15- İdol

155 31 4
                                    

Jiang Chijing burada çalışmaya başladığından beri kütüphane bilgisayarında kendiliğinden bir parola vardı: 1234.

Normalde bu bilgisayarı kullanmak bir yana, kimse onun çalışma alanına bile girmezdi, bu yüzden Jiang Chijing şifreyi değiştirme zahmetine girmemişti.

Şimdi dönüp baktığında, bu muhtemelen bir hataydı.

1234 o kadar basit bir şifreydi ki, Zheng Mingyi biraz dikkat ettiği sürece Jiang Chijing'in el hareketlerinden şifreyi kolayca tahmin edebilirdi.

Jiang Chijing tek tek yedi alt klasöre tıkladı. Kamera yazılımı simgesinin hala gizli olduğundan ve keşfedilemeyeceğinden emin olduktan sonra rahat bir nefes aldı.

Jiang Chijing daha öncesinde önlem olsun diye kamera yazılımını gizlemişti. Zheng Mingyi kendisi yokken bilgisayarını kullanmış olsa bile, yazılımın nerede olduğunu asla bulamayacağını düşünüyordu.

Arama motorunu açtı. Geçmişte yeni bir arama kaydı yoktu. Zheng Mingyi yanlışlıkla faresine dokunmuş olabilir miydi?

İmkansız. Son birkaç gündeki etkileşimlerine dayanarak Jiang Chijing, Zheng Mingyi'nin bilgisayarını kullandığına ve geçmişi sildiğine emindi.

Ama yine de, Zheng Mingyi internette ne yapmış olabilirdi?

Bilgisayarında herhangi bir sosyal medya uygulaması yoktu. Yapabileceği tek şey internette gezinmekti.

İnsanların büyük bir çoğunluğu araştırma yapmak için kullanırdı. Zheng Mingyi'nin araştırdığı şey her gün baktığı finans haberleriyse, bunu neden saklamak zorunda olsundu ki?

Jiang Chijing hemen başka bir olasılığı, baktıktan sonra kesinlikle geçmişi sileceği bir olasılığı düşündü: porno siteleri.

...Daha neler.

Jiang Chijing günün büyük bir kısmında delicesine düşünmüştü ama yine de bunu çözememişti. Ertesi gün hücrelere mektupları dağıtırken bile, zihni hala Zheng Mingyi'nin bilgisayarını ne için kullanmış olabileceğine takılıp kalmıştı.

C bloğu, yönetici bloğuna en yakın olanıydı ve Zheng Mingyi'nin hücresi koridorun hemen başındaydı. Jiang Chijing, yönetici bloğundan C bloğuna her geçişinde, önce Zheng Mingyi'nin hücresinin yanından geçerdi.

Ama bugün garipti, çünkü sabahın erken saatlerinde, hücre temizliği sırasında Zheng Mingyi hücresinde değildi.

"1017 mi?" C bloğu amiri, Jiang Chijing'e "B bloğuna transfer edildi." dedi.

"Bu kadar çabuk mu?" diye sordu Jiang Chijing.

İlk kez hapishaneye girenler, normal hücrelere nakledilmeden önce 'acemi bölgesinde' en az bir ay, genelde daha da uzun bir süre kalırlardı. Ancak, Zheng Mingyi'nin hapse girmesinden bu yana iki haftadan az bir zaman geçmişti. Normalde bu kadar erken transfer edilmemeliydi.

"Çünkü Old Nine geri döndü,." dedi blok amiri sesini alçaltarak, "1017'nin hücresindeki adamlar muhtemelen Old Nine'dan etkilenerek onunla aynı hücreyi paylaşmaya itiraz ettiler."

Yeni mahkumların çoğu beladan kaçınmak için başlarını aşağıda tutmaya çalışırdı. Old Nine, bu insanlara Zheng Mingyi'yi dışlamaları emrini verirse, C bloğunda hangi hücreye yerleştirilirse yerleştirilsin mahkumlar itiraz ederdi.

"Onu B bloğuna transfer etmek tehlikeli değil mi?" Jiang Chijing kaşlarını çatarak sordu.

Old Nine karşıdaki A bloğunda olmasına rağmen B bloğu her türden insan bulunduruyordu, aralarında Old Nine'ın adamları da vardı.

Restricted AreaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin