Yoğun bulutlar uzakta batan güneşin ardından belirdi ve boşluklardan geçen birkaç zayıf ışık huzmesi muhteşem bir Tyndall etkisi oluşturdu.
Jiang Chijing, hastanenin çatısındaki küçük bahçede uzun bir bankta oturmuş sigara içiyor ve hayranlıkla şehrin manzarasını izliyordu.
Akşam meltemi sisi dağıtırken aynı zamanda şehrin gürültüsünü de taşıyor, fırtına sonrası sessizliğin huzur ve rahatlığıyla havaya doluyordu.
Jiang Chijing, yarısı içilmiş sigarayı yanındaki Zheng Mingyi'ye uzattı.
Jiang Chijing gibi Zheng Mingyi de boş boş bankta oturuyor, hayranlıkla akşam alacakaranlığını izliyordu. Jiang Chijing'in parmaklarına bir bakış attı ve başını hafifçe eğerek dudaklarıyla sigarayı aldı. Derin bir nefes çekti ve parmaklarının arasındaki sigarayla tembelce sol elini kaldırdı.
Zheng Mingyi solak değildi. Sigarayı sol eliyle içmesinin tek nedeni sağ koluna yeni dikiş atılmış olmasıydı, hareket ettirmek acı veriyordu.
Jiang Chijing, devrilen otobüsün yanından geçerken Zheng Mingyi'nin sağ kolunun yaralandığını fark etmişti. Bu nedenle kelebek bıçağı eline aldığında adamın sağ omzunun arkasına kanlı bir delik açmakta hiç tereddüt etmemişti.
O yaranın Zheng Mingyi'nin kolundakinden daha fazla acıyacağına güveniyordu.
Siyahlı adam şu anda polis tarafından göz altında tutuluyordu. Jiang Chijing ve Zheng Mingyi'nin ifadeleri alınmış ve hastanede tüm vücut muayenesinden geçirilmişlerdi. Zheng Mingyi'nin kolundaki yara dışında ikisinde de ciddi bir yara yoktu.
Kiralık katil tutma şüphesinin artması nedeniyle Wu Peng'in davası ertelenmişti. Asıl plana göre Zheng Mingyi bugün serbest bırakılmalıydı ancak çok geçmeden yeniden Güney Hapishanesine dönmesi gerektiği ortaya çıkmıştı.
Zheng Mingyi, "Planlarımız gelişmelere ayak uyduramıyor." dedi.
"Öyle." diye onayladı Jiang Chijing. Zheng Mingyi'ye dün akşam bir kutu çilekli prezervatif aldığını ve bu gece Zheng Mingyi'yi son damlasına kadar emmeyi planladığını söylemedi.
Ama Zheng Mingyi sanki telepati yapmış gibi dönüp Jiang Chijing'e baktı, "Bu gece beni kurutmayı mı planlıyordun yoksa?"
Jiang Chijing, gözünü bile kırpmadan Zheng Mingyi'nin arkasında duran ve ona göz kulak olmakla sorumlu gardiyanının durduğu yere bir bakış attı. İkisini zaten çok iyi tanıdığı ve Zheng Mingyi'nin yakında hapisten çıkacağını bildiği için, onu hapishaneye geri götürmeden önce bir süre küçük bahçede birlikte oturmalarına izin vermişti.
Muhtemelen bu mesafeden konuşmalarını duyamıyordu.
"Bu geceyi pas geçmemiz gerekecek." Jiang Chijing bir sigara almak için bilinçsizce ceplerini yokladı, ancak o zaman biraz önce içtiğinin son dal olduğunu fark etti.
"Aslında sekiz yeni pozisyon planlamıştım." Zheng Mingyi sohbet eder gibi müstehcen şeyler konuşuyordu, "Bu gece seninle denemeyi planlıyordum."
"Sekiz mi?" Jiang Chijing alayla konuştu. "Ben on iki tane planladım."
Jiang Chijing'in zihnindeki müstehcenliği ciddiyetle dışarı vurmas Zheng Mingyi'ye hep komik gelen bir şeydi. Gülümsedi, sonra konuyu tekrar işe getirdi, "Eğer benim duruşmam Wu Peng'inkinden ayrı yapılabilirse en erken önümüzdeki hafta çıkabileceğim."
"Gelecek hafta çıkmayı istiyor musun?" Jiang Chijing, Zheng Mingyi'ye ciddi bir şekilde bakarak sordu.
"Evet, istiyorum." Zheng Mingyi duraksadı, "Ama istemiyorum da."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Restricted Area
ActionJiang Chijing, röntgencilik arzusunu doyurmak için mahkumların her hareketini her zaman izlemişti. Ta ki bir güne kadar, son derece tehlikeli bir mahkum hapishaneye girmişti ve Jiang Chijing onu gözetlerken yakalandı. İzleyen, izlenen oldu; avcı, av...