Hafta sonuna daha bir gün vardı. Jiang Chijing nadiren aldığı izin günlerinden birini aldı.
İşe geri dönmeden önce boynundaki morluğun geçmesini beklemeyi planlamıştı, ancak Old Nine'ın kendisiyle görülecek bir hesabı olduğu haberi yönetici memurlara bile ulaşmıştı. Diğerleri onun bir gün izin almak istediğini duyunca Old Nine'dan saklandığını düşünmüşlerdi.
Jiang Chijing, Old Nine'ı daha az umursayamazdı, ama yine de formalite icabı bir bahane uydurup izine ayrıldı.
Ancak izinden sonraki pazartesi sabahı Jiang Chijing ifadesizce aynadaki yansımasına baktı. Boynunda hala uçuk pembe bir iz vardı.
Jiang Chijing, bu üç dinlenme günü boyunca Zheng Mingyi'yi pek düşünmemişti ama şimdi boynunu görünce istemsizce tekrar sinirlendi.
Şimdiye kadar Zheng Mingyi ile aralarındaki ilişkinin kaç farklı versiyona dönüştüğünü tahmin bile etmek istemiyordu.
Neyse ki Jiang Chijing gerekli hazırlıkları yapmıştı. Hafta sonu bir kozmetik mağazasından aldığı pudra fondöteni çıkardı ve beceriksizce birazını boynuna sürdü.
Jiang Chijing sürdükten sonra bir sorun fark etti.
Mağaza görevlisi, ten rengine uyan mevcut en açık renk tonunun bu olduğunu söylemişti. Ancak Jiang Chijing'in bunu deneyecek cesareti yoktu, o yüzden sadece satın almış ve aceleyle çekip gitmişti. Ama şimdi sürünce boynunun hala bir ton daha açık olduğunu fark etti.
Doğru uygulamamış olma ihtimali var mıydı?
Jiang Chijing bu şeyi daha önce hiç kullanmamıştı ve nasıl yapılması gerektiğini bilmiyordu. Biraz losyon sürmeye çalıştı ama yine de doğru görünmüyordu. Bir hevesle aniden biraz diş macunu sürmeyi düşündü, ama sonunda eskisinden daha da tuhaf görünmeye başladı.
Sürdüklerini rastgele biraz daha yaydı ve sonunda pes ederek bu şekilde dışarı çıktı.
Ne posta odasındaki Lao Wang ne de soyunma odasındaki meslektaşları Jiang Chijing'in boynunda bir şey fark etmişti.
Ancak yine de kapatmaya çalışması belli bir mahkumun gözünden kaçmadı.
"Ekrana bak." Jiang Chijing kaşlarını çattı, parmak eklemiyle masanın yüzeyine vurdu ve gözlerini sabit bir şekilde ona dikmiş olan Zheng Mingyi'nin dikkatini başka yere çekmeye çalıştı. "Saçma sapan bir şeyler okumamdan korkmuyor musun?"
Zheng Mingyi'nin dirseği masaya yaslanmışken çenesini de eline dayamıştı. Gözleri Jiang Chijing'in boynundan hiç ayrılmıyordu. "Memur Jiang, boynun kirli."
"Kirli değil." Jiang Chijing bu konuda konuşmak istemiyordu ve okumaya geri döndü, "Bu hafta, elektronik üretimi..."
Haberleri okumayı bitiremeden Zheng Mingyi aniden uzandı, elini Jiang Chijing'in ensesine koydu ve başparmağıyla... Jiang Chijing'in boynundaki pudra fondöteni sildi.
Jiang Chijing daha önce hiç böyle bir şey yaşamamıştı ve bu duygunun ne olduğunu tarif edemiyordu. Ama Zheng Mingyi'nin bu hareketi, size merakla kaşlarınızı çizip çizmediğinizi veya dövme yapıp yapmadığınızı soran, uzanıp normal bir şey yapıyormuş gibi yarım gün boyunca titizlikle çizdiğiniz kaşların büyük bir bölümünü silen insanlar gibiydi.
"Böyle daha doğal görünüyor." Zheng Mingyi başını salladı.
Jiang Chijing derin bir nefes aldı. İlginç bir şekilde Zheng Mingyi'nin yanında bu tür davranışlara alışacak kadar zaman geçirmişti. Sinirlenmeye devam etmenin sağlıklı olmadığı konusunda kendi kendine güvence verdi ve yüzünde ilgisizlikle Zheng Mingyi'nin kolunu itti. "Okumamı bölme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Restricted Area
ActionJiang Chijing, röntgencilik arzusunu doyurmak için mahkumların her hareketini her zaman izlemişti. Ta ki bir güne kadar, son derece tehlikeli bir mahkum hapishaneye girmişti ve Jiang Chijing onu gözetlerken yakalandı. İzleyen, izlenen oldu; avcı, av...