40- Pislik

126 27 3
                                    

Dilinin ucu Zheng Mingyi'nin dişlerini araladı ve ahlaksızca ağız boşluğuna saldırdı. Dudaklarının arasından geçen hava yavaş yavaş ısındı, öyle yanıyordu ki Jiang Chijing gözlerini zar zor açık tutabiliyordu.

Zheng Mingyi'yi zorla yerinde tuttu, bu gizli zevkten sınırsızca keyif alıyordu, ancak bir sonraki saniye üstünlük aniden elinden alındı.

Savaş Zheng Mingyi'nin ağzında yürütülüyordu, ancak bir şekilde Jiang Chijing'in başı dolap duvarına yaslandı ve kendisine geldiği anda dili artık Zheng Mingyi'nin saldırısını engelleyemiyordu, uzun süren öpücük de daha sonra agresif bir istilaya dönüştü.

"Zheng... nngh..."

Jiang Chijing nefes alamıyordu. Başta Zheng Mingyi'nin başının arkasını tutan, kaçmasını engelleyen oydu ama şimdi o ellerini Zheng Mingyi'nin omuzlarına bastırarak nefes almak için alan kazanmaya çalışıyordu.

Zheng Mingyi, Jiang Chijing'in elinden kaymasına izin vermedi, bastırdığı tüm duyguların ani patlamasından bunalmış gibi onu öpüyor ve ona en ufak bir nefes alma alanı bile bırakmıyordu.

Bir noktada üniformasının eteği Zheng Mingyi tarafından yırtılmıştı ve kavurucu eller dizginsiz bir şekilde belinin üzerinde geziniyordu.

Jiang Chijing başta Zheng Mingyi'yi öpme isteğine boyun eğmişti ama işlerin kontrolden çıkacağını düşünmemişti.

Zheng Mingyi ne kadar baştan çıkarıcı olursa olsun o hala bir mahkumdu. Jiang Chijing bir hapishane memuruydu, bir mahkumla böyle bir şeyi nasıl yapabilirdi?

Sanki Jiang Chijing'in geri çekildiğini hissetmiş gibi, Zheng Mingyi saldırısını hafifletti ve Jiang Chijing'in dudaklarını bırakmadan kemirmeye başladı. Sağ eli Jiang Chijing'in yakasına gitti ve kaba bir şekilde üniformasının üst iki düğmesini çözdü.

Dolabın daha fazla ilerlemeyi kısıtlayan dar alanı olmasaydı Jiang Chijing, Zheng Mingyi'nin tıpkı daha önce istediği gibi şimdiye kadar üniformasını yırtıp atacağına inanıyordu.

"Dur, Zheng Mingyi."

Jiang Chijing başını yana eğdi ve dudaklarını Zheng Mingyi'nin dudaklarının arasından çıkardı, ancak bunu yaptığında Zheng Mingyi eğilip boynunu ısırdı.

Zheng Mingyi, boğuk bir sesle başını Jiang Chijing'in boynuna gömdü, "Bana ilk gelen sensin." dedi.

"Apaçık sendin." Jiang Chijing çok büyük hareketler yapmaya cesaret edemedi, yalnızca kızgın bir ses tonuyla cevap verebilmişti.

Her ikisi de tehlikeli derecede yükselmişti, her an atılmaya hazır bir ok gibiydi, ama tam o sırada itfaiye aracının tiz sireni ve birkaç polis arabasının yaklaşan sireni pencerenin dışından içeri taşındı.

Polis ve itfaiyenin destek sağlamak için gelmesi bu olayla ilgili perdelerin kapatıldığı anlamına geliyordu.

Jiang Chijing aniden rahatladı. Metal dolabın kapısını büyük bir gürültüyle iterek açtı ve sendeleyerek dışarı çıktı.

Kendi durumunu kontrol etti. Hiç saygıdeğer bir hükümet yetkilisine benzemiyordu.
Fazla rezildi.

Aceleyle darmadağınık bir hale gelen üniformasını düzeltti ve nefesini yeniden düzene sokmak için pencereye doğru yürüdü, sonunda heyecan içindeki kalbi sakinleşmişti.

Zheng Mingyi arkasındaki dolaptan çıktı. Jiang Chijing, anında Zheng Mingyi'ye bakmak için kuyruğuna basılmış bir kedi gibi aceleyle ona döndü. "Yaklaşma!"

Sonunda mantığını yeniden kazanması onun için kolay olmamıştı. Jiang Chijing, Zheng Mingyi'nin tutku ateşini yeniden körüklemesine izin veremezdi.

Restricted AreaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin