39- Acil

117 25 13
                                    

Gürültülü motorun sesi kesildi ve sıcak bir egzoz esintisi yüzüne vurdu.

Sürücü vücudunun yarısını pencereden dışarı doğru sarkıtıp Jiang Chijing'e baktı, "Ne vardı memur bey?"

"Aşağı in." Jiang Chijing feneri önce yere, sonra da sürücüye doğrulttu, "Rutin kontrol."

Araç çıkışı, birkaç yüz metre ötede nöbetçilerin konuşlandığı yerdeydi. Normal şartlarda araç kontrolü için yarı yolda durduran kimse olmazdı.

Sürücü durum karşısında açıkça şaşırmış bir şekilde meslektaşıyla bakıştı. Ama yine de motoru durdurdu ve ikisi de sürücü kabininden aşağıya atladı.

"Kenara geçin." Jiang Chijing, kontrolüne başlamak için kabine girmeden önce onları yol kenarına kadar kovaladı.

İçerideki alan küçük değildi. Öndeki iki koltuğun yanı sıra arkaya bir şilte bile çekilmişti. Bu, uzun yolculuklar için iki sürücünün sürüş ve dinlenme arasında yer değiştirmelerini sağlıyordu.

Ancak Jiang Chijing, sürücü kabininin her köşesini dikkatlice kontrol etmesine rağmen Xu Sheng kadar iri birini gizleyecek yer yoktu. Sürücü koltuğunun yan tarafına adım attı ve kamyonun tavanını kontrol etmek için doğruldu ama şüpheli bir silüet yoktu.

Daha sonra Jiang Chijing, kamyonun ve kargo yatağının altını dikkatlice kontrol etti, hatta jopuyla her boş depo tankının tabanına vurdu, ancak hiçbir faydası yoktu.

İki teslimatçı bu durum karşısında açıkça şaşırmışlardı ve içlerinden biti Jiang Chijing'e, "Ne arıyorsunuz memur bey? Biz sadece boya teslimatı için buradayız, kötü bir niyetimiz yok." dedi.

Jiang Chijing tekrar yukarı kısmı aradı ama yine de uygunsuz bir şey bulamadı. İki adamın karşısına çıktı ve "Araçta saklanan kimse yok mu?" diye sordu.

"Bu nasıl mümkün olabilir? Bir tür yanlış anlaşılma mı var?"

"Sadece malları teslim etmek için buradayız, başka hiçbir şey bilmiyoruz."

İfadelerinden ikisi de yalan söylüyormuş gibi görünmüyordu, düzenli teslimatçılar gibilerdi. Jiang Chijing huzursuzca bir kez daha aradı, neredeyse kamyonun altını üstüne getirmişti ama yine de Xu Sheng'in saklandığı yeri bulamadı.

Xu Sheng'in bu yöntemle kaçmaması mümkün müydü?

Ancak Jiang Chijing, bugün hapishaneye gelen tek aracın bu olduğundan çok emindi. Bu araç değilse Xu Sheng'in kaçacak başka yolu yoktu.

"Memur bey incelemeniz bitti mi?"

Jiang Chijing el salladı ve yola çıkmalarına izin verildiğini işaret etti.

Gümbürdeyen motor yeniden çalıştı ve kamyon, birkaç nöbetçinin bulunduğu çıkışa doğru telaşsız bir şekilde ilerledi.

Jiang Chijing, aracın bir sıkı incelemeden daha geçmesini izledi ve kendi kendine Xu Sheng'in o kamyonda olmadığını doğruladı.

Zihni yine kargaşa içinde çalkalanıyordu. Jiang Chijing, Zheng Mingyi'nin yaptığı gibi düşüncelerini net bir şekilde organize etmeye çalışarak kendini derin bir nefes almaya zorladı.

Genel anlamda bakıldığında şu anda Jiang Chijing'in önünde yalnızca iki olasılık vardı.

İlki, Xu Sheng gitmemişti. Bugün sadece bu araç geliyordu ve Xu Sheng onun içinde değildi.

İkincisi, Xu Sheng çoktan gitmişti. Kendini saklamanın ve tüm kontrollerden kaçmanın ustaca bir yolunu bulmuştu.

İkincinin olasılığı son derece zayıf olsa da tamamen imkansız değildi. Eğer Xu Sheng kaçmayı başarmışsa işler geri dönüşü olmayan bir noktaya gelmişti.

Restricted AreaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin