Koca/Koca Uyumluluk Testi

53 12 0
                                    

Nefes nefese kalan Jiang Chijing, zayıf bir şekilde kanepeye çöktü, ağrıyan kollarına masaj yaparken Zheng Mingyi'ye, "Önce sen sor o zaman." dedi.

Bahis, bahisti. İkisi kimin daha fazla şınav çekebileceğini görmek için yarışmış ve Jiang Chijing, Zheng Mingyi'ye yenilmişti. Önceden kararlaştırıldığı gibi Zheng Mingyi başlayabilirdi.

Zheng Mingyi son bir kez sert bir şekilde kendisini yerden itti ve zahmetsizce dik durdu. Daha sonra koltukta Jiang Chijing'in karşısına bağdaş kurup oturdu, "Bana benim hakkımdaki ilk izlenimini anlat."

Yüz yüze otururken soru sormak, insanda ciddi bir baskı oluştururdu. Elbette, Jiang Chijing daha yeni başlamışken bunun karşısında eksik kalmak istemediği için Zheng Mingyi gibi yüzünü ona dönüp bağdaş kurarak oturdu.

Jiang Chijing şevkle, "Sıkıcı ofis çalışanı." diye yanıtladı. "Senin için de aynısı, benimle ilgili ilk izlenimini söyle."

"Sıradışı özel dedektif." dedi Zheng Mingyi. "Neden sıkıcı bir ofis çalışanını gözetlemek istedin?"

Bu soru sanki Zheng Mingyi ilk cevabından memnun olmadığı için cevabını çürütmek amacıyla sorulmuş gibiydi. Muhtemelen mantığının uymadığını ve bundan daha fazlasının olması gerektiğini düşünüyordu.

Jiang Chijing'in dürüstçe cevap vermediği doğruydu. Ancak Zheng Mingyi'yi bu kadar uzun süre tanıdıktan sonra artık eskisi gibi davranmazdı, Zheng Mingyi'nin kolayca yakalayıp ona karşı kullanabileceği boşluklar bırakacaktı.

"Çünkü sokağın karşısında yaşayan tek kişi sendin."

Başka bir deyişle, ne kadar sıkıcı olursa olsun Jiang Chijing'in başka seçeneği yoktu.

Jiang Chijing sormaya devam etti, "Birinin seni izlemesiyle neden ilgilenesin ki?"

"Merak ettiğimden." Zheng Mingyi saçma bir cevap verdi. Hemen ardından kendi sorusunu sordu, "Eğer karşında yaşayan kişi ben olmasaydım yine de onu gözetlemeyi seçer miydin?"

"Evet." Jiang Chijing, Zheng Mingyi'nin saçmalıklarının intikamını almak için biraz bile rahatsız olmadan yalan söyledi. "Yine önceki soru, neden merak ettiğini açıkla."

"Çünkü estetik zevklerime uyuyorsun." Zheng Mingyi hızla cevapladı, "Tekrar soruyorum. Karşında yaşayan kişi ben olmasaydım yine de onu gözetlemek ister miydin?"

Daha önce Jiang Chijing, şınavda Zheng Mingyi'ye karşı kaybetmişti ve içinin daraldığını hissediyordu. Zheng Mingyi'ye duymak istediği cevapları vermeyi reddediyordu.

Ama şimdi Zheng Mingyi, Jiang Chijing'in kendi estetik zevklerine uyduğunu söylemişti ve bu açıkça bir iyi niyet işaretiydi. Bu, Jiang Chijing'in onunla rekabet etmeyi bırakması için bir adım geri atmak gibiydi.

İlk önce Zheng Mingyi samimiyetini gösterdiğinden, Jiang Chijing'in aynı şekilde ciddiyetle sorusunu cevaplamaktan başka yapabileceği bir şey yoktu.

Şimdi bir düşününce, sıkıcı ofis çalışanı, Jiang Chijing'in Zheng Mingyi hakkındaki ikinci izlenimiydi. İlk izlenimi doğal olarak bu adamın çok yakışıklı olduğuydu ve bu gerçekten gizlice hayatını izlemek istemesine neden olmuştu.

Jiang Chijing, sonrasında Zheng Mingyi'nin hayatının işe gidip gelmek arasında döndüğünü keşfetti, bu da onun tamamen ilgisini kaybetmesine neden olmuştu. Ta ki bir hafta sonu caddenin karşısındaki evden boks sesleri gelene kadar.

"Hayır." Jiang Chijing düşüncelerini topladı ve soru cevap hızını yavaşlattı. Sonra nihayet gerçeği söyledi. "O zamanlar bu kötü alışkanlığımdan kurtulmak istiyordum. Ama beni bu kadar kendine çekmene kendim de şaşırdım, mahallede karşılaştığım herkesten çok daha fazla çekiyorsun."

Restricted AreaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin