20- Komşu

144 30 2
                                    

Jiang Chijing'in yaşadığı yerin yakınında, Güney Hapishanesinde üretilen ürünlerin de satıldığı büyük bir süpermarket vardı.

Jiang Chijing, yediği çilek reçelinin hapishanede üretildiğini uzun zamandır biliyordu. Ama elindeki cam kavanoz markette satılanlardan oldukça farklıydı, kavanozun etiketi yoktu ve posası orada satılanlar kadar iyi öğütülmüş değildi.

Bunun fabrika yapımı olmadığı belliydi. Yaşlı Wang'ın ilettiği mesaja göre bu, Zheng Mingyi'nin yaptığı çilek reçeliydi ve fabrikada üretilenlerle karşılaştırıldığında gerçekten de bazı farklılıklar vardı.

Jiang Chijing çilek reçelini yan koltuğa koydu, arabasını çalıştırıp hapishane otoparkından çıktı.

Son zamanlarda Jiang Chijing içten içe bir hisse kapılmıştı, Zheng Mingyi'nin onun komşusu olduğunu bildiğini hissediyordu.

Parfümü olsun, evlerinin arasındaki mesafe bilgisi olsun, Zheng Mingyi onu çok keskin bir şekilde inceliyordu. Sanki başından beri net bir hedefi varmış gibiydi.

Ayrıca Jiang Chijing'in verdiği cevaplar olması gereken cevaplar değildi.

Zheng Mingyi yatak odasının neden onun parfümü koktuğunu sormuştu ve Jiang Chijing sorudan kaçmayı seçmişti. Normalde Zheng Mingyi'nin sorusu karşısında şaşırmalıydı çünkü kimse birinin Zheng Mingyi'nin yatak odasında bir parfüm şişesi kırdığını bilemezdi.

Evlerinin yakınlığıyla ilgili soruya verdiği cevap ise, Zheng Mingyi'nin adresini bildiğini iyice ortaya çıkarmıştı.

Aslında sunabileceği pek çok bahanesi vardı, örneğin hapishane görevlisi olduğu için Zheng Mingyi'nin dosyasını gördüğü gibi. Ancak Zheng Mingyi ona hiçbir zaman toparlama fırsatı vermemişti, istediği bilgiyi aldıktan sonra asla konuyu devam ettirmemişti.

Bütün bunlar Jiang Chijing'e, Zheng Mingyi'nin sorduğu soruların cevaplarını çoktan bildiği ve sadece kesinleştirmek istediği hissiyatını veriyordu.

Ne acı.

Jiang Chijing'in, Zheng Mingyi hakkındaki ilk izlenimi çok tahrik edici bir adam olduğuysa, ikinci izlenimi çok tehlikeli bir adam olduğuydu. Üçüncü izlenimi ise çok baş ağrısına neden olan bir adam olduğu olurdu.

Araba mahalleye girerken Jiang Chijing çoktan açığa çıkmış olabileceği gerçeğini yavaş yavaş kabulleniyordu.

Ama kendini tam olarak ne zaman ve nasıl ifşa ettiğini, Zheng Mingyi'nin röntgencilik hobisi hakkında ne kadar bilgi sahibi olduğunu bilmiyordu.

Ama emin olabileceği şey, baştan Zheng Mingyi'ye inandığını söylediği ve böylece güvenini kazandığı için, Zheng Mingyi'nin 'kendine zarar verme' eğiliminde bir tavırla hareket ederek oyunlarını bitireceğiydi.

Süpermarketin önünde duran Jiang Chijing, Zheng Mingyi için beyin hücrelerini daha fazla zorlamamaya karar vererek emniyet kemerini çıkarttı.

Hafta sonları gevşeyip rahatlamak içindi, hapishaneden eve iş getirmek hiç Jiang Chijing'in tarzı değildi.

Çilek reçeli dışında listesindeki her şeyi satın almak için markette dolaştı.

Bir kavanoz reçel ona yarım ay yetiyordu. Arabada yeni bir kavanoz vardı, fazladan almak raf ömrünü boşa harcamak olurdu.

Jiang Chijing, eve döndükten sonra poşetleri sehpanın üzerine koydu ve üretim tarihi olmayan, kalite kontrolleri yapılmamış, herhangi bir markası olmayan şüpheli kavanozu mutfağa getirdi.

Çekmeceden bir kaşık aldı ve tadına bakmak için kavanozdan küçük bir kaşık dolusu çilek reçeli çıkardı. Yediğinde ağzında mide bulandırıcı bir tatlılık patladı, dudaklarını ince bir çizgi halinde birbirine bastırırken ancak o zaman çileğin doğal asitliğini hafifçe tadabilmişti.

Restricted AreaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin