46- Teslim Olmak

103 24 0
                                    

Jiang Chijing taşraya taşındıktan sonra hep yalnız yaşamıştı. Ara sıra aile buluşmaları için eve dönüyordu ama küçük evine şimdiye kadar kimse gelmemişti.

Şimdiyse, bir cumartesi sabahı erkenden evinde bir davetsiz misafir belirmiş, görkemli bir şekilde yemek masasına oturmuş, kahvaltısını onunla paylaşmıştı.

"Biraz daha çilek reçeli ister misin?"

Zheng Mingyi kavanozu Jiang Chijing'in önüne itti, hareketleri o kadar doğaldı ki sanki bu evin gerçek sahibiymiş gibi görünüyordu.

"Hayır, teşekkürler." Jiang Chijing, başını tostunu yemeye gömdü, dirseklerini sıkıca yanlarına bastırmıştı ve bazı nedenlerden dolayı Zheng Mingyi'nin gözlerine bakmaya cesaret edemiyordu.

Ne demişti?

—İştahla yiyeceğin türden... seni memnun etmekten büyük mutluluk duyarım.

Zheng Mingyi'nin bu kadar çabuk çıkacağını bilseydi böyle bir söz vermek yerine ölümü tercih ederdi.

"Doydun mu?" Zheng Mingyi aniden sordu.

Jiang Chijing neredeyse kızarmış ekmeğiyle boğuluyordu. Göğsüne vurup cam bardaktan bir yudum süt aldı. "Ne?" diye sordu.

"İki tost." dedi Zheng Mingyi, "Yeterince doyurucu mu?"

Zheng Mingyi'nin bakışlarında karmaşık hiçbir şey yoktu, sanki gerçekten Jiang Chijing'in yeterince yiyip yemediği konusunda endişeleniyor gibiydi.

Ancak Jiang Chijing, bu gür kuyruklu kurdun bunu bilerek yaptığını biliyordu. Derin bir nefes aldı ve "Doydum, teşekkürler." dedi.

İtiraf etmeliydi ki Zheng Mingyi'nin aniden belirmesi Jiang Chijing'i gerçekten şaşkına çevirmişti. Ancak kendine geldikten sonra hemen içine kapanık hissetmemesi gerektiğini fark etti. Bu ev onundu. Bir ev sahibinde olması gereken uygun havayı sergilemesi onun için doğru olan tek şeydi.

Kızarmış ekmek ve sütü yiyip içtikten sonra Jiang Chijing tabağını ve fincanını lavaboya koydu. Musluğu açarken arkasındaki Zheng Mingyi'ye, "Bitirince bulaşıkları getir." dedi.

Hemen ardından Zheng Mingyi'nin ayağa kalktığını ve ardından yavaş yavaş yaklaşan adım seslerini duydu.

Sonraki saniye Zheng Mingyi, arkadan Jiang Chijing'in belini tutup onu kenara çekti. Tabağı elinden alıp, "Ben yıkarım" diyerek kollarını sıvadı.

Jiang Chijing, Zheng Mingyi'nin bu şekilde rahat davranmasını beklemediğinden bir anlığına dondu. İnsanların kendi kişisel bölgesine izinsiz girmesine alışkın değildi, bu onu çok rahatsız ediyordu. Ama belki de Zheng Mingyi'nin kendi yasaklı bölgesine adım atmasını uzun süredir kabul ettiği için, şimdi Zheng Mingyi'nin evinde bulaşıkları yıkadığını görmek açıklanamaz bir şekilde sakinleştiriciydi.

Oturma odasındaki koltuğa döndü ve telefonunu alıp haberlere göz attı. Ancak bakışları kararlı bir şekilde Zheng Mingyi'nin üzerindeydi.

Bu, Zheng Mingyi'nin duruşmada giydiği kıyafet olmalıydı ve mahkemede gözaltına alındıktan sonra Güney Hapishanesine getirmişti.

Gömleğin üzerinde ütülenince oluşan kalem düzlüğünde kıvrımları yoktu ve Zheng Mingyi'nin hafifçe eğildiği pozisyonda düzensiz kırışıklıklar ortaya çıkmıştı.

Jiang Chijing'in oturduğu yerden bakıldığında Zheng Mingyi'nin sırtı geniş ve sağlamdı. Vücudunun hatları belden gerginleşmiş ve pantolonu ince kalçalarına dolanmıştı. Kolları dirseklere kadar çekilmiş ve biçimli kolları ortaya çıkmıştı. Normalde bu iki kol boks için kullanılıyordu ama şimdi Jiang Chijing'in evinin mutfağında bulaşık yıkıyorlardı.

Restricted AreaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin