Çağırdıkları kişi Luo Hai'ydi ama kütüphaneden ilk çıkan Jiang Chijing oldu. Old Nine'ın Zheng Mingyi'ye attığı karanlık bakışı hatırladığında yüreği ağzına geldi.
Bu sefer Old Nine'ın tutumu gözle görülür bir biçimde öncekinden farklıydı. Hapishanedeki pozisyonunu kaybetmiş, Xu Sheng ona bir esinti muamelesi yapmıştı ve diğer mahkumlar açıkça ona gülüyordu. Bu büyük psikolojik düşüş onu kesinlikle daha da şiddetlendirmiş ve intikam düşüncelerinin oluşmasına neden olmuştu.
Ancak bu kez Jiang Chijing'den intikam almak için kullandığı taktikleri uygulamayacaktı. Xu Sheng'e olan nefreti, Xu Sheng'in onu şu anki durumuna düşüren baş kışkırtıcı olmasından kaynaklanıyordu.
Ancak konuya geri dönecek olursak, Xu Sheng'in hapishaneden kaçışını durduran kişi Zheng Mingyi'ydi. Söylenmesi gerekirse, perde arkasından işleri yürüten kişi Zheng Mingyi'ydi. Jiang Chijing, Old Nine'ın gözünü kan bürüyeceğini önceden tahmin etmiş olsa bile kimi seçeceğinden emin değildi.
Kütüphaneden koşarak çıkarken endişeyle telsizi omzundan çekti, "Old Nine kimi bıçakladı?"
Karşı taraf hızla bir yanıt verdi: Xu Sheng.
Bu yine de beklentilerinin içindeydi. Jiang Chijing tuttuğu nefesini verdi ve Xu Sheng'in güvenliği konusunda endişeli olmasına rağmen Luo Hai'yi de beklemek için adımlarını yavaşlattı.
Old Nine, Zheng Mingyi'den nefret etse ve onu ele geçirmek istese de, karşılaştırılınca Old Nine'ın intikam almayı en çok istediği kişi Xu Sheng'di.
Xu Sheng'in hapishaneden kaçma planı olmasaydı Old Nine kundakçılık fiyaskosunu düzenlemezdi. En sonunda hücre cezasına çarptırılmıştı ve Xu Sheng bu sürenin uzamasını sağlamış, o öz eleştiri yazılarını yazmaya zorlamış ve onu iliklerine kadar aşağılamıştı.
Kaçmak isteyen açıkça Xu Sheng'di ama en sonunda bunu yapmamıştı. Old Nine'ın gözünden bakınca, Xu Sheng'in onu maymuna çevirdiğini hissetmiş olmalıydı.
Elbette Zheng Mingyi'yle, hatta Xu Sheng'in en çok değer verdiği Prenses ile hesabını görebilirdi. Ancak kimi hedef alırsa alsın, Xu Sheng her şekilde birkaç kez misilleme yapacaktı. Bu nedenle en basit çözüm doğrudan Xu Sheng'e saldırmaktı.
Üstelik aralarında sadece Xu Sheng, boya fabrikasında Old Nine ile birlikte çalışıyordu. Eline geçirmesi en kolay hedef oydu.
Luo Hai, ambulansla çağırıp ilk yardım çantasını almak için revire gitti. Jiang Chijing'in hızına ayak uydurarak zemin kata koştular ve tesadüfen koridorları süpüren Yu Guang'a çarptılar.
Yu Guang onları görünce hemen arkalarından takip etti ve "Ne oldu?" diye sordu.
Luo Hai kaşlarını çatarak ona baktı. "Temizliğine geri dön."
"Doktor Luo, hala kızgın mısın?" Yu Guang onları yönetici bloğunun ana girişine kadar takip etti. "İdolü sevdiğimi söylediğimde o tür bir şeyden bahsetmiyordum!"
İdolünü sevmeye bile cesaretin var ha?
Jiang Chijing başını kaldırıp Yu Guang'a baktı ve kendi kendine düşündü: Kokmuş velet, Doktor Luo'ndan bir ders almayı hak ediyorsun.
Boya fabrikası yönetici bloğundan çok uzakta değildi. Jiang Chijing ve Luo Hai'nin koşması yalnızca üç dakika sürdü. Geldiklerinde devriye ekibi kargaşayı daha yeni kontrol altına almıştı. Old Nine'ın yüzü ve vücudu yaralanmıştı ve Xu Sheng'in birkaç astı onun karşısında sıkıntılı bir şekilde duruyordu. Her iki taraf da devriye ekibi tarafından zapt edilmişti, kavgadan yeni ayrılmış olmalıydılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Restricted Area
ActionJiang Chijing, röntgencilik arzusunu doyurmak için mahkumların her hareketini her zaman izlemişti. Ta ki bir güne kadar, son derece tehlikeli bir mahkum hapishaneye girmişti ve Jiang Chijing onu gözetlerken yakalandı. İzleyen, izlenen oldu; avcı, av...