51- Film

65 18 0
                                    

Zheng Mingyi öğleden sonra tekrar bahçeye gitti.

Havaların yavaş yavaş soğumasıyla birlikte daha çok insan yeniden bahçeye çıkmaya başlamıştı.

Ancak oturma yerleri sınırlıydı. Temel fitness aletleri dışında sadece oturulabilecek uzun bir bank vardı.

Uzun bank yıl boyunca Xu Sheng'in adamları tarafından işgal edilmişti, ancak Zheng Mingyi bahçede göründüğü anda uzun bankın yarısı ona verilirdi.

Jiang Chijing boş boş pencereden dışarı baktı, bakışları Zheng Mingyi'nin yan profiline odaklanmıştı. Yakından ya da uzaktan olsun, Jiang Chijing gözlerini Zheng Mingyi'nin üzerinden alamıyordu.

Zheng Mingyi'nin ağzı sanki yanında oturan Xu Sheng ile sohbet ediyormuş gibi hafifçe hareket ediyordu. Aralarındaki mesafe nedeniyle Jiang Chijing konuşmalarının ne hakkında olduğunu anlayamadı. Ancak sanki sessiz bir film izliyormuş gibiydi, ikisinin mimik ve hareketlerine daha iyi odaklanabiliyordu.

Elleri dizlerinin üzerinde olan ve biraz çekingen görünen Xu Sheng'in aksine, Zheng Mingyi banka yaslanmış, elleri gelişigüzel bir şekilde bacaklarının üzerine koyulmuştu. Diğerine düz bir şekilde bakarken bakışları soğuktu ve dudaklarının hareketi herhangi bir aşırı duyguyu göstermiyordu.

Jiang Chijing, ikisinin Xu Sheng'in cezasının azaltılmasını konuştuklarını düşünüyordu.

Başta karanlıkta kalan Xu Sheng bunu öğrendikten sonra elbette doğrulamak için Zheng Mingyi'nin yanına giderdi. Çoğu zaman bakışları avlunun zeminine doğru kayıyordu, Zheng Mingyi'ye teşekkürlerini veya içten düşüncelerini ifade ediyor olması kuvvetle muhtemeldi, yoksa bu şekilde yere bakmazdı.

Zheng Mingyi ise anormal herhangi bir davranışta bulunmadı. Konuşurken ifadesinde hiçbir dalgalanma yoktu. Jiang Chijing'in onun hakkındaki anlayışına göre Xu Sheng'le samimi bir konuşma yapmak yerine ona bunu yapmasının mantığını anlatıyordu.

Bir süre sonra Xu Sheng uzun bir nefes verdi. Zheng Mingyi gibi banka yaslandı ve boş boş ileriye baktı. Jiang Chijing, şu anda yaşlı çift için düzenlemeler, Prenses ile ne yapmayı planladığı ve benzeri gibi gelecek planlarını tartıştıklarını tahmin etti.

Bu sırada sessiz sinemaya birdenbire yeni bir karakter dahil oldu. Old Nine sahnenin bir köşesinden içeri girdi ve uzun banka doğru yürüdü. Ancak bankı koruyanlardan biri onu durdurdu.

Sinirlenen Old Nine adamı itti ve Xu Sheng'in diğer iki adamı hemen oraya gidip önünü kesti.

Daha fazla ilerleyemeyeceğinden sadece başını oynatmaktan başka çaresi yoktu, görüş açısı önündeki insanları aşarken bankta oturan Xu Sheng'e bir şeyler bağırdı. Sessiz sinemada ilk kez bir gürültü duyuldu ama ses boğuktu. Jiang Chiijng, belli belirsiz konuşan kişinin bir yanıt istediğini fark edebildi.

Xu Sheng kayıtsız bir şekilde Old Nine'a bir bakış attı, sonra onu duymazdan gelerek yanındaki Zheng Mingyi ile konuşmaya devam etti.

Jiang Chijing çok önceden Zheng Mingyi'nin hapishanedeki statüsünün sıradan bir mahkumunki gibi olmadığını fark etmiş olsa bile, bunu görünce bu düşüncenin gerçekliği iyice kanıtlanmıştı.

Old Nine, 'General'in önünde gerçek bir varlığı olmayan, yok sayılan bir 'Muhafız' gibiydi. Ve Zheng Mingyi, Xu Sheng'in yanında Old Nine'ın yerini alan Muhafız değildi, satranç tahtasında Siyah General ile eşit durumda olan bir Kızıl Generaldi.
(ÇN: Xiangqi'ye referans; Çin/Fil Satrancı. Kırmızı ve siyah general, batı satrancındaki beyaz ve siyah şahlar olarak düşünülebilir. Muhafızın satrançta bir karşılığı yok, ancak başlangıç ​​konumu generalin yanındadır.)

Restricted AreaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin