Zheng Mingyi delilleri her gündeme getirdiğinde konuyu değiştiriyordu.
Hiçbir cevabın gelmeyeceğini bilen ve bununla zaman kaybetmek istemeyen Jiang Chijing, savaşçı ruhunu yeniden canlandırdı ve Zheng Mingyi'yi altına bastırdı.
Üçüncü turda övgüye değer bir performans sergiledi. Memur Jiang tüm yol boyunca komutayı elinde tuttu ve Öğretmen Zheng yalnızca yatakta yatmaktan ve zevk almaktan sorumluydu.
Ancak gün içindeki üç raundun ardından Jiang Chijing gerçekten biraz yıprandığını söylemeliydi. Alt tarafları çok ağrıyordu. Gece Zheng Mingyi ile film izlemek için koltuğa oturduğunda filmin ortasında uyuyakalmıştı.
Ertesi sabah uyandığında yataktaydı. Dışarısı sabahın erken saatleri olduğunu hissettirecek kadar sessizdi. Belki de bütün akşam dinlenmiş olması ve sekizden önce hapishaneye dönmek zorunda olması nedeniyle Zheng Mingyi, Jiang Chijing'i öldürüp tekrar hayata döndürene kadar şevkle işkence yaptı.
Jiang Chijing, Zheng Mingyi'ye sürekli olarak bunun hayatındaki son becerme olmadığını hatırlattı, bu kadar zorlamaya gerek yoktu. Ancak bunların hiçbiri hala cezasını çekmekte olan Yoldaş Zheng Mingyi'nin aklına gelmedi.
Bu adam sadece kendini sıkı çalışmaya gömmekle ilgileniyordu, bu da neredeyse Jiang Chijing'in yataktan kalkamamasına neden olacaktı.Sabah 8.30'da Guan Wei, Jiang Chijing'in kapısında belirdi.
Jiang Chijing, Zheng Mingyi'nin Guan Wei'ye neden hapishaneden çıktığı gün Jiang Chijing'in evine geldiğini söyleyip söylemediğini bilmiyordu. Zheng Mingyi geçerli bir neden uydurmuş olsa da Guan Wei aptal değildi, muhtemelen ikiyle ikiyi bir araya getirebilirdi.
Sabahtan kalan vakitleri tutkunun son sancıları içinde geçti. Zheng Mingyi'nin kahvaltı için hiç zamanı kalmamıştı, aceleyle sadece yüzünü yıkadı ve Jiang Chijing'i ön kapıya bastırarak ona nefes kesici derecede derin bir öpücük verdi.
Tamamen tükenmiş olan Jiang Chijing'in aksine, Zheng Mingyi fazlasıyla canlı görünüyordu. Bu sınırlı 24 saat boyunca hiç enerji harcamamış gibi görünüyordu, aynı zamanda hapishanede geçirdiği süre boyunca kendisinden çalınan her şeyi telafi etmiş gibiydi.
Jiang Chijing bunu tarif edecek olursa, bu adam basitçe tek ziyaretinde onu köküne kadar kurutan bir karabasandı.
Guan Wei kapı ziline defalarca basmamış olsaydı, Zheng Mingyi'nin onunla olan öpücüğünü ne zaman bırakacağını kim bilebilirdi.
"Jiang Jiang, ben şimdi gidiyorum." Zheng Mingyi, Jiang Chijing'e baktı, kapıdan çıkmak konusunda oldukça isteksiz görünüyordu.
Jiang Chijing'e aniden, okula gitme konusundaki isteksizliği nedeniyle evden çıkmadan önce oyalanmayı seven genç yeğeni hatırladı. Zheng Mingyi'nin bu kadar yapışkan olacağını hiç düşünmemişti, ne de olsa yarın yine işe gidecekti, birbirlerini hapishanede tekrar göreceklerdi.
Ancak onun ve Zheng Mingyi'nin arasındaki fark, kendisi işe giderken Zheng Mingyi'nin hapishanede oturacak olmasıydı. Onun bu kadar mutlu ve memnun olmaması doğaldı.
"Yarın görüşürüz." Jiang Chijing, zamanın tükendiğini biliyordu ve Zheng Mingyi'nin dudaklarının kenarını öptü. Bunun üzerine uzaklaşıp kapı kolunu arkadan tuttu. "Bir dahaki sefere dışarı çıktığında üniformamı hazırlayacağım."
Belki de 'bir dahaki sefere' ifadesi umut verici göründüğü için Zheng Mingyi doğruldu ve Jiang Chijing'e baktı, "Ya bana bir daha yalan söylersen?"
"O zaman ben..." Jiang Chijing, Zheng Mingyi'nin kulağına birkaç kelime söyledi. Zheng Mingyi gülümsedi ve "Pekala." dedi.
Guan Wei, Zheng Mingyi'yi mahalleden çıkarıp Güney Hapishanesine doğru sürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Restricted Area
ActionJiang Chijing, röntgencilik arzusunu doyurmak için mahkumların her hareketini her zaman izlemişti. Ta ki bir güne kadar, son derece tehlikeli bir mahkum hapishaneye girmişti ve Jiang Chijing onu gözetlerken yakalandı. İzleyen, izlenen oldu; avcı, av...