Jiang Chijing, Zheng Mingyi için ev terliği, diş fırçası kabı ve buna benzer diğer ev eşyalarını hazırlamıştı. Ama bunların dışında aklına hiçbir şey gelmiyordu. Başka ne hazırlaması gerektiğini bilmiyordu.
Boş boş düşünmek bir işe yaramazdı, bir fikir olması için sokağın karşısındaki eve gitmeye karar verdi.
Mahalledekiler bunca zaman sonra bu harap binanın varlığına alışmışlardı. Ama yine de evin bahçesine girilince yüzüne bunaltıcı bir kasvet duygusu çarpıyordu.
Katran karası duvarlarda önceki görünümünden artık hiçbir iz kalmamıştı ve bahçe yabani otlarla kaplanmıştı.
Jiang Chijing, kapının üzerine bantlanmış polis şeridinin üzerinden dikkatlice atladı ve yangın nedeniyle deforme olan kapı çerçevesinin yanından geçti.
Önceki polis soruşturması, yangının nedeninin yalnızca kundaklama olduğunu belirlemiş ancak başka delil bulamamıştı.
Zheng Mingyi'ye saldıran siyahlı adam oldukça şüpheli olsa da uzun süre önce serbest bırakılmıştı.
Kendisinin sadece küçük bir hırsız olduğunu ve bu kundakçılık olayıyla hiçbir ilgisinin olmadığını iddia etmişti. Polis de kundakçılık yaptığına dair herhangi bir kanıt bulamadı.
Jiang Chijing, hızlıca oturma odasına göz attıktan sonra aklından bir fincanı not etti. Mutfağa gittiğinde Zheng Mingyi için birkaç önlük daha almaya karar verdi.
Banyodaki malzemelerini kontrol etmeye gerek kalmamıştı, bu yüzden doğrudan ikinci kattaki yatak odasına gitti.
Doğal olarak kıyafetler ve yatak takımı yangında yanmış ve Zheng Mingyi'nin tüm saatleri bir hurda yığınına dönüşmüştü.
Jiang Chijing kabaca zararı hesapladı. Saatlerin fiyatı bu binanın değerinden bile fazla olmalıydı. Mantıken kundakçının bu iş için para almış olması gerekiyordu ama bu lüks saatleri almamış olması bu kişinin çok tecrübeli olduğunu gösteriyordu, çünkü markalı saatlerin piyasada kolayca izinin sürülebileceğini biliyordu.
Jiang Chijing istemsizce siyahlı adamı hatırladı.
Atletik bir yapısı vardı ve hareketleri düzgündü. Profesyonel olduğu hemen anlaşılıyordu. Zheng Mingyi'nin evine iki kez girmişti. İlk seferinde Zheng Mingyi tarafından ikinci kattan aşağı atılmıştı. İkinci kez geldiğinde eşyaları kurcalamış ve Guan Wei gelmeden önce oradan ayrılmıştı.
Daha sonraki kundakçılık vakası da dahil olmak üzere, her iki olayda da eylemleri dikkatli ve ihtiyatlıydı. Kendisine has yetenekleri vardı.
Ama artık bunları düşünmenin bir faydası yoktu. Jiang Chijing bir dedektif değildi; polis bile davayı açacak delil bulamadıysa, doğal olarak bu onun için daha da imkansızdı. Yine de yangının geride bir şey bırakıp bırakmadığını görmek için hızlıca bakmaya karar verdi.
Komodinin yanında karıştırılmış ve yere saçılmış çok sayıda farklı eşya vardı. Siyahlı adam ikinci gelişinde delilleri ararken bunları dışarı atmış olmalıydı.
Jiang Chijing, sıradan bir kumanda, şarj aleti ve benzeri dışında çok aşina olduğu bir şey gördü: üst düzey bir markanın dürbünü.
Bu dürbünler en yüksek kaliteydi. Jiang Chijing'in dürbünü Zheng Mingyi'nin kolundaki damarları gösterebiliyorsa, bu dürbün Jiang Chijing'in göz kapaklarındaki kirpikleri bile gösterebilirdi.
Vay canına. Profesyonel bir röntgencinin kullandığı ekipmandan bile daha yüksek kalitedeydi.
Daha önce Zheng Mingyi, Jiang Chijing'in onu izlediğini öğrendiğinden beri Jiang Chijing'i gözlemlediğini itiraf etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Restricted Area
ActionJiang Chijing, röntgencilik arzusunu doyurmak için mahkumların her hareketini her zaman izlemişti. Ta ki bir güne kadar, son derece tehlikeli bir mahkum hapishaneye girmişti ve Jiang Chijing onu gözetlerken yakalandı. İzleyen, izlenen oldu; avcı, av...