11- Alay etmek

171 31 4
                                    

Saat ikiye gelirken mahkumlar öğleden sonra çalışmaları için yavaş yavaş kütüphaneden çıkıp fabrika alanına gittiler.

Jiang Chijing'in karşısında oturan, ne kitap okuyan ne de ayrılma niyeti olan bir kişinin olduğunu kimse fark etmemişti.

Kütüphanedeki tüm mahkumlar gittikten sonra, Zheng Mingyi sandalyesini taşıyarak Jiang Chijing'in masasının önünde durdu ve imalı bir şekilde "Memur Jiang." diye seslendi.

Jiang Chijing huysuz bir sesle, "Orada otur." dedi.

Zheng Mingyi, "Ama piyasa hareketini görmem gerekiyor." dedi.

Aynen öyle. Müdür aslında Zheng Mingyi'nin bilgisayar erişimine izin vermişti. Jiang Chijing daha önce hiç bu kadar akıl almaz bir şey görmemişti.

Ekranda birkaç veri grafiği vardı, ancak monitörün yönünü değiştirmek uygun olmazdı. Ayrıca Jiang Chijing, bilgisayar erişimini kötüye kullanmadığından emin olmak için Zheng Mingyi'ye göz kulak olmak zorundaydı, bu nedenle Zheng Mingyi'nin sadece yanında oturmasını kabul edebilirdi.

Jiang Chijing'in burada çalışmaya başladığı zamandan bugüne kadar, bırakın bilgisayarına dokunmayı, kimse çalışma alanına girmemişti bile.

Ama şimdi, yelpaze şeklindeki küçücük çalışma alanına iki yetişkin adam sıkışmıştı ve Jiang Chijing dikkat etmezse dizi Zheng Mingyi'ninkine çarpıyordu.

Çok yakınlardı. Korkunç derecede yakın.

Bundan önce, Jiang Chijing ve Zheng Mingyi'nin arası hep 8 metre genişliğinde bir yolla ayrılmıştı. Bu yol, Jiang Chijing'in tamamen rahat olmasını sağlayan güvenli bir mesafeyi temsil ediyordu.

Şimdi güvenli mesafeden bahsedilemezdi bile. Günlük sosyal etkileşimde normal insanlar arasında bulunan mesafe bile yoktu ve kişisel alanını tamamen ihlal ediyordu. Jiang Chijing'in Zheng Mingyi'yi çalışma alanından çıkarmayı ne kadar çok istediğini bir tek Tanrı biliyordu.

"Memur Jiang, bu nedir?"

Zheng Mingyi'nin sesi Jiang Chijing'in düşüncelerini böldü. Zheng Mingyi'nin bakışlarını takip edip ekrana baktı, imlecin depodaki güvenlik kamerası yazılımı üzerinde durduğunu gördü.

"Seni ilgilendirmez."

Jiang Chijing aceleyle fareyi Zheng Mingyi'nin elinden aldı, parmak uçları Zheng Mingyi'nin parmaklarına ve elinin arkasına sürtünmüştü. Birkaç gün önce Zheng Mingyi'nin kavgasından kalan yaraların kabukları hala dokunulamayacak kadar sertti.

Jiang Chijing, "Hisse senetleriyle ilgili sayfalar dışında başka hiçbir şeye dokunmaya iznin yok." dedi.

"Anlaşıldı."

Bu sefer Zheng Mingyi Jiang Chijing'den fareyi aldı. Avucu Jiang Chijing'in elinin arkasını kaplamıştı, tenleri yulaf ezmesinin sütle buluşması gibi birbirine geçmişti ve garip bir şekilde uyumlu görünüyordu.

Jiang Chijing sanki kızgın demirle yakılmış gibi aceleyle elini çekti. O anda Zheng Mingyi tekrar konuştu, "Şimdi kitabı okumaya başlayabilirsin, Memur Jiang."

Jiang Chijing'in alnındaki damarlar belirginleşmişti. "Hisse senedi hareketlerini incelemiyor musun?"

Zheng Mingyi, başını Jiang Chijing'e çevirdi. "Bunun okumanı dinlememle ne ilgisi var?"

Jiang Chijing, Zheng Mingyi'nin gözlerine ilk kez bu kadar yakından bakıyordu. Pencereden giren parlak güneş ışığı, dürbünleriyle izlerken ikinci katın penceresinde su içtiği zaman olduğu gibi irislerindeki soluk kahverengiyi aydınlatmıştı.

Restricted AreaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin