Jiang Chijing hatırladığı kadarıyla Zheng Mingyi nadiren mutsuz oluyordu.
Zheng Mingyi ona hisse senedi ticaretinde rehberlik etmeyi teklif ettiğinde ve o da Zheng Mingyi'nin hapishanede olmasının tam olarak hisse senedi ticareti yüzünden olduğunu söylediğinde, Zheng Mingyi'nin modunun düştüğü belliydi.
Daha sonra dinlenme odasında bir tecavüzcü ondan yararlanmaya çalıştığında Zheng Mingyi adamın dişini kırmıştı, bunun nedeni onun kötü bir ruh halinde olmasıydı.
Ancak Zheng Mingyi için bu iki olay sırasında en fazla karamsar denilebilirdi. Üzgün olduğu söylenilemezdi. Ama şimdi Jiang Chijing bunu açıkça hissedebiliyordu. Zheng Mingyi kızgındı.
"Beni dinliyor musun?" Jiang Chijing sordu.
Revirden kütüphaneye döndüğünden beri Zheng Mingyi'nin yüzü tamamen ifadesizdi. Jiang Chijing ekrandaki tüm haberleri okumayı bitirdikten sonra bile tek bir tepki vermemişti.
Jiang Chijing'in beklediği şey, Zheng Mingyi'nin "Dinliyorum." diye cevap vermesiydi çünkü o her zaman birden fazla işi aynı anda yapan birisiydi.
Ancak bugün, Zheng Mingyi hiçbir şekilde yüzünü göstermeye bile tenezzül etmeden buz gibi tek bir kelime söyledi. "Dinlemiyorum."
Anlaşıldı. Sadece kızgın değildi, aynı zamanda trip de atıyordu.
Jiang Chijing saati kontrol etti, neredeyse dokuz kırktı. Normalde şimdiye kadar Zheng Mingyi'nin gitmesi gerekiyordu. Ancak mevcut şartlar altında yanında duran barut fıçısını tutuşturmaya cesaret edemediğinden yalnızca yumuşak bir şekilde nefesini verip doğrudan "Kızgın mısın?" diye sordu.
"Belli olmuyor mu?" Zheng Mingyi sonunda bakışlarını Jiang Chijing'e çevirdi, sanki uzun süredir Jiang Chijing'in ona bunu sormasını bekliyormuş gibiydi.
Zheng Mingyi'nin tepkisi üzerine Jiang Chijing, bunun hem sinir bozucu hem de eğlenceli olduğunu hissetti.
Zheng Mingyi'nin çok iyi bir beyni vardı ama öfkesine yenildiğinde, duygularını herkesin görmesi için açıkça ortaya koyuyordu. Jiang Chijing, eğer Zheng Mingyi Olimpiyatlara katılmış ve ikinci olmuş olsaydı, kesinlikle bir kenara oturup yanaklarını şişirerek birisinin onu sakinleştirmesini bekleyeceğini hayal edebiliyordu.
"Parfüm yüzünden mi?" Jiang Chijing'in içinde bir yaramazlık kıvılcımı alevlendi. Yumuşak bir ifadeyle "Kullandığım parfümün seninle hiçbir alakası yok, değil mi?" dedi.
"Jiang Chijing." Zheng Mingyi'nin kaşları çatılmıştı. "Ayrılmanın ne demek olduğunu biliyor musun? Artık birlikte olmadığınız halde neden hala eski erkek arkadaşının sana verdiği parfümü kullanıyorsun?"
Jiang Chijing'in izlenimine göre, Zheng Mingyi daha önce adını hiç bu kadar sert bir şekilde söylememişti. Ne stratejisti? Ne saha kontrolcüsü? Şu anda Jiang Chijing yalnızca çılgın bir köstebeğin çığlık attığını görüyordı.
"Ayrıldık diye bana verdiği parfümü kullanmayı bırakmam mı gerekiyor?" Jiang Chijing içten içe fazlasıyla memnundu ama ifadesi hala son derece kontrollüydü. "Ayrıca bunun çok eşsiz bir koku olduğunu söylemiştin."
Bir zamanlar söylediği sözleri hatırlayan Zheng Mingyi, derin bir nefes alırken alnındaki damarlar hafifçe belirginleşmişti. "Yani tüm yatak odam eski erkek arkadaşının parfümünün kokusuyla kaplı."
"Bu doğru." Jiang Chijing daha fazla dayanamayıp kahkaha attı. "Zheng Mingyi, sirke içerken çok mu tatlısın sen?"
Eskiden Jiang Chijing, sokağın karşısında yaşayan seksi, havalı adamın sinirlendiğinde gerçekten bu şekilde davranacağını asla hayal edemezdi. Tıpkı Go'nun yaptığı yazım hataları gibi, görünüşte soğuk ve mesafeli büyük bir tanrı gibi görünüyordu ama gerçekte 'fon' kelimesini 'tavuk özü'nden bile ayırt edemeyen biriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Restricted Area
ActionJiang Chijing, röntgencilik arzusunu doyurmak için mahkumların her hareketini her zaman izlemişti. Ta ki bir güne kadar, son derece tehlikeli bir mahkum hapishaneye girmişti ve Jiang Chijing onu gözetlerken yakalandı. İzleyen, izlenen oldu; avcı, av...