Yulaf ezmesi bir sıçrama ile sütün içine daldı ve sütümsü sıvıyı karıştırdı.
Çilek reçeli tutkuyla arbedeye eklendi, yulaf ezmesi ve süt ile kusursuz bir şekilde karışamadığından sütü pembeye boyadı.
Pembeye bulanan süt, yulaf aromasıyla tamamen lekelenene kadar yulaf ezmesi tarafından otoriter bir şekilde işgal edildi ve hükmedildi.
Jiang Chijing, Zheng Mingyi'nin göğsüne yayılmışken nefesini düzene sokmaya çalışıyordu. Doruğa ulaşmalarının üzerinden biraz zaman geçmişti ama sanki az önceki çılgın saldırı tüm güçlerini tüketmiş gibi ikisi de hala derin nefesler alıyordu.
"Yorgun musun?" Zheng Mingyi, nazikçe Jiang Chijing'in sıcak ve yapışkan ter ile kaplı sırtını okşadı.
Jiang Chijing tembelce mırıldandı. Şu anda gerçekten konuşacak enerjisi yoktu.
İki ay öncesi olsaydı, Jiang Chijing zihnindeki pisliğin gerçeğe dönüşeceğini, uzaktan izlediği dokunulmaz adamın aslında ondan daha da deli çıkacağını, vücudunun her santimini gaddarca süreceğini asla hayal edemezdi.
Belki de arzularını çok uzun süre bastırdıkları için, oturma odası ikisinin arasında çıkan arbede yüzünden mahvolmuştu.
Kravat çoktan şeklini kaybetmiş ve yırtık pırtık bir ipe dönüşmüştü. Sehpanın üzerindeki Weiqi'nin Temelleri her tarafı dağılmış bir şekilde buruşmuştu, çünkü Öğretmen Zheng, Memur Jiang'ı yüksek sesle okumaya zorlamıştı, ancak Jiang Chijing, bir sayfa bile okuyamadan dayanamayıp zayıf bir şekilde kahve masasının üzerine yığılmıştı.
Klimanın tıkırtısı yavaş yavaş nefes alış veriş seslerini bastırdı. Jiang Chijing sonunda yeterince güç toplayabilmişti ve çenesinin ağrısına katlanarak "Aç mısın?" dedi.
Daha önce de büyük konuşmuş, onu iştahla yiyeceğini iddia etmişti. Ama bu onu gerçekten çok fazla tüketmişti. Yerine getirilmesi imkansız bir şeydi. Bu aynı zamanda kelepçeleri ve jopu unutmasının da bir sonucuydu, Öğretmen Zheng'in memnuniyetsizliğine neden olmuştu ve Zheng Mingyi ancak başka yollarla telafi ettikten sonra onu gönülsüzce serbest bırakmıştı.
Neredeyse öğle vaktiydi. Jiang Chijing, sabahın çoğunu bu şekilde oyalanarak geçirdikten sonra acıkmıştı. Zheng Mingyi'ye aç olup olmadığını sorduğunda Zheng Mingyi sırtını okşamayı bıraktı ve "Evde yemeğin var mı?" diye sordu.
Jiang Chijing işten erken çıkıyordu ve akşam yemeği için genellikle ev yapımı bir yemek hazırlıyordu. Ama bugün bu zahmete girmek istemiyordu. Kayıtsızca, "Dolapta donmuş biftek var." dedi.
"Ben hazırlarım." Zheng Mingyi koltuktan kalktı ve yalınayak mutfağa doğru yürüdü.
Jiang Chijing de doğruldu ve başını eğdi, alt tarafına sarılmış tıbbi bandajları çözdü, "Biftek dondurucunun üst rafında."
"Tamamdır." Zheng Mingyi dondurucuyu açtı. "Önlük nerede?"
"Önlük..." Jiang Chijing'in kalbi tekledi. Başını Zheng Mingyi'ye doğru çevirdi ve bu adamın yerlere saçılan hiçbir elbisesini giymediğini fark etti. Gözlerini hiç ayırmadan Zheng Mingyi'ye baktı,"Buzdolabının yanındaki çekmecede."
Zheng Mingyi iki biftek çıkardı ve onları mikrodalgada erimeye bıraktı, sonra çekmeceden önlüğünü çıkardı ve aynen o şekilde giydi.
Ara sıra sırtı Jiang Chijing'e dönük duruyor, ara sıra yan profilini gösteriyordu. Ayak bileğindeki görsel tahriği daha da çok arttıran elektronik izleme monitörü bir yana, bu bile zaten yeterince erotikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Restricted Area
ActionJiang Chijing, röntgencilik arzusunu doyurmak için mahkumların her hareketini her zaman izlemişti. Ta ki bir güne kadar, son derece tehlikeli bir mahkum hapishaneye girmişti ve Jiang Chijing onu gözetlerken yakalandı. İzleyen, izlenen oldu; avcı, av...