transfer edildiğinde Luo Hai'nin hapishanedeki belli bir ahlaksız velete karşı davranış şeklinin farklı olduğunu hemen anlayabilmişti.

Diğer yandan, Luo Hai de Jiang Chijing'in bu tarz ilgiden hoşlanmadığını söyleyebilirdi.

Yaşam tarzı alışkanlıklarını değiştirmeyi ve kimseye bağlı olmayı istemiyordu. Onun için ideal ilişki, her iki tarafın da birbirinden bağımsız bir şekilde eşit şartlarda olmasıydı.

Aşkta doğru ya da yanlış yoktu, sadece sevgiyi ifade etme yollarının uyuşup uyuşmamasına bağlıydı.

Ama aşkı ifade etme yolları birbiriyle tamamen çelişiyordu. Anlaşmak için ellerinden geleni yapsalar da ayrılmaları kaçınılmazdı.

Yani, Jiang Chijing'in Luo Hai'nin tercihlerini anlıyor olmasına benzer şekilde, Luo Hai de Jiang Chijing'in tercihlerini anlıyordu.

Jiang Chijing, Luo Hai'nin Zheng Mingyi ile ilgilendiği gibi bir yanlış anlaşılmaya kapılmasını istemiyordu. Bu yüzden içten içe isteksiz olsa bile randevu için hazırlanmaktan başka çaresi yoktu.

Yeni parfüm şişesini hala açmamıştı. Tostunu bitirip çilek reçelini buzdolabına koyduktan sonra, bir anda aklına gelmişti.

Bu parfüm uzun bir süre dayanmıştı. Jiang Chijing hazırlanmak için çok fazla uğraşmış gibi görünmek istemediğinden, dışarı çıkmadan önce biraz kulaklarının arkasına ve bileklerine sıktı, böylece işten çıkacağı zamana doğru hafifleyen koku hoş olurdu.

Jiang Chijing sabah saat dokuzda postaları teslim etmeyi bitirmişti, Zheng Mingyi ise çoktan kütüphane kapısında bekliyordu.

Jiang Chijing, ancak o zaman merkez bankasının sabahları bir dizi istatistik rapor ettiğini öğrenmişti ve bu da günün piyasa hareketlerini etkiliyordu. Müdür, Jiang Chijing'den Zheng Mingyi için sabahın köründe 'okuyuculuk' yapmasını talep etmişti.

"Seni baştan uyarıyorum." Jiang Chijing çalışma alanına girdi ve bilgisayarı açtı. "Bugün yine saygısızlık yaparsan, sonuçlarına hazır olsan iyi olur."

"Ne gibi sonuçlar?" Zheng Mingyi de çalışma alanına girip Jiang Chijing'in yanına oturdu. Bacakları hala dünkü gibi gelişigüzel bir şekilde açılmıştı, geri adım atmaya hiç niyeti yoktu.

Jiang Chijing ona bir cevap vermeye tenezzül etmedi, sadece bilgisayara bakıyordu, tavrıyla Zheng Mingyi ile uğraşmayı hiç istemediğini açıkça gösteriyordu.

Çok geçmeden bilgisayarın açılış sesi duyuldu. Jiang Chijing, sayfayı kendisinin açmasına izin vermek için fareyi Zheng Mingyi'nin önüne ittirdi, ama tam o anda  Zheng Mingyi aniden eline bastırdı ve tamamen hazırlıksız bir şekilde yakalayarak ona doğru eğildi.

Jiang Chijing bilinçsizce başını çevirdi, Zheng Mingyi'nin yüzü aşırı yakındı. Refleks olarak geri çekildi ve sırtını sertçe ofis koltuğuna yasladı.

Restricted AreaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin