54- Tedbirli

61 18 0
                                    

Jiang Chijing, Zheng Mingyi'ye sol elini dur  anlamında kaldırırken sağ eliyle burun kemerini sıktı ve sessizce, "bana bir dakika ver" sinyalini verdi.

Zheng Mingyi ve Yu Guang sessiz kaldılar. Uzun bir sürenin ardından Jiang Chijing sonunda daha iyi hissediyordu ve işlerin pek de yolunda gitmediğini fark etti. Zheng Mingyi'ye "Old Nine hücrede değil mi?" diye sordu.

Old Nine'ın Xu Sheng'i bıçaklaması kasıtlı bir cinayet girişimiydi. Soruşturmanın tamamlanmasının ardından savcılığa yazılı soruşturma önergesi sunulacaktı.

Karar çıkmadan önce Old Nine'ın diğer mahkumlarla herhangi bir teması olamazdı.

Başka bir deyişle, Old Nine'ın yanında her zaman hapishane gardiyanları olurdu. Doğrusu Prenses'in intikam alma şansı olmamalıydı.

Zheng Mingyi, "Bıçaklamanın nedeni konusunda sorguya çekilmek için öğle vakti bir süreliğine dışarı çıktı." dedi.

"Sen..." Jiang Chijing dondu. "Gardiyanlara bile rüşvet mi verdin?"

Özetle, hapishane gardiyanlarının işbirliği olmasaydı Prenses asla Old Nine'a yaklaşamazdı.

Zheng Mingyi cevap vermedi, sadece parmağını kaldırıp yukarıyı işaret etti.

Jiang Chijing anında anladı. Müdürün işiydi.

"Neden bunu kabul etsin ki?" diye sordu Jiang Chijing, "Old Nine hapishaneyi şikayet ederse..."

"Old Nine'ın tecavüze uğradığını başkalarına bildireceğini mi sanıyorsun?" Zheng Mingyi yavaşça sordu.

Jiang Chijing sustu. Sonradan pişman olmaktansa tedbirli olmanın daha iyi olduğunu söylemek istedi, ama konuyu daha derinlemesine düşününce Old Nine bunu gerçekten yapmazdı. Bunun gibi bir şey çok aşağılayıcıydı, bir erkek olarak kendine duyduğu saygıyı ayaklar altına alıyordu.

"Ama..." Jiang Chijing hala müdürün bunu yapması için bir sebebi olduğunu düşünmüyordu. Mahkumlar arasındaki güç mücadelesi ne olursa olsun, cezaevi her zaman onları engellemeye çalışmalı ve hiçbir şekilde rıza göstermemeli, yardımda bulunmamalıydı.

Zheng Mingyi, "Gel bir zihin haritası yapalım." dedi.

Bu sefer kaleme dokunmadı ve Jiang Chijing'in zihnindeki fikirleri organize etmesine izin verdi.

"İlk sorun. Prenses Old Nine'dan intikam alacak mı? Evet mi hayır mı?" diye sordu Zheng Mingyi.

Jiang Chijing hiç tereddüt etmeden cevapladı. "Evet."

Bu daha fazla doğrulama gerektirmeyen bir gerçeklikti. Xu Sheng bile Prenses'in kesinlikle mantıksız bir şey yapacağına inanıyordu. Old Nine geçici olarak hapishane gardiyanlarının gözetimi altında olsa bile, bunun artık böyle olmayacağı bir gün illaki olacaktı. Prenses hapishane için yürüyen bir saatli bombaydı.

Jiang Chijing, Zheng Mingyi'nin ona rehberlik etmeye devam etmesini beklemeden uzun uzun düşündü, ardından devam etti, "Prenses yalnızca iki şekilde intikam alabilir: Birincisi, Old Nine'ı öldürerek alınan intikam. İkincisi onu öldürmeden alınan intikam."

"Kesinlikle." dedi Zheng Mingyi, "Hangisini tercih edersin?"

Jiang Chijing, "Açıkçası ikincisi." dedi.

Zheng Mingyi, "O halde bu düşünce çizgisini takip edersek, kimsenin ölmediği sadece üç durum var. İlki Prenses'in böyle bir niyetinin olmaması."

"Bu pek olası değil," diye devam etti Jiang Chijing. "Kişiliği çok aşırı ve zar zor bir ahlaki pusulası var."

Zheng Mingyi devam etti, "İkincisi, gardiyanlar tarafından zamanında durdurulmak. Başka bir deyişle Prenses'in hata yapması."

Restricted AreaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin